Ik ben benieuwd of hij deze kaarten aan Naad laat lezen, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:38 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ja, zag hem al paar keer verlegen in de camera kijken![]()
Of zou die bang zijn geworden.
Waarschijnlijk hebben ze de taalfouten eruit gehaald.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:35 schreef Shayndel het volgende:
In deze was in gestreept heb ik gezien.
Darryl? Is er bezoek?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:38 schreef mootie het volgende:
Brian, Amanda en Darryl zijn er van overtuigd dat ze ooit miljonair worden......... tsja...... wat zal ik er van zeggen.
Hij verstopte het op de tafel al een beetje tussen de boekjes die er lagen en ze liggen nu in het kastje.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij deze kaarten aan Naad laat lezen, wat denk je zelf?![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:42 schreef APK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze de taalfouten eruit gehaald.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:42 schreef APK het volgende:
xxxje's betekend toch nog niet dat ze hem echt leuk vinden, kan net zo goed fan mail zijn ofzo.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:45 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Hij verstopte het op de tafel al een beetje tussen de boekjes die er lagen en ze liggen nu in het kastje.
Darryl heeft dat ooit tegen Brian gezegd. Altijd handig toch, een vriendje die miljonair is.quote:
Alleen jammer dat ze het niet laten zienquote:
Voor iemand die hier 5 jaar woont en geen echte grammatica les heeft op een school valt het denk ik nog wel mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:42 schreef APK het volgende:
[..]
Of er is hem door achter al gemeld dat hij zijn zin gaat krijgen vanavond.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:42 schreef riri het volgende:
brian verkeert in een overwinninngsroes....veels te vroeg....het is wachten op een grote fout van hem
Dat vraag ik me ook af. Ik vertrouw ze daar voor geen centquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:50 schreef marky het volgende:
[..]
Of er is hem door achter al gemeld dat hij zijn zin gaat krijgen vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |