Dit is Marcia, die van de klit, remember? Dochter van Eggie.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:39 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Dit is de dochter van die kaale...ze had een vriend
hmpf, dat bruin staat haar niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:48 schreef riri het volgende:
Zo...Lieke mooie kleertjes aan (staat haar goed deze kleren)...kan ze er tegen aan...go Lieke go..... tegen dat tuig
Je kan het !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wij staan achter je.....
Te laatquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:50 schreef mazaru het volgende:
Als straks bekend wordt dat de Gouden Kooi over gaat in Big Brother, dan moet je eens zien hoe hard ze bij Huub gaan aanpappen.
Ze weten dat wie met Huub speelt, stijgt in de popipoll
Het lijkt wel of ze naar een feestje gaat ipv naar de dokter.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:51 schreef blomst het volgende:
Nadia is al een uur bezig om haar aan te kleden om naar de dokter te gaan.
Als Huub verstandig is dan zal die ze dat ook recht in hun gezicht zeggenquote:
nee, en 1 was grappig, nu word het vervelend.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:52 schreef tipsch het volgende:
Kunnen die caps van een eerdere BB aub achterwege blijven, ik ken die mensen helemaal niet.![]()
Dat werd tijd en echt kleding die bij haar past.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:53 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke heeft wel een hoop nieuwe kleren zeg.
quote:
Hildequote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:56 schreef Giggio het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
mijn favourite alcoholiste met d'r grote bek....
zou TeRRoNiX haar zoon zijn?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:51 schreef blomst het volgende:
Nadia is al een uur bezig om haar aan te kleden om naar de dokter te gaan.
Ik hoop dat de dokter woest haar spiraal eruit rukt, en wel zo erg, dat we het nog aan haar lopen kunnen zien als ze ooit de kooi moet verlaten.
zijn getrouwd....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:52 schreef Dreamboy het volgende:
BB 5 Roel en Dido wonen nu samen.
[afbeelding]
Hij is al vanaf het begin de pispaal, dus het zou dom zijn om daar niet op te rekenenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:57 schreef Dreamboy het volgende:
Huub is gespannen wegens vanavond dat merk je wel.
Het is hij of Lieke op de bank.
Maar het is Huub. zou hij het ook al weten?
die zit juist te wachten tot er iets gebeurt...gespannen is hij zeker niet...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:57 schreef Dreamboy het volgende:
Huub is gespannen wegens vanavond dat merk je wel.
Het is hij of Lieke op de bank.
Maar het is Huub. zou hij het ook al weten?
En riep en passant tegen Naad toen ze naar de dokter ging: Daaaag, tot nooit meer ziens.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:56 schreef riri het volgende:
Huub verveelt zich
Huub:"Kan de ontslagronde niet vervroegd worden..ik heb zin in ruzie"
ja...dag nadiaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
En riep en passant tegen Naad toen ze naar de dokter ging: Daaaag, tot nooit meer ziens.![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:53 schreef avonne het volgende:
jongens waar zijn die BB foto's voor nodig?
Onbegrijpelijk dat men zich niet aan het verzoek van een Mod kan houden, Avonne vroeg toch of ze wilde stoppen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:04 schreef riri het volgende:
verdorie...al die oude bb foto's
doe dat ergens anders
Een verzoek is nog lang geen bevel!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat men zich niet aan het verzoek van een Mod kan houden, Avonne vroeg toch of ze wilde stoppen.
1. Ik jank niet ( lees mn postgeschiedenisquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:09 schreef Deisyy het volgende:
In andere topics lopen janken over de sfeer in de COS maar hier wel de boel vol baggeren met BB-foto's, bah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |