Je mist een hoop goals en het voetballend vermogen van Arveladze .. kijken hoe AZ dat gaat managen bedoel je.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Koef in de basis bij PSV. Hoe gaat Koeman dit managen?
Arveladze speelde als een dweil in de tweede seizoenshelft. Dembele is sterker dan ooit en Ari en Pellè kunnen zich stormachtig ontwikkelen. Lijkt me prima zo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Je mist een hoop goals en het voetballend vermogen van Arveladze .. kijken hoe AZ dat gaat managen bedoel je.
En er komt er nog een bij ...................quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Arveladze speelde als een dweil in de tweede seizoenshelft. Dembele is sterker dan ooit en Ari en Pellè kunnen zich stormachtig ontwikkelen. Lijkt me prima zo.
Ik zou het een vreemde aankoop vinden binnen het AZ-beleid.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:15 schreef fuckbuddy het volgende:
AZ zal denk ik toch wel Alves gaan aantrekken...vanavond is er duidelijkheid
Klinkt aantrekkelijk. Vorig jaar hadden ze al het AZ van Turkije toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:34 schreef Stereotomy het volgende:
Soort AZ dus, een club in aanbouw. Nette cijfers van vorig jaar hoor, dat wordt nog niet makkelijk.
Te idioot voor woorden, wat moet je met zoveel spitsen en dan ook nog eens een ego die niet op de bank wil zitten...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zou het een vreemde aankoop vinden binnen het AZ-beleid.
Als je ziet wat hij op de trainingen doet...hij heeft echt wel talent. Hij staat er alleen niet meteen. Misschien dat ze zich daar op hebben verkeken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Misschien dat ze er nu achter zijn dat Pellé toch het niet grote talent was wat (bijna) iedereen dacht dat ie was?
Voor 20 miljoen euro??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:15 schreef fuckbuddy het volgende:
Hier maak je me niet blij mee, gezien ook je scoop gisteren. Kan je iets meer vertellen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:15 schreef fuckbuddy het volgende:
En dus CL spelen. En dus eens flinke munten gaan maken!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:37 schreef BobRooney het volgende:
Als Alves komt...dan moet AZ echt kampioen worden hoor. Anders is het een investering van niks.
Dat zou wel heel erg dom zijn, ik schat Louis wel hoger in. Die jongen moet je gewoon een heel seizoen de kans geven....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:27 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Als je ziet wat hij op de trainingen doet...hij heeft echt wel talent. Hij staat er alleen niet meteen. Misschien dat ze zich daar op hebben verkeken.
Precies. Dan kunnen ze die 20 miljoen in ieder geval voor een gedeelte terugverdienen. Ben ook erg benieuwdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:39 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
En dus CL spelen. En dus eens flinke munten gaan maken!
Ze hadden verwacht om met 3 jaar kampioen te worden en zijn nu met het 2 jaar/seizoen bezig. We zullen zien.![]()
Inderdaad...hij moet dit seizoen gewoon zijn minuten pakken, en volgende seizoen echt een kans krijgen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg dom zijn, ik schat Louis wel hoger in. Die jongen moet je gewoon een heel seizoen de kans geven....
Vrijdag geven ze altijd een show weg op het Waagplein in Alkmaar met kaasdragers enzoquote:
Nee die is zijn nieuwe tenue aan het passen en staat met de kaasdragers te lullen.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vrijdag geven ze altijd een show weg op het Waagplein in Alkmaar met kaasdragers enzo![]()
Zou inderdaad ook zo kunnen zijn. Ook Koevermans stond er niet gelijk en had dezelfde 'klacht' als Pellé: de trainingen waren een stuk intensiever dan ze gewend waren. Dus wie weet....maar voorlopig ken ik Pellé alleen van het missen van een aantal zeer geode kansen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:27 schreef BobRooney het volgende:
Als je ziet wat hij op de trainingen doet...hij heeft echt wel talent. Hij staat er alleen niet meteen. Misschien dat ze zich daar op hebben verkeken.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:38 schreef fuckbuddy het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=m1LdvKiTQuU
Blijft toch een hele goede spits die Danny Koevermans
Bron?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:14 schreef MaxPower het volgende:
El Hamdaoui gaat naar Heerenveen als vervanger.
Ownedquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:14 schreef MaxPower het volgende:
Er is geen ontkomen meer aan. Alle spullen van Alves zijn al weg uit het stadion.
El Hamdaoui gaat naar Heerenveen als vervanger.
GODVER
Zaken doen noemen ze datquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap er geen zak van. Koef ramt evenveel doelpunten in het net als die hele Alves, en AZ laat Koef gaan en koopt Alves terug?
Ik kan het niet meer volgen
Klopt...zelfs in het 2de staat zijn vizier nog niet op scherp. Maar dat komt wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
maar voorlopig ken ik Pellé alleen van het missen van een aantal zeer geode kansen...
Ik vraag het me af eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:22 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Klopt...zelfs in het 2de staat zijn vizier nog niet op scherp. Maar dat komt wel.![]()
Maar het punt is, hij heeft in zijn (prille) carriere nooit veel goals gescoord.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:39 schreef andre347 het volgende:
Geef die jonge ook even tijd, die schopt niet direkt in zijn eerste seizoen in Alkmaarse dienst er 20 in
Idioot idd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ik snap er geen zak van. Koef ramt evenveel doelpunten in het net als die hele Alves, en AZ laat Koef gaan en koopt Alves terug?
Ik kan het niet meer volgen
Bronquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:51 schreef MaxPower het volgende:
Jammer jongens, Alves blijft. Jullie kopen El Hamdaoui.
Ik word gek hier.
Wat moet je nou met Hamdaoui?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:01 schreef MaxPower het volgende:
AD Sportwereld. Heb contact met een journalist daar, en die had net te horen gekregen dat AZ hem niet kan/wil betalen. Hamdaoui is wel haalbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |