Dat woord was waarschijnlijk wel makkelijker te spellen geweest jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:12 schreef thomaSe het volgende:
de titel kon ook zijn "waarom zit een broeksluiting bij een MAN andersom?"
preciesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat woord was waarschijnlijk wel makkelijker te spellen geweest ja
en daarom moet de opening bij mannenkleding réchts zitten?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:35 schreef Jeanetteke het volgende:
Mannen zijn vaker links dan vrouwen
Er zit ook zo enorm veel verschil tussen mannen en vrouwenbroeken dat dat wel nodig is jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:18 schreef mcDavid het volgende:
Da's zodat je niet per-ongeluk een vrouwenbroek koopt als man, of andersom. Je kunt ze altijd herkennen aan de gulp
dat dusquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:41 schreef Liegebeest het volgende:
Vroeger werden vrouwen aangekleed door bedienden, en dan is het voor rechtshandigen makkelijker als de sluiting andersom zit.
Mannen kleedden zichzelf aan, daar konden de sluitingen dus gewoon goedom blijven zitten.
dus ...
denk daar nog eens goed over na en probeer het nog eensquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:41 schreef MURD0C het volgende:
zodat je de ze aan elkaar kunt maken, net zoals bij slaapzakken. Dan krijg je het niet koud.
wat hij zegt!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:41 schreef MURD0C het volgende:
zodat je de ze aan elkaar kunt maken, net zoals bij slaapzakken. Dan krijg je het niet koud.
Hetzelfde als wat ik zeg dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:41 schreef Liegebeest het volgende:
Vroeger werden vrouwen aangekleed door bedienden, en dan is het voor rechtshandigen makkelijker als de sluiting andersom zit.
Mannen kleedden zichzelf aan, daar konden de sluitingen dus gewoon goedom blijven zitten.
dus ...
Ja dat is wel makkelijk dan. Als je het niet snapt moet je even in spiegelbeeld denkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en daarom moet de opening bij mannenkleding réchts zitten?
op de een of andere manier lijkt het me toch niet praktisch als mijn gulp andersom zou zitten. Dan zit het flapje eroverheen constant in de weg als je hem open wilt maken. En ook kun je bijv. minder makkelijk bij de binnenzak van een jasje.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:51 schreef Jeanetteke het volgende:
[..]
Ja dat is wel makkelijk dan. Als je het niet snapt moet je even in spiegelbeeld denken
daarom dusquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
op de een of andere manier lijkt het me toch niet praktisch als mijn gulp andersom zou zitten. Dan zit het flapje eroverheen constant in de weg als je hem open wilt maken. En ook kun je bijv. minder makkelijk bij de binnenzak van een jasje.
troost je, ik ook een mannenbroekquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:52 schreef iFries het volgende:
Dan heb ik een vrouwenbroek in mijn 'collectie' zitten![]()
![]()
![]()
![]()
Godver, dat heb ik weerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:56 schreef Muck het volgende:
[..]
troost je, ik ook een mannenbroek
niet aan vandaag, dus don't worryquote:
Net alsof ík damesbroeken hebquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:04 schreef UZN het volgende:
Ruilen jullie toch?
een vest met een ritssluiting heeft meestal geen overlap. Maakt niet uit dus.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:07 schreef justmattie het volgende:
ik heb een vest die heeft de ritssluiting andersom, is dat ook een vrouwenvest dan?
Oja, en hij hing bij foot locker in het rek Mens wear
Welke hippe sneaker stond er voor de W en de O?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:07 schreef justmattie het volgende:
Oja, en hij hing bij foot locker in het rek Mens wear
dat vraag je nietaan een damequote:
Oke thanksquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
een vest met een ritssluiting heeft meestal geen overlap. Maakt niet uit dus.
de sneakers stonden bij een andere wandquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welke hippe sneaker stond er voor de W en de O?
nee... neem er maar een van mijn vriendquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh. Eh. ik 31/34. Combineert dat?
Die heeft wel vrouwenbroeken?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:27 schreef Muck het volgende:
[..]
nee... neem er maar een van mijn vriend
alleen zij ndie dan weer veel te lang voor je
neequote:
Iets langer kan ik wel hebben!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:56 schreef Muck het volgende:
[..]
nee
maar wel in jouw maat
alleen de lengtemaat is anders....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |