relaxquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik het erg leuk vind, ik zit nog even wat andere clipjes van hem af te struinen...
Hoi lieverdquote:
ja, deel je uit?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hoi lieverd![]()
.
Thanks nog voor je felicitatie, ik heb nog een multi-quote reactie gemaakt.
Ja, zijn ze door de shredder gemikt? Tof.quote:
Wellicht.. even kijken zo.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, zijn ze door de shredder gemikt? Tof.
het wordt van de meeste kloons niet aangegeven.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:19 schreef OA het volgende:
[..]
Wellicht.. even kijken zo.
Ik bedoelde eigenlijk dat ze verdwenen zijn uit dit topic!![]()
Als ik dat op mij moest toepassen, was er nog niks gebeurd vandaag.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
relax
take it eeeeeeeeeeeeeeeaaaaaasy
Eindelijkquote:
ik wou er ook 1 maken,quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hoi lieverd![]()
.
Thanks nog voor je felicitatie, ik heb nog een multi-quote reactie gemaakt.
Hopelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, zijn ze door de shredder gemikt? Tof.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
echt niet, je bent er nog
deze reactie was zo voorspelbaarquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
echt niet, je bent er nog
Dat is onzin, doorposten onder een kloon als je gebanned bent, dat is verboden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:20 schreef cablegunmaster het volgende:
Hopelijkstuk voor stuk oprotten. Klonen is verboden!
![]()
ik zit hier op werk CGMquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[afbeelding]
deze vond ik te geweldig![]()
Jamaar ik ben stiekem ook wel een beetje liefquote:
Je plant?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:30 schreef Muck het volgende:
had ik jullie al verteld over mijn nieuwe kamergenoot?
Nee bert * vage kreet * vertelquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:30 schreef Muck het volgende:
komt doordat we vrouwen zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:30 schreef Kuukske het volgende:
Ik zag trouwens éérst de zee. En toen pas de rest. Waarom weet ik niet.
Je mist er niets aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:31 schreef Pheno het volgende:
Ik zie niet eens. Kutwebfilter
weet ik tochquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar ik ben stiekem ook wel een beetje lief
Kende je het serieus nog niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik het erg leuk vind, ik zit nog even wat andere clipjes van hem af te struinen...
Ik wou zoiets zeggen, maar ik wist niet goed hoequote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:31 schreef Muck het volgende:
komt doordat we vrouwen zijn
we zien elke dag al borsten, en de zee maar af en toe, dus dat trekt meer de aandacht
Nee, doe eens.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:30 schreef Muck het volgende:
quote:
ja dusquote:
nou ernie, mijn plant dusquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee bert * vage kreet * vertel![]()
![]()
je moet ervan houden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Kende je het serieus nog niet?
Ik heb Mika live gezien op Lowlands. Leuke feelgood music wel.
Hoe wist ik hetquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:32 schreef Muck het volgende:
nou ernie, mijn plant dus
die iets groter uitviel dan gepland
Oh, tieten zie ik ook elke dag. Dat scheeltquote:
Ik zag die naam wel een paar keer voorbij komen op het forum, maar ik had er serieus nog nooit van gehoord. Inderdaad feelgood music. Mooie omschrijving is datquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Kende je het serieus nog niet?
Ik heb Mika live gezien op Lowlands. Leuke feelgood music wel.
En de zee?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, tieten zie ik ook elke dag. Dat scheelt
het is ook maar goed dat we niet allemaal van hetzelfde houden. Ik heb overigens wel een hele brede muzieksmaak...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je moet ervan houden.
En dat doe ik niet..
latur CGMquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:34 schreef cablegunmaster het volgende:
ok nu moet ik echt maar eens iets doen ik word onrustig van de luie student zijn![]()
ik ga eens weg.mn klusjes doen anders,
![]()
Laterz Kuukske MPG ,OA ,Muck, Pheno,Eer-ik,lenny leonard
Idd maar goed jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:35 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is ook maar goed dat we niet allemaal van hetzelfde houden. Ik heb overigens wel een hele brede muzieksmaak...
Mika is toch die gast met iets te goedkope onderbroeken? Tenminste, hij zingt alsof hij hele strakke onderbroken draagtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je moet ervan houden.
En dat doe ik niet..
Blij dat ik jou een plezier heb gedaan met die muziekquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ik zag die naam wel een paar keer voorbij komen op het forum, maar ik had er serieus nog nooit van gehoord. Inderdaad feelgood music. Mooie omschrijving is dat
Dat is waar. Als ik een licht pesthumeur heb, wil het nog wel eens helpen. Ben ik zwaar chagrijnig dan wordt t er erger doorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je moet ervan houden.
En dat doe ik niet..
een echte schipper. En PADI duiker for realquote:
Cya laterquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:34 schreef cablegunmaster het volgende:
ok nu moet ik echt maar eens iets doen ik word onrustig van de luie student zijn![]()
![]()
en buzzer niet te vergeten![]()
Daaaaaaaaaaaaag CGMquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:34 schreef cablegunmaster het volgende:
![]()
en buzzer niet te vergeten![]()
Ahhuh.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mika is toch die gast met iets te goedkope onderbroeken? Tenminste, hij zingt alsof hij hele strakke onderbroken draagt
www.padi.comquote:
ja, klopt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mika is toch die gast met iets te goedkope onderbroeken? Tenminste, hij zingt alsof hij hele strakke onderbroken draagt
ah coolquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
www.padi.com
Gewoon een bepaalde leswijze zoals ze die geven. Iig gecertificeerd divemaster, dus ik mag assisteren bij het lesgeven
Netjesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
www.padi.com
Gewoon een bepaalde leswijze zoals ze die geven. Iig gecertificeerd divemaster, dus ik mag assisteren bij het lesgeven
daar kan je toch ook een bak centen mee verdienen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:42 schreef Pheno het volgende:
Nu nog dive instructor, maar dat kost weer een bak centen, die ik even ergens anders aan wil uitgeven
Ws niet zoveel als met zijn huidige job.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
daar kan je toch ook een bak centen mee verdienen?
het ligt er in ieder geval niet zo dik bovenop als bij James Blunt...quote:
Bert Visscher...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee bert * vage kreet * vertel![]()
![]()
hangt er vanaf waar je zitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ws niet zoveel als met zijn huidige job.
dat is waar.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
het ligt er in ieder geval niet zo dik bovenop als bij James Blunt...
Das ook weer zo. Maar ik geloof dattie net een forse salarisverhoging het gehad.quote:
Neeheequote:
Overigens niets mis met Bert Visscher, mits met mate en met goed gezelschapquote:
Alles is mis met Bert Visscher.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Overigens niets mis met Bert Visscher, mits met mate en met goed gezelschap
nee, dat vind jij geen kutmuziekquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat is waar.
Maar dat vind ik toevallig ook kutmuziek
Zoals Buzzer al zei, smaken verschillen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Alles is mis met Bert Visscher.
Ik trek zijn humor gewoon niet.
Jep.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, dat vind jij geen kutmuziek
Dat IS Kutmuziek
Haha, zo kan je het ook stellen iddquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:00 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, dat vind jij geen kutmuziek
Dat IS Kutmuziek
amenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoals Buzzer al zei, smaken verschillen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Alles is mis met Bert Visscher.
Ik trek zijn humor gewoon niet.
Ligt het misschien aan Zuid-Holland? Dat Zuid-Hollanders de provinciale humor niet snappen misschien?quote:
Daaaaaaaaaag Buzzquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:02 schreef buzzer het volgende:
Mensen, ik ga er vandoor
Liev zijn he ?
doei buzzquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:02 schreef buzzer het volgende:
Mensen, ik ga er vandoor
Liev zijn he ?
Vorige maand kom ik zo des avonds thuis, zit mijn vriendin met een big smile de krant te lezen en bijna te stuiteren op de bank....quote:
Whehehe.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:06 schreef OA het volgende:
[..]
Vorige maand kom ik zo des avonds thuis, zit mijn vriendin met een big smile de krant te lezen en bijna te stuiteren op de bank....![]()
Dus ik zo: "wat is er, je kijkt zó blij!!![]()
"
Ja, Bert Visscher komt in de Stadsgehoorzaal (plaatselijk theater)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"dus...."
Nou, zal ik 4 kaarten reserveren...???![]()
M'n ouders vinden het ook geweldig!!!!!!
"
"Ga maar met z'n 3en...
BV
"
Wil je niet mee?
"Natuurlijk wel, als er iemand anders optreedt
"
Nou, leuk hoor....![]()
ik zou daar ook voor passen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:06 schreef OA het volgende:
[..]
Vorige maand kom ik zo des avonds thuis, zit mijn vriendin met een big smile de krant te lezen en bijna te stuiteren op de bank....![]()
"
![]()
![]()
![]()
![]()
"dus...."
"
"Ga maar met z'n 3en...
BV
"
Wil je niet mee?
"
Nou, leuk hoor....![]()
OAdin, en schoonOA'squote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:06 schreef OA het volgende:
[..]
"
![]()
![]()
![]()
![]()
"dus...."
"
"Ga maar met z'n 3en...
BV
"
Wil je niet mee?
"
Nou, leuk hoor....![]()
Toen die in de Maaspoort stond, met "Stoffe Jongens" heb ik me best geamuseerdquote:
Nee hequote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:05 schreef eer-ik het volgende:
[img=578xnull]http://www.amsterdamoldcourse.nl/files/foto101-120/106.jpg[/img]
Dat istie wel jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Whehehe.
Ik kwam hem wel vaker tegen bij de Super de boer aan de Kerklaan in Groningen.
Arrogante kwast.
tofquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb weer FQR[afbeelding]
Hoezo nou weer?quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zou daar ook voor passen.
Je reinste geldverspilling die man
quote:
eer-ik en ik zijn het immer eens!quote:
ik gebruik het ook dagelijks met plezier hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
![]()
![]()
lynx666 zou je FQR priveleges moeten revoken :[.
Wie?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:13 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
![]()
![]()
lynx666 zou je FQR priveleges moeten revoken :[.
Goeie postquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:12 schreef OA het volgende:
[..]
Hoezo nou weer?
Ik refereer aan deze post: [KSC 437] ze vliegen er doorheen
Waar zou je wel mee heen gaan dan?quote:[..]
![]()
Een fatsoenlijke cabaratier.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:14 schreef MPG het volgende:
Waar zou je wel mee heen gaan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |