abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 augustus 2007 @ 15:27:21 #51
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_52812126
Tuurlijk zijn we beter, daar is geen twijfel over mogelijk.

Puntje is dat we op agressiviteit zijn afgetroeft en de spelers de druk gewoon niet aankunnen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_52812151
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:25 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg, de spelers van Ajax zijn individueel zeker wel van een hogere kwaliteit dan die van Slavia Praag.
Ja, vooral Colin en Delorge staken met kop en schouders erboven uit
pi_52812170
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:19 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Dan had hij er gisteren 1 in moeten leggen, of 2 weken terug de penalty in moeten schieten. Sorry hoor, "in de picture spelen op CL niveau", dan moet je ook de spits wezen die er tegen Slavia 3 in prikt.
True true, maar het blijft wel zuur om zulke blikken aan te zien.
pi_52812210
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:23 schreef Silenus het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Huntelaar kan alleen maar naar zichzelf kijken.
dat is bijna bij elke jonge speler bij Ajax het geval. Een paar jaar terug vlak voordat Co kwam moest iedereen een enquete invullen waarin stond wat ieder zijn doel was. Het was vanuit een individueel perspectief ingevuld in plaats vanuit een team.

Als ik naar de selectie kijk denk ik dat het nu wel wat mee valt maar er zitten altijd een paar jongens tussen die alleen naar zichzelf kijken zoals bijvoorbeeld Klaas of net als vorig jaar Perez. Davids en Heitinga zijn (denk ik) voorbeelden van spelers die vanuit een totaal ander oogpunt naar hun doelen kijken.
pi_52812213
quote:

[..]

Alsjeblieft zeg, de spelers van Ajax zijn individueel zeker wel van een hogere kwaliteit dan die van Slavia Praag.
Ze zijn echt niet zo goed als wij steeds willen denken....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52812219
quote:

[..]

Je kan individueel zo sterk zijn als je maar wilt, maar als je geen goede instelling hebt, niet vecht, geen 100% kansen afmaakt maar wel doelpunten incasseert dan ben je gewoon niet beter.
pi_52812223
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:28 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, vooral Colin en Delorge staken met kop en schouders erboven uit
quote:
Ajax viel als collectief door de mand, maar individueel viel er ook het nodige aan te merken op de spelers van de Amsterdammers. De Volkskrant greep de prestatie van Laurent Delorge aan als voorbeeld om het spel van Ajax samen te vatten. 'De Belg begon verrassend in de basis en rende van hot naar her, een eigenschap die hem in staat stelt fouten van hemzelf en anderen te herstellen, maar hij was verder niet zo gelukkig in zijn spel. Hoewel? Ten opzichte van Emanuelson en Bakircioglu, om de twee zwakste pionnen in het Ajax-collectief te noemen, leverde hij een behoorlijke prestatie.'
pi_52812270
quote:

[..]

Nee, ze zijn helemaal niet beter. Want als ze individueel beter zijn, zouden ze niet constant afgetroefd worden op het middenveld en achterin. De werkelijkheid is hard he?
  donderdag 30 augustus 2007 @ 15:33:40 #59
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52812303
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:30 schreef Riro het volgende:

[..]

Je kan individueel zo sterk zijn als je maar wilt, maar als je geen goede instelling hebt, niet vecht, geen 100% kansen afmaakt maar wel doelpunten incasseert dan ben je gewoon niet beter.
Ajax is al zo'n tien jaar geen echt team meer, er is geen vechtersmentaliteit en sommige jongens lijken al tevreden te zijn, nu ze in Ajax I spelen. Maar in feite begint het dan pas, je moet de supporters trots maken!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52812341
Ten Cate zit prima op z'n plek... Ajax speelt beter dan de laatste 3 jaar bij elkaar... .
-
  donderdag 30 augustus 2007 @ 15:35:54 #61
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52812379
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ten Cate zit prima op z'n plek... Ajax speelt beter dan de laatste 3 jaar bij elkaar... .
Wie zegt dat?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52812416
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:33 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ajax is al zo'n tien jaar geen echt team meer, er is geen vechtersmentaliteit en sommige jongens lijken al tevreden te zijn, nu ze in Ajax I spelen. Maar in feite begint het dan pas, je moet de supporters trots maken!
Inderdaad. En dan zal t resultaat komen. En dan pas kun je zeggen dat je beter bent dan de tegenstander.
pi_52812423
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:35 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wie zegt dat?
Dat vind ik..
Of vond je het spel onder DB beter? Okay, in de CL gaat het kut maar afgelopen seizoen in de competitie ging het soms erg goed.
Ik heb absoluut nog vertrouwen in de titel. Nu van coach wisselen doet niemand goed.
-
pi_52812433
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:33 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook onzin, zekers sinds vorig jaar zit er veel meer hardheid en vechtlust in het elftal. Alleen wanneer je weinig hebt om tegen te vechten (een handbal-counterelftal als Slavia), dan heeft de ploeg het moeilijk.

De zere plek ligt 'm volgens mij gewoon op de backs. Zodra je daar blijft spelen met middenvelders als Emanuelson en kwalitatief slechte en matige spelers als Colin en Ogararu zal je altijd kwetsbaar blijven. Waar blijven die gasten die gewoon altijd achterin staan op de flanken? En waarom ziet geen enkel lid van de technische staf dit in?
pi_52812461
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:37 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat vind ik..
Of vond je het spel onder DB beter? Okay, in de CL gaat het kut maar afgelopen seizoen in de competitie ging het soms erg goed.
Ik heb absoluut nog vertrouwen in de titel. Nu van coach wisselen doet niemand goed.
2003 onder Koeman werd er tenminste nog gestreden in de CL....
pi_52812485
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:38 schreef Longmen het volgende:

[..]

2003 onder Koeman werd er tenminste nog gestreden in de CL....
Das inmiddels 4 jaar geleden. .
-
pi_52812501
Ziek ben ik ervan.
Gewoon oprotten met het bestuur.
HtC kan er vrij weinig aan doen. ZIJN beste speler wordt om 5 voor 12 verkocht.
En ook Colin kan er niets aandoen. Hij wordt daar immers ook maar weggezet. En of hij het niveau aan kan, dat is weer een andere discussie.
Het bestuur kan een voorbeeld nemen aan bv HSV. Ongeacht wat een club biedt, je beste speler laat je niet meer vertrekken wanneer het zo kort dag is.
Maar daar in Amsterdam zagen ze weer $$$$$$$ tekens.
FUCK DE BEURS
pi_52812507
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:38 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Das inmiddels 4 jaar geleden. .
Wat gaat de tijd snel
pi_52812568
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:39 schreef DouweEgbert het volgende:
Ziek ben ik ervan.
Gewoon oprotten met het bestuur.
HtC kan er vrij weinig aan doen. ZIJN beste speler wordt om 5 voor 12 verkocht.
En ook Colin kan er niets aandoen. Hij wordt daar immers ook maar weggezet. En of hij het niveau aan kan, dat is weer een andere discussie.
Het bestuur kan een voorbeeld nemen aan bv HSV. Ongeacht wat een club biedt, je beste speler laat je niet meer vertrekken wanneer het zo kort dag is.
Maar daar in Amsterdam zagen ze weer $$$$$$$ tekens.
FUCK DE BEURS
eerlijk gezegd denk ik wanneer Valencia 27 miljoen zou bieden dat HSV ook wel mee zou werken.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 15:42:06 #70
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52812570
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:37 schreef Chivu het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook onzin, zekers sinds vorig jaar zit er veel meer hardheid en vechtlust in het elftal. Alleen wanneer je weinig hebt om tegen te vechten (een handbal-counterelftal als Slavia), dan heeft de ploeg het moeilijk.

De zere plek ligt 'm volgens mij gewoon op de backs. Zodra je daar blijft spelen met middenvelders als Emanuelson en kwalitatief slechte en matige spelers als Colin en Ogararu zal je altijd kwetsbaar blijven. Waar blijven die gasten die gewoon altijd achterin staan op de flanken? En waarom ziet geen enkel lid van de technische staf dit in?
Edgar Davids heeft die mentaliteit en als hij speelt de rest van het elftal ook, maar verder is het gewoon al jaren kut. Heb jij in die 180 minuten gezien dat men ook maar een beetje besef had van de mate van belangrijkheid, bijvoorbeeld voor de supporters?
  donderdag 30 augustus 2007 @ 15:43:44 #71
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52812609
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:37 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat vind ik..
Vind ik niet, de wedstrijden tegen Slavia konden me beide qua spel niet bekoren, hetzelfde geld voor de eerste 35 minuten bij De Graafschap en het grootste gedeelte thuis tegen Heerenveen. Er is nog totaal geen lijn te ontdekken, Ajax wint op basis van individuele opvliegingen, als we überhaupt winnen.
pi_52812616
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Edgar Davids heeft die mentaliteit en als hij speelt de rest van het elftal ook, maar verder is het gewoon al jaren kut. Heb jij in die 180 minuten gezien dat men ook maar een beetje besef had van de mate van belangrijkheid, bijvoorbeeld voor de supporters?
Dan neem je bv als voorbeeld Rommendahl? Daar ergerde ik me wel aan jah. Op het gemakkie een corner nemen.
pi_52812636
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:42 schreef toma het volgende:

[..]

eerlijk gezegd denk ik wanneer Valencia 27 miljoen zou bieden dat HSV ook wel mee zou werken.
Dat denk ik niet, maar HSV is ook een veel rijkere club dan Ajax. Geloof dat ze zelfs in de top 10 van rijkste ploegen staan. Punt is alleen dat HSV volgend jaar Van der Vaart ook voor 25 miljoen kan verkopen, die clausule van 'm gaat pas in 2009 in werking meen ik. Sneijder zou volgend jaar met geluk een derde opleveren.

Bovendien, ook met Sneijder heeft Ajax individueel gewoon veel meer kwaliteit dan Slavia Praag. We hebben toch ook niet ineens van De Graafschap en Heerenveen verloren door het vertrek van Sneijder?

Het is echt iets mentaals... De vechtlust zit in de spelers, maar komt er gewoon in dit soort duels nooit uit.
pi_52812733
Hebben jullie Furby nog gehoord na die tijd? Die gast ziet eruit alsof ie een halve kilo coke heeft gesnoven, en zo praat en voetbalt hij ook
pi_52812746
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nee, dat is juist het probleem. Maarja, ligt dat aan de spelers? Ik denk echt niet dat ze stuk voor stuk geen besef hadden ervan. Ligt het aan de coach? Wat betreft zijn uitspraken voor beide wedstrijden zou dat best kunnen. Misschien moet hij de druk op z'n spelers opvoeren in plaats van wegnemen, en maken ze het op die manier wel waar.
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 15:43 schreef M0NTANA het volgende:
Vind ik niet, de wedstrijden tegen Slavia konden me beide qua spel niet bekoren, hetzelfde geld voor de eerste 35 minuten bij De Graafschap en het grootste gedeelte thuis tegen Heerenveen. Er is nog totaal geen lijn te ontdekken, Ajax wint op basis van individuele opvliegingen, als we überhaupt winnen.
Zo wint elke ploeg. Een fout van de tegenstander, een goede individuele actie of een dode spelsituatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')