Duh, dan heeft Huub allang gewonnenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:26 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
In een BB heb je geen backup meer nodig
Ze zou de FEBO gewoon even moeten terugpakken voor alle nalatigheden en vanavond LIVE aangeven dat Huub lekker blijft. Als het opdracht van FEBO is, krijgen we vast een lockquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:24 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Meschien weet Lieke al dagen dat Huub er uit moet...dat breekt ook wel op als je dat gezegt wordt door de FEBO
iddquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze zou de FEBO gewoon even moeten terugpakken voor alle nalatigheden en vanavond LIVE aangeven dat Huub lekker blijft. Als het opdracht van FEBO is, krijgen we vast een lock
En wat betekent sig dan wel???quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Er is wel meer geneuzel voor jou,
of je leest iets niet goed en spreekt mij erop aan,
of zat je te zeiken op een updates die ik over het paard had gemaakt
en gaf dit commentaar met de tekst: lekker belangrijk , ook nog bij de updates,
terwijl dat al 11 maanden bij codus moet.
Heb ik niet meegekregen. Hij MOET eruitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:24 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Meschien weet Lieke al dagen dat Huub er uit moet...dat breekt ook wel op als je dat gezegt wordt door de FEBO
Moet hij er niet uitgestemt worden door Lieke,want daar na wordt het pas een BB.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Duh, dan heeft Huub allang gewonnen![]()
Ik kan me niet voorstellen dat de Febo zo dom is om de populairste bewoner weg te laten sturen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:24 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Idd. Wat zou er dan gebeuren tussen amanda en brain of nix en nada. Ze hoeven dan niet meer die (nep) relaties te spelen als ze willen. Misschien zal er dan wel wat veranderen als ze op hun zelf gaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:26 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
In een BB heb je geen backup meer nodig
Nouhou.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:18 schreef Copycat het volgende:
Signature ... No time to waste bij jou, dus.
Die FEBO bepaalt alles Bart is niet voor niets opgestapt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:28 schreef Verida het volgende:
Waarom zou lieke of huub zich laten zeggen door de febo dat ze eruit moeten?
toneelhaak?
op grond waarvan dan?
Ik kan me ook niet voorstellen dat lieke of huub zich iets laten voorschrijven door achter en al helemaal niet dat ze elkaar op aanwijzingen van brian of jaap zouden laten vallen, ook hier geldt waarom in vredesnaam?
Nee wat daar staat klopt, ze willen huub in de waan laten dat lieke op de stoel komt, en dan op het laatst voor huub kiezenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
Ze willen toch Lieke op de stoel, of ben ik nou gek?
Brian en Jaap praten over de ontslagronde van vanavond. “Een dubbelspel is mooi, maar als het uit komt dan wordt iedereen boos. En als iedereen boos is, ben ik de Sjaak!”, zegt Jaap. “Uiteindelijk stemmen we vanavond op Huub toch?”, vraagt Jaap. “Ja”, antwoordt Brian. Dan is Huubs plannetje van vanmiddag om nader tot Jaap te komen toch niet helemaal gelukt…
Bron: RTL.
Dat schreef Cc al, signature, in jou geval dus, no time to waste.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |