Signature ... No time to waste bij jou, dusquote:
sommige wel, sommige niet, waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:17 schreef blomst het volgende:
goedemiddag
dat in de OP is dat ook bekend bij de bewoners?
ah, thanks!quote:
De aantijgingen worden met de dag krankzinniger. Lachwekkend, als het niet zo triest was.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian: Ik ben geen Huub die paarden aanrand.
Huub triest en achterbaks?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:20 schreef Waterwereld het volgende:
Het valt me op dat Brain al net zo triest en achterbaks is langzamerhand als dat ik Huub doorlopend heb zien doen.
En waarom zou huub eruit gaanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:22 schreef Dreamboy het volgende:
Als Huub er in blijft vanavond heeft hij niemand meer nodig...in de PP staat hij dik boven aan dus wegstemmen dat lukt niet.
Meschien weet Lieke al dagen dat Huub er uit moet...dat breekt ook wel op als je dat gezegt wordt door de FEBOquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:20 schreef Waterwereld het volgende:
Het valt me op dat Brain al net zo triest en achterbaks is langzamerhand als dat ik Huub doorlopend heb zien doen. Alleen met dit verschil Brain is moeilijker tot schreeuwen te bewerken dan Huub.
Ik denk dat Jaap degene zal zijn die er met het been vandoor zal gaan
Ik vind Lieke ook erg tam. Wanneer ze ziek zou zijn zou het niet meer dan menselijk zijn haar een beetje rust te gunnen. En het spel? Hoezo spel ik zie geen spel meer. Of de spelregels worden doorlopend veranderd.
Ik snap het spel dus niet meer.
En waarom die streams zo ergelijk lang op dezelfde personen gericht![]()
In een BB heb je geen backup meer nodigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En waarom zou huub eruit gaan![]()
Zo dom is lieke nou ook weer niet![]()
Laat hem lekker voor zichzelf spelen. Dan maar ten onder gaan met je trots dan je te laten bedreigen en te laten manipuleren door de rest.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:22 schreef riri het volgende:
Jaap zit in de positie dat hij vanavond twee kanten op kan....ben benieuwd waar hij voor kiest....
voor zijn afgang of dat er werkeljk nog iets van hem terecht kan komen
het is aan hem
erop of eronder vanavond voor Jaap
Dan kijk jij wrs andere streams dan ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:20 schreef Waterwereld het volgende:
Het valt me op dat Brain al net zo triest en achterbaks is langzamerhand als dat ik Huub doorlopend heb zien doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |