Fok is al dagen zo traag als dikke stront door een theezeefjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:01 schreef Dreamboy het volgende:
Fok loopt bij mijn niet zo best ben ik de enige hier?
Klopt, ook gisteren, ik ben er toen maar mee gestopt en genoot weer eens van andere dingen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:01 schreef Dreamboy het volgende:
Fok loopt bij mijn niet zo best ben ik de enige hier?
Leuk om op te nemen daar zouden ze buiten de villa weer niet blij mee zijn als ze opeens bloot liggen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:03 schreef riri het volgende:
ze zitten at te wachten tot huub en lieke gaan sexen en gaan dan tot aktie over
ik zit er op te wachten en vooral op de straf die ze daarop krijgen zit ik te wachten![]()
Met één groot verschil, Bwian slaapt met zijn ogen open.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:05 schreef beequeen het volgende:
Wat lult Brian nu eigenlijk over het slapen van Lieke. We weten toch dat hij regelmatig ligt te slapen overdag, en nu zijn mond vol over Lieke, de rat.
niveautje weer hoor wat Jaap laat zienquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:07 schreef riri het volgende:
Blond en tietloos en een verdorven karakter zegt Jaap over Lieke tegen Brian en Palma
Dom is het woord.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:10 schreef riri het volgende:
De blijheid en dat lachje van Brian zegt genoeg....dan is ie in een overwinningsmood door zijn eigen valsheid waar hij trot op is....die hele body is gevuld met viezigheid....en maar goed praten over zichzelf alsof ie zo'n goede vent is
Ik denk dat achter wil dat dit gebeurt....dat ze over de scheef gaan en dan keihard aanpakken...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:08 schreef beequeen het volgende:
En weer bemoeit José zich met het spel door te zeggen dat ze de sterkste speler moeten dissen, Huub dus.
Ik begrijp niet dat dat allemaal ongestraft mag.
Begrijp je niet dat dat grotendeels ook van achter komt?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:08 schreef beequeen het volgende:
En weer bemoeit José zich met het spel door te zeggen dat ze de sterkste speler moeten dissen, Huub dus.
Ik begrijp niet dat dat allemaal ongestraft mag.
wat is sigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gisteren kreeg Palma een telefoontje en vertrok naar de productie,
maar kreeg waarschijnlijk geen standje voor 3 keer spelinformatie te geven,
zie eventueel mijn sig..
Iemand zeker weer statistieken aan het maken ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Klopt, ook gisteren, ik ben er toen maar mee gestopt en genoot weer eens van andere dingen.
fok bericht: Sorry, onze database-servers zijn momenteel te druk
schenk even wat te drinken voor jezelf in.![]()
Signature ... No time to waste bij jou, dusquote:
sommige wel, sommige niet, waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:17 schreef blomst het volgende:
goedemiddag
dat in de OP is dat ook bekend bij de bewoners?
ah, thanks!quote:
De aantijgingen worden met de dag krankzinniger. Lachwekkend, als het niet zo triest was.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian: Ik ben geen Huub die paarden aanrand.
Huub triest en achterbaks?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:20 schreef Waterwereld het volgende:
Het valt me op dat Brain al net zo triest en achterbaks is langzamerhand als dat ik Huub doorlopend heb zien doen.
En waarom zou huub eruit gaanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:22 schreef Dreamboy het volgende:
Als Huub er in blijft vanavond heeft hij niemand meer nodig...in de PP staat hij dik boven aan dus wegstemmen dat lukt niet.
Meschien weet Lieke al dagen dat Huub er uit moet...dat breekt ook wel op als je dat gezegt wordt door de FEBOquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:20 schreef Waterwereld het volgende:
Het valt me op dat Brain al net zo triest en achterbaks is langzamerhand als dat ik Huub doorlopend heb zien doen. Alleen met dit verschil Brain is moeilijker tot schreeuwen te bewerken dan Huub.
Ik denk dat Jaap degene zal zijn die er met het been vandoor zal gaan
Ik vind Lieke ook erg tam. Wanneer ze ziek zou zijn zou het niet meer dan menselijk zijn haar een beetje rust te gunnen. En het spel? Hoezo spel ik zie geen spel meer. Of de spelregels worden doorlopend veranderd.
Ik snap het spel dus niet meer.
En waarom die streams zo ergelijk lang op dezelfde personen gericht![]()
In een BB heb je geen backup meer nodigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En waarom zou huub eruit gaan![]()
Zo dom is lieke nou ook weer niet![]()
Laat hem lekker voor zichzelf spelen. Dan maar ten onder gaan met je trots dan je te laten bedreigen en te laten manipuleren door de rest.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:22 schreef riri het volgende:
Jaap zit in de positie dat hij vanavond twee kanten op kan....ben benieuwd waar hij voor kiest....
voor zijn afgang of dat er werkeljk nog iets van hem terecht kan komen
het is aan hem
erop of eronder vanavond voor Jaap
Dan kijk jij wrs andere streams dan ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:20 schreef Waterwereld het volgende:
Het valt me op dat Brain al net zo triest en achterbaks is langzamerhand als dat ik Huub doorlopend heb zien doen.
Duh, dan heeft Huub allang gewonnenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:26 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
In een BB heb je geen backup meer nodig
Ze zou de FEBO gewoon even moeten terugpakken voor alle nalatigheden en vanavond LIVE aangeven dat Huub lekker blijft. Als het opdracht van FEBO is, krijgen we vast een lockquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:24 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Meschien weet Lieke al dagen dat Huub er uit moet...dat breekt ook wel op als je dat gezegt wordt door de FEBO
iddquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze zou de FEBO gewoon even moeten terugpakken voor alle nalatigheden en vanavond LIVE aangeven dat Huub lekker blijft. Als het opdracht van FEBO is, krijgen we vast een lock
En wat betekent sig dan wel???quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Er is wel meer geneuzel voor jou,
of je leest iets niet goed en spreekt mij erop aan,
of zat je te zeiken op een updates die ik over het paard had gemaakt
en gaf dit commentaar met de tekst: lekker belangrijk , ook nog bij de updates,
terwijl dat al 11 maanden bij codus moet.
Heb ik niet meegekregen. Hij MOET eruitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:24 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Meschien weet Lieke al dagen dat Huub er uit moet...dat breekt ook wel op als je dat gezegt wordt door de FEBO
Moet hij er niet uitgestemt worden door Lieke,want daar na wordt het pas een BB.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Duh, dan heeft Huub allang gewonnen![]()
Ik kan me niet voorstellen dat de Febo zo dom is om de populairste bewoner weg te laten sturen...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:24 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |