Fok is al dagen zo traag als dikke stront door een theezeefjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:01 schreef Dreamboy het volgende:
Fok loopt bij mijn niet zo best ben ik de enige hier?
Klopt, ook gisteren, ik ben er toen maar mee gestopt en genoot weer eens van andere dingen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:01 schreef Dreamboy het volgende:
Fok loopt bij mijn niet zo best ben ik de enige hier?
Leuk om op te nemen daar zouden ze buiten de villa weer niet blij mee zijn als ze opeens bloot liggen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:03 schreef riri het volgende:
ze zitten at te wachten tot huub en lieke gaan sexen en gaan dan tot aktie over
ik zit er op te wachten en vooral op de straf die ze daarop krijgen zit ik te wachten![]()
Met één groot verschil, Bwian slaapt met zijn ogen open.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:05 schreef beequeen het volgende:
Wat lult Brian nu eigenlijk over het slapen van Lieke. We weten toch dat hij regelmatig ligt te slapen overdag, en nu zijn mond vol over Lieke, de rat.
niveautje weer hoor wat Jaap laat zienquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:07 schreef riri het volgende:
Blond en tietloos en een verdorven karakter zegt Jaap over Lieke tegen Brian en Palma
Dom is het woord.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:10 schreef riri het volgende:
De blijheid en dat lachje van Brian zegt genoeg....dan is ie in een overwinningsmood door zijn eigen valsheid waar hij trot op is....die hele body is gevuld met viezigheid....en maar goed praten over zichzelf alsof ie zo'n goede vent is
Ik denk dat achter wil dat dit gebeurt....dat ze over de scheef gaan en dan keihard aanpakken...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:08 schreef beequeen het volgende:
En weer bemoeit José zich met het spel door te zeggen dat ze de sterkste speler moeten dissen, Huub dus.
Ik begrijp niet dat dat allemaal ongestraft mag.
Begrijp je niet dat dat grotendeels ook van achter komt?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:08 schreef beequeen het volgende:
En weer bemoeit José zich met het spel door te zeggen dat ze de sterkste speler moeten dissen, Huub dus.
Ik begrijp niet dat dat allemaal ongestraft mag.
wat is sigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Gisteren kreeg Palma een telefoontje en vertrok naar de productie,
maar kreeg waarschijnlijk geen standje voor 3 keer spelinformatie te geven,
zie eventueel mijn sig..
Iemand zeker weer statistieken aan het maken ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Klopt, ook gisteren, ik ben er toen maar mee gestopt en genoot weer eens van andere dingen.
fok bericht: Sorry, onze database-servers zijn momenteel te druk
schenk even wat te drinken voor jezelf in.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |