Idd. Wat zou er dan gebeuren tussen amanda en brain of nix en nada. Ze hoeven dan niet meer die (nep) relaties te spelen als ze willen. Misschien zal er dan wel wat veranderen als ze op hun zelf gaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:26 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
In een BB heb je geen backup meer nodig
Nouhou.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:18 schreef Copycat het volgende:
Signature ... No time to waste bij jou, dus.
Die FEBO bepaalt alles Bart is niet voor niets opgestapt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:28 schreef Verida het volgende:
Waarom zou lieke of huub zich laten zeggen door de febo dat ze eruit moeten?
toneelhaak?
op grond waarvan dan?
Ik kan me ook niet voorstellen dat lieke of huub zich iets laten voorschrijven door achter en al helemaal niet dat ze elkaar op aanwijzingen van brian of jaap zouden laten vallen, ook hier geldt waarom in vredesnaam?
Nee wat daar staat klopt, ze willen huub in de waan laten dat lieke op de stoel komt, en dan op het laatst voor huub kiezenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
Ze willen toch Lieke op de stoel, of ben ik nou gek?
Brian en Jaap praten over de ontslagronde van vanavond. “Een dubbelspel is mooi, maar als het uit komt dan wordt iedereen boos. En als iedereen boos is, ben ik de Sjaak!”, zegt Jaap. “Uiteindelijk stemmen we vanavond op Huub toch?”, vraagt Jaap. “Ja”, antwoordt Brian. Dan is Huubs plannetje van vanmiddag om nader tot Jaap te komen toch niet helemaal gelukt…
Bron: RTL.
Dat schreef Cc al, signature, in jou geval dus, no time to waste.quote:
Bart had het al in de gaten iddquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:32 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Die FEBO bepaalt alles Bart is niet voor niets opgestapt.
Hij heeft het allemaal gezegt toen dat je daar niets te zeggen heeft.
Ok, thanx, dat heb ik dus gemist.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:33 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Nee wat daar staat klopt, ze willen huub in de waan laten dat lieke op de stoel komt, en dan op het laatst voor huub kiezen
offe... STAP02quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat schreef Cc al, signature, in jou geval dus, no time to waste.
Als dat betekent dat men maar 1 x per persoon kan smsen is het eerlijk, anders niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:36 schreef Dreamboy het volgende:
Als Huub er vanavond niet uit gaat dan wint hij.
Het moet dan wel eerlijk met de stemming achter bij die FEBO gaan.
Komen er nu nog mensen bijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:32 schreef maril het volgende:
Er gaat niemand uit vandaag er komen hw wel mensen bij of dat va 23e is of vanavond .
Ze heeft het denk ik over een tijdje terug. Heb ik ook gezienquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan kijk jij wrs andere streams dan ik.![]()
Nu hij weet dat het nog 3 maanden duurt dat is even schrikken maar hij weet dat hij kans maak om alles te winnen dan ga je echt niet weg uit jezelf.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:36 schreef blomst het volgende:
Misschien heeft Huub achter wel aangegeven weg te willen???
eronder is.... zich conformeren aan die club van 4 waarvan hij dan het vijfde wiel aan de wagen wordtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:26 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Laat hem lekker voor zichzelf spelen. Dan maar ten onder gaan met je trots dan je te laten bedreigen en te laten manipuleren door de rest.
Para Brain...Het nieuwe drankje
Volgens mij weten ze dat niet, of wel?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:38 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Nu hij weet dat het nog 3 maanden duurt dat is even schrikken maar hij weet dat hij kans maak om alles te winnen dan ga je echt niet weg uit jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |