Hehe, ka-ching, aanpakken mensenquote:Op donderdag 6 september 2007 10:13 schreef Meneermax het volgende:
Gisteren hebben wij een kopie ontvangen van de brief die de 'kopers' hebben gekregen. Toch hebben de schrijvers van dat soort brieven wel humor:
'Ik verzoek u om mij binnen 7 dagen schriftelijk te bevestigen dat u aansprakelijkheid in deze zaak erkent. Tevens verzoek ik u ervoor te zorgen dat het bedrag van 29.5k binnen 7 dagen is bijgeschreven op rek. XXXX.'
En daaronder dan nog 'voldoet u hieraan niet dan wordt tevens aanspraak gemaakt op wettelijke rente en op vergoeding van de buitengerechtelijke kosten'.
Ik zou mij toch zorgen gaan maken als ik zo'n brief op de deurmat kreeg...
Gelieve 29,5 K binnen 7 dagen over te maken (PROESTquote:Op donderdag 6 september 2007 10:13 schreef Meneermax het volgende:
Gisteren hebben wij een kopie ontvangen van de brief die de 'kopers' hebben gekregen. Toch hebben de schrijvers van dat soort brieven wel humor:
'Ik verzoek u om mij binnen 7 dagen schriftelijk te bevestigen dat u aansprakelijkheid in deze zaak erkent. Tevens verzoek ik u ervoor te zorgen dat het bedrag van 29.5k binnen 7 dagen is bijgeschreven op rek. XXXX.'
En daaronder dan nog 'voldoet u hieraan niet dan wordt tevens aanspraak gemaakt op wettelijke rente en op vergoeding van de buitengerechtelijke kosten'.
Ghehehe... als ze de knaken al hebben, moet je nog eerst een afspraak bij de bank beleggen om die transactie te regelen. Ik denk dat m'n internetbankieren hem niet sliktquote:Op donderdag 6 september 2007 10:15 schreef LENUS het volgende:
[..]
Gelieve 29,5 K binnen 7 dagen over te maken (PROEST)
quote:Op donderdag 6 september 2007 10:38 schreef Meneermax het volgende:
'Ja mijnheer de rechtert, we wilden dat geld echt overmaken maar ja, postbank, internetbankieren, storing, je weet tog?'
quote:Op donderdag 6 september 2007 10:15 schreef LENUS het volgende:
[..]
Gelieve 29,5 K binnen 7 dagen over te maken (PROEST)
Ik vat de humoristische ondertoon niet echt.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:13 schreef Meneermax het volgende:
Internetbankieren "slikt" dat zonder problemen hoor.quote:Op donderdag 6 september 2007 10:34 schreef ToMaSZ het volgende:
Ghehehe... als ze de knaken al hebben, moet je nog eerst een afspraak bij de bank beleggen om die transactie te regelen. Ik denk dat m'n internetbankieren hem niet slikt
Oh, dat was het probleem....quote:Op donderdag 6 september 2007 11:37 schreef kasper het volgende:
Aangenomen dat een dergelijk bedrag op je bankrekening staat.
nou ja, je moet wel heel dom zijn als je die brief niet zag aankomen... je weet natuurlijk heus wel in welke situatie je manoevreert...quote:Op donderdag 6 september 2007 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik geloof dat ik toch ook even zou moeten slikken als ik zo'n brief binnen kreeg!
Ik ben heel benieuwd wanneer (en of) ze gaan reageren...
Oh jawel... dat wel... maar als het er zo staat, dat het binnen een week binnen zou moeten zijn...quote:Op donderdag 6 september 2007 13:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou ja, je moet wel heel dom zijn als je die brief niet zag aankomen... je weet natuurlijk heus wel in welke situatie je manoevreert...
neem ik maar even aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |