TOET!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:35 schreef zarGon het volgende:
TS, jouw piemel stinkt toch?
Een kinderhandje is snel gevuld.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:35 schreef BossFight het volgende:
[..]
Omdat het kinderachtig is, HEEL kinderachtig.![]()
een knal voor je kop?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:31 schreef dvdk het volgende:
En dan komt er wel eens meer van, if u know what i mean.
31 en het is nog steeds leukquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:35 schreef BossFight het volgende:
[..]
Omdat het kinderachtig is, HEEL kinderachtig.![]()
Nee. Ik pak ze altijd allebei en dan zeg ik 'woei, boobies!'quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:31 schreef dvdk het volgende:
wie doet er ook wel eens 'toet!' bij z'n vriendin?
dat je dus 1 van d'r tietjes vastpakt en dan 'toet' zegt.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:11 schreef r3gi3boy het volgende:
als TS consistent wil blijven, dan moet hij z'n vriendin ook kapot hakken en in stukken zagen, anders voer je niet alle stappen van het bijbehorende liedje uit.
toet toet boink boink, hakken en zagen?
Die klinkt idd goed bekendquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nee. Ik pak ze altijd allebei en dan zeg ik 'woei, boobies!'![]()
In principe hoor je een pak beukers te krijgen als je dit niet eens in de zoveel tijd doet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:31 schreef dvdk het volgende:
wie doet er ook wel eens 'toet!' bij z'n vriendin?
dat je dus 1 van d'r tietjes vastpakt en dan 'toet' zegt.
ik doe dat soms wel en soms vind ik het ook wel opwindend.
En dan komt er wel eens meer van, if u know what i mean.
mvg.
Maar dan moet hij haar wel eerst boinken dus...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:11 schreef r3gi3boy het volgende:
als TS consistent wil blijven, dan moet hij z'n vriendin ook kapot hakken en in stukken zagen, anders voer je niet alle stappen van het bijbehorende liedje uit.
toet toet boink boink, hakken en zagen?
Als we jouw mening willen snijden we 'm wel uit jequote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Normaal zeg ik altijd dat het helemaal ligt aan de manier waarop je het brengt, maar in dit geval zie ik niet één goede manier.
Tot twee keer toe.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:41 schreef Lips het volgende:
[..]
Maar dan moet hij haar wel eerst boinken dus...![]()
Wees een crea UIO.. Daar ontbreekt het je normaal ook niet aan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Normaal zeg ik altijd dat het helemaal ligt aan de manier waarop je het brengt, maar in dit geval zie ik niet één goede manier.
GODVER.. dumpen die handel!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:51 schreef Linkmiegel het volgende:
nee dat is gewoon kinderachtig... wel zeg ik weleens: er zit iets op je neus!!! en dan vraagt zij: wat dan??
en dan haal ik zo mn arm naar achter en geef ik een vuistslag op dr neus en dan is het zo van BOINK!!!![]()
![]()
zij lacht er alleen nooit om de hoer
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:45 schreef L.Denninger het volgende:
Als we jouw mening willen snijden we 'm wel uit je
Ik zou wel lachenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:51 schreef Linkmiegel het volgende:
zij lacht er alleen nooit om de hoer
wat een liefiequote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zou wel lachennadat ik je van je ballen heb ontdaan
![]()
Nee, het is DVDK...quote:
Zo loopt ie lekkerderquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, het is DVDK...
De Vader van Des Kuttopics.
Maar zo klopt ie tenminste.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, het is DVDK...
De Vader Der Kuttopics.
Zo zocht ik 'm.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:37 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Maar zo klopt ie tenminste.
Dat is alleen leuk als je net pepers hebt staat snijden...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:39 schreef Terpentin07 het volgende:
Of de tepels pakken en doen alsof je een radiozender zoekt.Titty twister![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als je net pepers hebt staat snijden...
Ojaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:37 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Maar zo klopt ie tenminste.
Ja, natuurlijk, ik ga vanavond meteen aan mijn vriendje vragen of ie bij mij ook TOET wil doen.quote:
Daar doe ik het ook wel voor hoor shmoopy.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:00 schreef shmoopy het volgende:
Ja, natuurlijk, ik ga vanavond meteen aan mijn vriendje vragen of ie bij mij ook TOET wil doen.
Knal voor z'n harses kan ie krijgen.![]()
woei .. kom vooral langsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:00 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, ik ga vanavond meteen aan mijn vriendje vragen of ie bij mij ook TOET wil doen.
Knal voor z'n harses kan ie krijgen.![]()
Whehe, dat had ik nog niet eens gezienquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, het is DVDK...
De Vader van De Kuttopics.
Klinkt bekendquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:28 schreef Houzer het volgende:
Ik zeg meetstal "Honk"
"Toet" is zoooooooooo 2006
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |