Tot twee keer toe.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:41 schreef Lips het volgende:
[..]
Maar dan moet hij haar wel eerst boinken dus...![]()
Wees een crea UIO.. Daar ontbreekt het je normaal ook niet aan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Normaal zeg ik altijd dat het helemaal ligt aan de manier waarop je het brengt, maar in dit geval zie ik niet één goede manier.
GODVER.. dumpen die handel!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:51 schreef Linkmiegel het volgende:
nee dat is gewoon kinderachtig... wel zeg ik weleens: er zit iets op je neus!!! en dan vraagt zij: wat dan??
en dan haal ik zo mn arm naar achter en geef ik een vuistslag op dr neus en dan is het zo van BOINK!!!![]()
![]()
zij lacht er alleen nooit om de hoer
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:45 schreef L.Denninger het volgende:
Als we jouw mening willen snijden we 'm wel uit je
Ik zou wel lachenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:51 schreef Linkmiegel het volgende:
zij lacht er alleen nooit om de hoer
wat een liefiequote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zou wel lachennadat ik je van je ballen heb ontdaan
![]()
Nee, het is DVDK...quote:
Zo loopt ie lekkerderquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, het is DVDK...
De Vader van Des Kuttopics.
Maar zo klopt ie tenminste.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, het is DVDK...
De Vader Der Kuttopics.
Zo zocht ik 'm.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:37 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Maar zo klopt ie tenminste.
Dat is alleen leuk als je net pepers hebt staat snijden...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:39 schreef Terpentin07 het volgende:
Of de tepels pakken en doen alsof je een radiozender zoekt.Titty twister![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als je net pepers hebt staat snijden...
Ojaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:37 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Maar zo klopt ie tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |