Wie haat hij niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:50 schreef Pheno het volgende:
Hoi. Ik mag geen punten meer zetten van lenny. Hij haat me.
You have got a point there.quote:
Dat doe je altijd, ook al kom ik drie á vier keer per dag binnen vallen.quote:
nou, dan doe ik hetniet meer.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat doe je altijd, ook al kom ik drie á vier keer per dag binnen vallen..
Hoi kuukquote:
Toch is het zo, wen er maar aanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet voorstellenD
Nee, ben al thuis. Heb al 2 uur geslapen en nu gaat het wel weer.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:06 schreef eer-ik het volgende:
Hoi kuuk
zo vaak ben je vandaag niet binnen komen vallen toch...
En daarbij onthou ik ook niet steeds wie er tussendoor weg is geweest.
Trek je het een beetje op werk vandaag?
neequote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:06 schreef OA het volgende:
[..]
Toch is het zo, wen er maar aan [afbeelding]
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, ben al thuis. Heb al 2 uur geslapen en nu gaat het wel weer.
Ik ga zo even rustig richting het boodschappenimperium.
Ok.quote:
Misschien was 'ie toch niet zo licht. En ik weet het ook niet. Als ik het wist deed ik er wat aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:08 schreef eer-ik het volgende:
Hoe kan dat dan, dat je daar steeds zo'n last van heb?
Je zou toch niet verwachten dat een (al dan niet lichte) hersenschudding zo lang nog impact heeft
WEEKEND!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:08 schreef covie het volgende:
VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!! [afbeelding]
En dan wordt je op je eerste vakantie dag 3 keer gebled vor half 10 's morgens![]()
![]()
Maar niks kan mijn humeur in de weg zitten vandaag
[afbeelding]
Hoi Kofie!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:08 schreef covie het volgende:
En dan wordt je op je eerste vakantie dag 3 keer gebled vor half 10 's morgens![]()
![]()
[afbeelding]
hehe, ik dacht alquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:08 schreef covie het volgende:
![]()
[afbeelding]
huisartsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Misschien was 'ie toch niet zo licht. En ik weet het ook niet. Als ik het wist deed ik er wat aan.
Maandag.quote:
waar blijf je nouquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:13 schreef covie het volgende:
[..]
Wat dacht je al?![]()
[..]
Mogguh!middag!
Ga jij eens fijn naar Hollywood om mevr. P. Anderson te wippen ofzo.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:13 schreef Hans_Klok het volgende:
tyfus shirt van sambal
straks nieuwe shirts halen denk ik
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:15 schreef covie het volgende:
Ik moet eigenlijk heel veel doen vandaag.
ik heb een beetje verzaakt om de was bij te houden dus nu ligt er een grote stapel strijkwerk.
Maar ik kan me er nog niet toe zetten![]()
![]()
Ik zit nu maar op een mailtje te wachten van een (jaja nu ex) collega. Zodat ik zo een formulier op de post kan doen.
Vraag dan om iets te doen ofzo?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:17 schreef eer-ik het volgende:
goed bezig dan.
Ik verzaak ook enorm.
Hoewel, er is hier gewoon wederom niks te doen.
Echt niks.
Ik heb vanochtend een brief open gemaakt, en that's all
Tuurlijk nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waar blijf je nou
Ik zei ergens in zoeen topic: he, het zal toch niet zo zijn dat ze meteen niet meer hier komt nou ze daar niet meer werkt
Maar dat is dus niet zo
er is hier niemand.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vraag dan om iets te doen ofzo?
Wheheh....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goed bezig dan.
Ik verzaak ook enorm.
Hoewel, er is hier gewoon wederom niks te doen.
Echt niks.
Ik heb vanochtend een brief open gemaakt, en that's all
ik weet het ook niet, dit is mijn een-na-laatste dag hier.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:18 schreef covie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet[afbeelding]
Alleen ik ben vanaf zaterdag dan even 2 weken weg, maar daarna ben ik wel weer terug.
Ik denk alleen niet dat ik nog zoveel kan posten als de laatste tijd![]()
muckquote:
Ik heb ook zovaak gehad dat ik echt maar max. een half uur op een dag iets nuttigs deed hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vraag dan om iets te doen ofzo?
vaag dat ze daarvoor mensen aannemen hequote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:20 schreef covie het volgende:
[..]
Ik heb ook zovaak gehad dat ik echt maar max. een half uur op een dag iets nuttigs deed hoor.
En dan kan je genoeg vragen maar dan hadden ze gewoon niks.![]()
Ik ben toen ik iets jonger was een keer op mijn hoofd gevallen in de vakantie. Als ik me 2-3 maanden later te druk maakte kreeg ik nog hoofdpijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Misschien was 'ie toch niet zo licht. En ik weet het ook niet. Als ik het wist deed ik er wat aan.
da;s niet ongevaarlijk, de siliconen kunnen gaan lekkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ga jij eens fijn naar Hollywood om mevr. P. Anderson te wippen ofzo.
bagger is datquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben toen ik iets jonger was een keer op mijn hoofd gevallen in de vakantie. Als ik me 2-3 maanden later te druk maakte kreeg ik nog hoofdpijn.
overstromingen in hollywoodquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:22 schreef buzzer het volgende:
[..]
da;s niet ongevaarlijk, de siliconen kunnen gaan lekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |