bestel ik er meteen honderdquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:27 schreef Nashje het volgende:
Kan iemand even stickers laten maken?
Ik rem niet voor Dirk Scheringa en Jurgen Colin.
Weet je wat wanbeleid is ..iemand daar houden die zijn ego voorop stelt en niet in clubs belang denkt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, het is nog steeds een onzinstuk.
Ten Cate zit prima op z'n plek.. Hem hierom ontslaan zou pas wanbeleid zijn.
Zeker, Urby is volgens mij in Jamaica op vakantie geweest. Is onherkenbaar. Aanvallend hebben de beide backs niets toegevoegd. Vergelijk dat is met die back van Slavia, die je met je bonuskaart van de AH zo kan krijgen. Die was 10x beter.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Knieblessure is voldoende.
Wat een koekenbakker is me dat zeg.. Urby ook een avondje te lang in de coffeeshop gehangen.
De backs waren het zwakke punt deze wedstrijd.
quote:
voetbalzone etc de halve dag zitten f5én en dan hier geilen op die berichtjes en je eigen opstellingen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:28 schreef Chivu het volgende:
[..]
BIER BIER BIER BIER
Huhuh
Sethje
Huhuh
BIER BIER BIER
Gaat me geld kostuh!
Die laatste was toch echt een fout van Colinquote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:30 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat praat iedereen de hele tijd over collin. Collin speelde niet eens zo slecht, urby veroorzaakte 2 goals.
en zo was het....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Bij Blind zat er nog een stijgende lijn in.
Bij de tweede was hij al gewisseld.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:30 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat praat iedereen de hele tijd over collin. Collin speelde niet eens zo slecht, urby veroorzaakte 2 goals.
Het enige wat bij Ten Cate stijgt is zijn erectie als hij Colin in het veld ziet.quote:
En jij vond het ontslag van Adriaanse destijds terecht toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ten Cate zit prima op z'n plek.. Hem hierom ontslaan zou pas wanbeleid zijn.
Omdat Colin al vanaf het begin van het seizoen een groot drama is. Die gozer kan volgens mij de 6e klasse reserve nog niet aan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:30 schreef ub40_bboy het volgende:
Jammer dat je niet oplet. Adriaanse heeft voor het geld gekozen in het MiddenOosten.quote:
vorige wedstrijd...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bij de tweede was hij al gewisseld.![]()
Thuiswedstrijd penalty veroorzaakt?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Uit en thuis.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daar in Arabië zagen ze liever Ten Cate...ik zeg ruilen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet oplet. Adriaanse heeft voor het geld gekozen in het MiddenOosten.
Laat maar een typische 4-4-2-trainer komen die walgt van alle andere systemen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
En jij vond het ontslag van Adriaanse destijds terecht toch?
Henk ten Cate doet het geen haar beter.
Maar Colin stelt zichzelf niet op, daar kunnen we Ten Cate op afrekenen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:32 schreef Urquhart het volgende:
Bovendien staat Colin symbool voor het wanbeleid.
Ajax speelt eventjes 1 minuut op de helft van de tegenstanderquote:Is dit de vrije trap die Ajax de Champions League in schiet?
De blunder van Colin:quote:Ajax heerst. Ajax is de baas hier hoor
En de mooiste van de avond, tussen alle tovenaars, dekselse keepers en Slavia 'glorie' Praag door:quote:Hier kan je een vrije trap voor geven hoor. Maar hij doet het niet. Hij geeft hem niet
quote:Vroeger hielden de ballenjongens in het oostblok de bal wel een minuut bij zich voor ze hem gaven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |