Als je aardig bent voor Henk zit er wellicht een basisplaats voor je inquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:03 schreef dronkeykong het volgende:
Ga ook maar aankloppen bij Ajax misschien krijg ik ook wel een contract aangeboden, al is het maar om bank te warmen
Ooit aan ballet gedaan? Ben je spanjaard? heb je Ten Cate wel eens aan zn bruine nazihelm gezogen in zijn tijd bij nac?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:03 schreef dronkeykong het volgende:
Ga ook maar aankloppen bij Ajax misschien krijg ik ook wel een contract aangeboden, al is het maar om bank te warmen
Met me rotte knie zal het wat moeilijker worden maar als wisselspeler fungeren niet verkeerd, kan ik met Colin switchenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:04 schreef Chivu het volgende:
[..]
Als je aardig bent voor Henk zit er wellicht een basisplaats voor je in
De kwartfinaleplek van Ajax vind ik geen hogere piek dan de halve finale plek van PSV. Maar okee, Ajax won als laatste de EC I.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:03 schreef Chivu het volgende:
[..]
Met daarbij wel de melding dat ik liever dit soort diepe dalen heb en de hoge pieken die Ajax kent, dan het constante karakter van PSV.
Kut...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:04 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ooit aan ballet gedaan? Ben je spanjaard? heb je Ten Cate wel eens aan zn bruine nazihelm gezogen in zijn tijd bij nac?
Als je dit allemaal met nee kan beantwoorden gaat t niet door.
Die kwartfinaleplek tel ik dan ook niet als grote prestatie. Liever twaalf jaar terug een ECI winnen dan 2 jaar terug een halve finale spelenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:06 schreef ErikT het volgende:
[..]
De kwartfinaleplek van Ajax vind ik geen hogere piek dan de halve finale plek van PSV. Maar okee, Ajax won als laatste de EC I.
lolquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
http://kopen.marktplaats.nl/sport-en-fitness/voetbal/c816.html
Wat een feyenoord praktijken..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
http://kopen.marktplaats.nl/sport-en-fitness/voetbal/c816.html
quote:per direkt spraakzame coach aangeboden. Heeft uitzonderlijke staat van dienst buiten het voetbal, dus de ideale coach voor Bal Op Het Dak 34. Verzendkosten zijn voor rekening van huidige werkgever.
Daar zeg je zowatquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:11 schreef venomsnake het volgende:
Zou me trouwens niets verbazen als Madrid nu morgen met een enorm bod op Huntelaar komt..
Hij speelt immers toch geen CL nu bij Ajax.
ajax wint de uefa cupquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:10 schreef TheJanitor het volgende:
Fantastische match! We hebben gevochten als leeuwen maar het is geen schande om te verliezen van zo'n topploeg met een begroting van 5 miljoen euro. Ik ben supertrots op mijn club Ajax![]()
Colin![]()
Delorge![]()
Gabri was verassend goed vandaag![]()
Emanuelson, wat een held![]()
Bakir voegde ook zoveel toe aan het team![]()
Op naar de UEFA CUP![]()
Inderdaad jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:11 schreef venomsnake het volgende:
Zou me trouwens niets verbazen als Madrid nu morgen met een enorm bod op Huntelaar komt..
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:10 schreef TheJanitor het volgende:
Fantastische match! We hebben gevochten als leeuwen maar het is geen schande om te verliezen van zo'n topploeg met een begroting van 5 miljoen euro. Ik ben supertrots op mijn club Ajax![]()
Colin![]()
Delorge![]()
Gabri was verassend goed vandaag![]()
Emanuelson, wat een held![]()
Bakir voegde ook zoveel toe aan het team![]()
Op naar de UEFA CUP![]()
Colin maakt elke wedstrijd de 90 minuten vol hoor!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:05 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Met me rotte knie zal het wat moeilijker worden maar als wisselspeler fungeren niet verkeerd, kan ik met Colin switchen![]()
Als Huntelaar daar op in gaat, dan denk ik dat hij zich niet meer in Nederland hoeft te vertonen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:11 schreef venomsnake het volgende:
Hij mag niet meer voor ze in de CL uitkomen dus lijkt me een stuk minder interessant. Verder gaan ze Huntelaar echt niet verkopen, dan kunnen ze net zo goed meteen ontslag nemenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:11 schreef venomsnake het volgende:
Ze mogen hem hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:11 schreef venomsnake het volgende:
of juventus spelen toch geen europeesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:11 schreef venomsnake het volgende:
Maar dan mag ie nog steeds niet voor Real spelen in de CL hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:11 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:12 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Colin maakt elke wedstrijd de 90 minuten vol hoor!
Hebben ze concrete interesse dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:11 schreef venomsnake het volgende:
Qatar.....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:12 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ze mogen hem hebben.
Beter ontslaat van geel ten cate en gaat adriaanse een team bouwen voor volgend seizoen.
Hij is niet meer inzetbaar in de CL voor Real.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:11 schreef venomsnake het volgende:
Ach voor voldoende geld is alles te gaan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hebben ze concrete interesse dan?
En ja ze hebben 3 spitsen dus waarom KJH nog moet komen is me een raadsel. Ja vanwege CL, maar Ajax laat hem nou eenmaal niet gaan. Spijtig voor Real, maar waar.
Als de Arena weg is ga ik feest vieren!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij is niet meer inzetbaar in de CL voor Real.
En als Ajax ook nog Huntelaar verkoopt staat de ArenA er volgende week niet meer denk ik.
Hmmm....![]()
Is ie geband?quote:
Weet ik, maar misschien is de drempel voor Huntelaar nu wat lager.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar dan mag ie nog steeds niet voor Real spelen in de CL hoor.
Ze zoeken nog een spits. Ze hebben een lijstje van 3 namen. één van die namen is Huntelaar volgens spaanse media.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hebben ze concrete interesse dan?
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 19:32 schreef shmoopy het volgende:
BonJovi gaat een weekje afkoelen wegens doodverwensing.
Ajax kan ook wel een lijstje maken..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze zoeken nog een spits. Ze hebben een lijstje van 3 namen. één van die namen is Huntelaar volgens spaanse media.
Bonjovi en doodsverwensing?quote:
En met Spaanse media bedoel je Marca?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ze zoeken nog een spits. Ze hebben een lijstje van 3 namen. één van die namen is Huntelaar volgens spaanse media.
Soms slaan te stoppen door hequote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:20 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Bonjovi en doodsverwensing?
Apart, ik vond het altijd zo'n vriendelijke knul.
Jij fopneusquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:18 schreef Nashje het volgende:
Ook even een advertentie op marktplaats gezet.
Reiziger, Musampa en Kluivertquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:19 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ajax kan ook wel een lijstje maken..
Serieus gast, laat je geveinsde medeleven achterwege.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:21 schreef Malibu-06 het volgende:
Sterkte jongens, en nu maar hopen op een spannende competitie tussen Feyenoord en Ajax.
Thanks Malibuquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:21 schreef Malibu-06 het volgende:
Sterkte jongens, en nu maar hopen op een spannende competitie tussen Feyenoord en Ajax.
Heb je he met die gastenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Soms slaan te stoppen door he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog erger dan dat getroll inderdaad, ook al is het goed bedoeld...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Serieus gast, laat je geveinsde medeleven achterwege.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:21 schreef Malibu-06 het volgende:
quote:
Ga nou toch de grap is er echt wel af nu hoor..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:27 schreef jpg97 het volgende:
troll
Kan me voorstellen dat je daar niet echt op zit te wachtenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Serieus gast, laat je geveinsde medeleven achterwege.
Sneu eigenlijk, dat je je plezier moet halen uit de nederlaag van een andere ploeg. Dan ben je echt diep gezonken ...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:27 schreef jpg97 het volgende:
troll
Veel Ajacieden zouden hetzelfde doen als Ajax binnenloopt met miljoenen door een verliespartij van PSV.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Sneu eigenlijk, dat je je plezier moet halen uit de nederlaag van een andere ploeg. Dan ben je echt diep gezonken ...
evert is een zenuwenlijerquote:
Begin maar alvast, want dat gebeurd niet..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:28 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik word kwaad als ten cate morgen middag niet ontslagen is.
Ik heb toch liever 2 ploegen in de CL, ik heb gewoon een teringhekel aan het feit dat het alleen maar om geld draait.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:30 schreef Chivu het volgende:
[..]
Veel Ajacieden zouden hetzelfde doen als Ajax binnenloopt met miljoenen door een verliespartij van PSV.
Dat vind ik net zo sneu. Het zal me allemaal een biet schelen wat ze allemaal in Europa doen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:30 schreef Chivu het volgende:
[..]
Veel Ajacieden zouden hetzelfde doen als Ajax binnenloopt met miljoenen door een verliespartij van PSV.
Wat had die gast trouwens voor spul op? Lag de hele avond op alles en iedereen te geilen. Iedereen was geweldig etc.quote:
Ik heb liever Ajax in de CL. Waar PSV speelt interesseert me geen biet en wanneer Ajax er twee keer zoveel aan overhoudt wanneer PSV geen CL speelt dan heb ik ze liever in de UEFA. Groot gelijk hebben ze daar in Eindhoven.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb toch liever 2 ploegen in de CL, ik heb gewoon een teringhekel aan het feit dat het alleen maar om geld draait.
hahahaha wat grappig.. tuurlijk wordt het niks met ons in de Uefa c.. als je Slavia Praag over 2 wedstrijden al niet aan kan.. pffffffffffffffffffffffquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:27 schreef jpg97 het volgende:
troll
pff ook zoeits om te kotsen jah... ajax verliest thuis en staat gelijk maar is "heer en meester in praag"quote:
Daar hebben ze idd de kloten niet voor...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Begin maar alvast, want dat gebeurd niet..
Tja, het blijft natuurlijk fijn om blaaskaak Henk ten Cate af te zien gaan. En het arrogante Ajax idem. Het blijft een beetje leuk om te zien...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Sneu eigenlijk, dat je je plezier moet halen uit de nederlaag van een andere ploeg. Dan ben je echt diep gezonken ...
Hoi.quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:27 schreef jpg97 het volgende:
Nou dan winnen jullie toch de Uefa Cup "wel even"![]()
Wa't een drama inderdaad.. Die samenvatting van wat hij allemaal had gezegd die hier in het topic stond klopte echt precies.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat had die gast trouwens voor spul op? Lag de hele avond op alles en iedereen te geilen. Iedereen was geweldig etc.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
[afbeelding]
Als we dat met deze instelling doen moet dat wel lukken ja.
Of deze: De tijd begint te dringen maar het is nog niet te laat! het kan nog steeds!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:36 schreef Riro het volgende:
[..]
Wa't een drama inderdaad.. Die samenvatting van wat hij allemaal had gezegd die hier in het topic stond klopte echt precies.
En dat om de minuut zeggen: "Nog [insert aantal] minuten en een klein beetje blesuretijd!!!!!"
Op een gegeven moment werd er door de halve kroeg geopperd om de wedstrijd maar zonder geluid te kijken
Ik zou dat ook hebben gedaan wat moest hij anders? Urby liet zoveel ballen gaan wat voor gevaar zorgde..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:38 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja nou die instelling hebben we gezien. Op zich viel de spelers niet zo veel te verwijten vind ik. Ik snapte de wissels van Henk alleen niet... laat ie Delorge staan, en haalt ie Emanuelson eraf
Staan we nog meer voor lul.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat hoop ik toch dat Slavia er straks gigantisch van langs krijgt zeg
Misschien omdat Urby weer als een vaatdoek stond te spelen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:38 schreef jpg97 het volgende:
laat ie Delorge staan, en haalt ie Emanuelson eraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |