Whehe, zo'n types stelde ik me er ook al bij voorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Nee, dat soort opmerkingen van je man zijn normaal![]()
Vaste parenclub bezoekers zeker
Dat meisje vraagt er eigenlijk om. Ze had gewoon voor de vorm nog een brood en een blok kaas erbij moeten nemen. Alleen met een komkommer afrekenen, is grapkunig onverantwoordquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:37 schreef mberg86 het volgende:
Pas stonden ik en een maat van me bij de kassa, we hadden inkopen gedaan voor een BBQ. Rekent er net zo'n meisje een komkommer af, zegt die maat van me: "Zozo, is die niet wat te groot?". Aaarrghh..
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:46 schreef zoalshetis het volgende:
van die vrienden die een milfje met kinderwagen zien lopen en dan vragen: "zal ik er nog eentje bij maken?"
wat ik dan wel matig leuk vind is als een van die vrienden bij een hondenbezitter heel serieus zegt dat de hond belast is met 'de ziekte van roepert'. vooral oude mensen kunnen serieus reageren en vragen geschokt, "oh maar wat is dat?"
antwoord: "meer haar op zijn oor dan op zijn poepert"![]()
Dat is echt vreselijk inderdaad.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:46 schreef Keiichi het volgende:
Of:
Een: "Kun je me (insert voorwerp) aangeven"
Ander: "Ja". *doet niets*
Een: "Hallo? doe eens iets"
Ander: "Je vroeg alleen of ik het kon"
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dus als iemand een andere mening heeft dan jij, is die persoon automatisch bekrompen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik ook zo bekrompen van geest zou zijn.
Ohgod jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:08 schreef zoalshetis het volgende:
en de meeste "dat zei mijn vrouw vannacht ook" grappen.
Die vind ik nog wel grappig eigenlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:18 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ohgod ja
Of: "vannacht zei je nog wat anders"
De mosselsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 05:20 schreef Dannytjeuh het volgende:
Ik ken iemand die altijd zo uit de hoek komt na een telefoongesprek.
"Ok dan ..... ajuus en de groenten"
![]()
Die is inderdaad zo gaarquote:- Hoe gaat het?
- Met slechte mensen gaat het altijd goed.
hahaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:44 schreef L.Denninger het volgende:
Of als iemand vraagt "Wil je ook wat cashew nootjes ?"
"Wat voor nootjes ?"
"Cashew !"
"Gezondheid!"
Hoewel die SOMS echt meesterlijk zijn, net als "Je Moeder" grappenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:08 schreef zoalshetis het volgende:
en de meeste "dat zei mijn vrouw vannacht ook" grappen.
Zie je wel.............. azijnpisser...... vertel eens, wat is er aan zoiets natuurlijks mis als moedermelk?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |