MySpacequote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Op myspace muziek is deleten in het nederlands verwoord als " Stap terug ".
helemaal mee eensquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:14 schreef Maartel het volgende:
Kinders is erger...
"En dan gaat ik de kinders van school halen"![]()
De landen die engels spreken willen anders alleen maar oorlog makenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
helemaal mee eens![]()
maarja ik ben pro engels het verbroederd de wereld![]()
Het woord is nu van ons, vakkundig gejat net als bijna alle andere woorden. Taal leeft!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:04 schreef zagevent het volgende:
Ik hoor het altijd maar méér en méér en het zit me werkeliljk tot HIER!
Overal in de krant, tijdschriften, reclame of tv is het kids vóór, kids achter, kids hier, kids daar.
"Nieuw voor kids"
"Vader sluit kids op in koffer"
"Hoeveel kids wil jij later"
"Kidshulp, de helprubriek voor ouders met lastige kids"
...
Heb ik iets soms gemist? Is het Nederlands vervangen door het Engels? Lever je als volk jáááren strijd voor het behoud van eigen taal, komt daar zo'n stelletje anglofiele yuppies doodleuk die strijd ongedaan maken.![]()
Klacht: mensen die overal "kids" bezigen ipv. kinderen![]()
Klacht2: mensen die altijd van die engelse woorden bezigen terwijl er evengoed deftige Nederlandse alternatieven voor bestaan. (vb. files deleten ipv. bestanden verwijderen, dus NIET rekenmachine ipv. computer of e-post ipv. e-mail )
taasverloederingquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:22 schreef zquing het volgende:
mee eens met klachten
verloedering van de taas is het
als een vrouw de baas is niet echtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:20 schreef daReaper het volgende:
[..]
De landen die engels spreken willen anders alleen maar oorlog maken
Want als ze de baas zouden zijn, zouden ze alleen maar oorlog makenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als een vrouw de baas is niet echt![]()
Vrouwen in de geschiedenis maken een stuk minder oorlog![]()
( ze zijn dan ook een stuk minder de baas )
Yuppies?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:04 schreef zagevent het volgende:
Ik hoor het altijd maar méér en méér en het zit me werkeliljk tot HIER!
Overal in de krant, tijdschriften, reclame of tv is het kids vóór, kids achter, kids hier, kids daar.
"Nieuw voor kids"
"Vader sluit kids op in koffer"
"Hoeveel kids wil jij later"
"Kidshulp, de helprubriek voor ouders met lastige kids"
...
Heb ik iets soms gemist? Is het Nederlands vervangen door het Engels? Lever je als volk jáááren strijd voor het behoud van eigen taal, komt daar zo'n stelletje anglofiele yuppies doodleuk die strijd ongedaan maken.![]()
Klacht: mensen die overal "kids" bezigen ipv. kinderen![]()
Klacht2: mensen die altijd van die engelse woorden bezigen terwijl er evengoed deftige Nederlandse alternatieven voor bestaan. (vb. files deleten ipv. bestanden verwijderen, dus NIET rekenmachine ipv. computer of e-post ipv. e-mail )
niet echt , vrouwen willen hun kroost beschermen , mannen hebben eerder haantjes en haantjes pikken , op anderre haanen en willen landquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:33 schreef daReaper het volgende:
[..]
Want als ze de baas zouden zijn, zouden ze alleen maar oorlog maken
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:37 schreef Angelcakes het volgende:
Helemaal mee eens, vreselijk is het als mensen dat zeggen.
Ik zou graag nog ff doortieren maar het is bijna twaalf uur en de kids moeten zo opgehaald worden
De naam van deze site is iets anders. Hier wordt het in een Engelse naam gebruikt, dan heb ik er niets op tegen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:48 schreef OFfSprngr het volgende:
Leuk dat je dat zegt op een site van FOK!ked Op Kids.
ik snap best de haat met kidz.... XD... Z jesus het begint net breezer taal te wordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:57 schreef zagevent het volgende:
[..]
De naam van deze site is iets anders. Hier wordt het in een Engelse naam gebruikt, dan heb ik er niets op tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |