Helaas niet nee....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:34 schreef Stofje het volgende:
Mijn bijbaantje bij de Kiosk.
Klant: "Doet u mij maar een koffie."
Ik: "Wilt u een kleine koffie of een normale?"
Klant: "Doe maar normaal"
Ik: "Dat doe ik toch?"
[afbeelding]
Klant: "Colaatje, alstublieft"
Ik: "Da's dan ¤2,10"
Klant: ":o Da's duur!"
Ik: "Je betaalt ook grotendeels voor de schoonheid achter de kassa!"
Ach ja, niet iedereen is gezegend met zoveel humor als ik.
Dus als ik een cola koop krijg ik jou erbij?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:34 schreef Stofje het volgende:
Ik: "Je betaalt ook grotendeels voor de schoonheid achter de kassa!"
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:37 schreef afcajos het volgende:
Welk station zit je?
Dan ga ik deze grap een keer bij jou uithalen:
ik: Hallo stofje! doe mij maar een eiffok
stofje: wat is dat?
ik: een koffie verkeerd HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stofje: hahahahahahahahahhHAHAH oke komt eraan!
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:37 schreef afcajos het volgende:
Welk station zit je?
Dan ga ik deze grap een keer bij jou uithalen:
ik: Hallo stofje! doe mij maar een eiffok
stofje: wat is dat?
ik: een koffie verkeerd HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stofje: hahahahahahahahahhHAHAH oke komt eraan!
O, even weghalenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:47 schreef Bupatih het volgende:
Of mensen die in hun fotoboek achter "Seksualiteit" "Ja!" zetten.
Whehe, zulk soort grappen vind ik nog wel ok. Kennis van ons heet Karel, en dan bij 't vragen wat voor 'n taart iedereen wil: "Karel, appel?"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:50 schreef Ravage het volgende:
Kennis van m'n ouders heet Dick, iedere keer als ie op een feestje langskomt dan is het weer "Koffie, Dick?"
en dan zegt onze grappige dick zeker: nee doe mij maar thee, muts!!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:50 schreef Ravage het volgende:
Kennis van m'n ouders heet Dick, iedere keer als ie op een feestje langskomt dan is het weer "Koffie, Dick?"
Dat wijf was echt irritant en niet grappig iddquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:58 schreef Noodly het volgende:
Dat soort uitspraken mogen niet eens grappen genoemd worden, ze zijn minder dan dat wijf dat vroeger bij de Lama's zat![]()
Dat zei je moeder vannacht ook..quote:
Ja, ik vind het ook erg lomp.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Damn, wat lomp![]()
Voor zulke mensen zou ik me echt plaatsvervangend schamen. Zelfs al zitten ze aan een ander tafeltje.
Jij vindt het van ruimdenkendheid getuigen dat je man platvloerse opmerkingen maakt?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik ook zo bekrompen van geest zou zijn.
Waarom vind je dat een absurde vergelijking? Ik vind de opmerking die je noemde net zo onbeleefd en misplaatst als boeren in een restaurant ('boeren' als werkwoord, niet als zelfstandig naamwoord).quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
sjonge wat een absurde vergelijking.![]()
Die vind ik briljant.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:24 schreef Ravage het volgende:
hmm.. een vader van een vriend van mij neemt in november de hele maand de telefoon op met de woorden: 'Met Sinterklaas..'![]()
Een onsubtiele verwijzing naar iemands borsomvang is niet persoonlijk?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee, ik vind het absoluut niet tenenkrommend, zelfs prijzenswaardig waar ik bij ben. Er is niets smerigs, goors, denigrerend of met bijbedoelingen aan. Over de rug van de persoon in kwestie wordt geen misplaatste grap gemaakt.
De voorbeelden die jij aanhaalt zou mijn man weer niet doen. Te persoonlijk.
LUISTER DOM MENSquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Volle borsten wil niet zeggen "tieten als koeienuiers" wat jij aanneemt misschien. En raad eens? De meesten kunnen het grapje waarderen en mijn man krijgt vaak heel gevatte antwoorden op daar ze ook de humor er van inzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |