Was idd de Engelse versie, maar ik weet niet welk Engels woord, er is in de media alleen het Nederlandse woord gerapporteerd. Vals is niet goed, maar komt uiteraard in de buurt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:17 schreef ScottTracy het volgende:
Vals? Of 'false'
Het ging om 'en onjuist', maar en is een voegwoord, dus vandaar dat ik vroeg om het essentiėle woord, Yuriquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:33 schreef Yurithemaster het volgende:
brain power?
Jeejquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:34 schreef ScottTracy het volgende:
Yuri +1
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:51 schreef ElizabethR het volgende:
Iets van 10 biljoen. 300.000 km per seconde in ieder geval. En ik heb geen zin om dat precies uit te rekenen.
Heb niet zoveel met de kerk en literatuur is ook niet echt mijn dingquote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:14 schreef ElizabethR het volgende:
Het is toch een zeer bekend boek, en omdat het door de kerk als onzedelijk werd beschouwd en derhalve verbrand danwel aangepast en gekuisd, steeds populairder.De titel betekent: Het boek van de tien dagen
Zal wel even wat minder worden, maar er altijd wel even tijd om op F5 te drukkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:20 schreef hhhpsycho het volgende:
ja nog gefeliciteerd PR. al weer tijd om te kwizzen?
Kijk even in de AKQ SC, dan weet je hetquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:29 schreef PPL het volgende:
Goedemorgen.
Hebben we al een vraag?
En wie is er jarig?
Merci.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Kijk even in de AKQ SC, dan weet je het
Whatever...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:55 schreef Adjeuj het volgende:
Een mandarijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |