Die ken ik niet eigenlijk, maar klinkt wel goed. Ik ben alleen in een crappy cocktailbarretje geweest, weet niet precies meer hoe die heette. Maar hij zat als je vanaf het centrum richting het park op die heuvel loopt, net iets voor de rivier. Echt in zo'n gaar zijstraatje in een vercrackt pand

.
DC1 is ook best stylish, alleen soms erg rustig. Zit aan Wenceslas Square, onderaan, tegenover die mega H&M. Je hebt daar aan de overkant zo'n soort van overdekt winkelcentrumpje en daar zit het in.
Hot Peppers is volgens mij ook van een Nederlander

. We liepen een keer dronken over Wenceslas toen er een kale, maffia-achtige dude naar ons toe kwam. Hij had een verhaaltje over z'n stripclub en op een gegeven moment zei een meisje uit de groep "ah niet naar luisteren man, is gewoon zo'n propper" Dus die gast ineens: "Ja, maar wel een Nederlandse".
Wij allemaal lachen natuurlijk en in het Nederlands verder, vertelt ie dat ie eigenaar was van een stripclub, we mochten wel ff binnen checken en wat drinken als we dat wilden. Helaas waren de dames in ons gezelschap niet zo gecharmeerd van deze plek dus zijn we maar weer weg gegaan.
Ik weet alleen niet meer zeker of het Hot Pepper was, maar het leek er wel op en het zat ook in een zijstraatje van Wenceslas, misschien twee minuten lopen van de DC1.