Beveiligings camera's staan in de regel gericht op deuren en toegangshekken. Niet op de lucht om te zien of een vliegtuig aanklopt....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:45 schreef Lennart22 het volgende:
Ja, en andersom ook mensen die een missile hoorden en een veel kleiner vliegtuig zagen. Absoluut niet een Boeing. Er waren daar behoorlijk wat camera,s waarom worden die niet gewoon even vrijgegeven? Nee, een paar gare beeldjes waar niemand iets mee kan werden er wel vrijgegeven.
http://en.wikipedia.org/wiki/Stanley_Hiltonquote:"This (9/11) was all planned. This was a government-ordered operation. Bush personally signed the order. He personally authorized the attacks. He is guilty of treason and mass murder." --Stanley Hilton
http://www.rense.com/general57/aale.htm
Het gaat er niet om of jouw beweringen leugens zijn of feiten?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:54 schreef Lennart22 het volgende:
Ja, maar het gaat ook niet echt om Calvobbes.
Woei! Al 500 views. Nou dat is al heel wat...quote:Maar meer om die 500views die dit topic al heeft.
Nee, die weten het al.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:00 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of jouw beweringen leugens zijn of feiten?
[..]
Woei! Al 500 views. Nou dat is al heel wat...
Sorry dat ik je missie verstoor, maar de meeste mensen die dit topic lezen zullen toch echt niet ineens gaan denken dat 9/11 een complot was.
9/11 was een operatie van boze Moslimpjes wat maximaal door de vingers werd gezien van de government.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:02 schreef Salvad0R het volgende:
9/11 was staged door overheden zelf.
Salvad0R zegt het.
Beat that bitch .
Je verstoord mijn missie inderdaad een beetjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:00 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of jouw beweringen leugens zijn of feiten?
[..]
Woei! Al 500 views. Nou dat is al heel wat...
Sorry dat ik je missie verstoor, maar de meeste mensen die dit topic lezen zullen toch echt niet ineens gaan denken dat 9/11 een complot was.
Zeggen dat er geen vliegtuig in het Pentagon is gevlogen. Zeggen dat die CNN verslaggever heeft gezegd dat er geen vliegtuig in het Pentagon is gevlogen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:05 schreef Lennart22 het volgende:
Waar zie je mij liegen eigenlijk?
Ik presenteer en speculeer! Kijk mijn post nog even na en zie dan overal staan: "Ik denk zelf....".quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:09 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zeggen dat er geen vliegtuig in het Pentagon is gevlogen. Zeggen dat die CNN verslaggever heeft gezegd dat er geen vliegtuig in het Pentagon is gevlogen.
Aha.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:13 schreef Lennart22 het volgende:
Ik zeg nergens dat iets vaststaat of dat het ,gewoon, zo is!
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:47 schreef Lennart22 het volgende:
Ik ben geen expert maar ik kan het je toch wel een beetje vertellen! Dat vliegtuig knal in 1000stukken....die ramen boven dat gat zouden kapot moeten zijn. 2enorme vleugels met daaraan zware motoren van ieder 6 ton rammen zich in die muur....of ze blijven buiten liggen!
Er is zogoed als niks van het vliegtuig terug gevonden. Ook de lijken zijn nergens te bekennen. Plus dat er in het midden van dat "gat" ook nog een paal staat....dusja...
Laten we het er dan op houden dan je niet openstaat voor een andere versie dan de versie die jij in je hoofd hebt....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:02 schreef Lennart22 het volgende:
Hoe de hell moet je dat zinnetje in een andere context plaatsen? Plus als je dan ook nog de foto erbij ziet lijkt het mij vrij duidelijk! Kom maar op met de rest van het filmpje! De verslaggever wil er ook niet meer over praten overigens.
Ehmm ja, dat is ergens wel waar. Voorheen was dat meer maar na het zien van diverse docu,s en documenten is het voor 99% duidelijk voor mij.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:17 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Aha.
[..]
[..]
Laten we het er dan op houden dan je niet openstaat voor een andere versie dan de versie die jij in je hoofd hebt....
Ik neem aan docu's die een complot aan zouden tonen, daarvan zijn er 100'den. Je hebt wel het idee dat die die docu's objectief zijn en niet vol met propaganda zitten?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:22 schreef Lennart22 het volgende:
[..]
Ehmm ja, dat is ergens wel waar. Voorheen was dat meer maar na het zien van diverse docu,s en documenten is het voor 99% duidelijk voor mij.
Propaganda voor wie? Voor de democraten niet want dat is een pot nat volgens de meeste docu,s! Voor de Alex jones show? Slechte investering zou ik zeggen! Omdat het ,hot, is? Nee ook niet want de meeste docu,s worden dan wel op dvd uitgebracht maar worden vaak tegelijkertijd op internet vrijgegeven door de makers.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik neem aan docu's die een complot aan zouden tonen, daarvan zijn er 100'den. Je hebt wel het idee dat die die docu's objectief zijn en niet vol met propaganda zitten?
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Vind je dat die docu's objectief zijn en geen propaganda bevatten?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:43 schreef Lennart22 het volgende:
Propaganda voor wie? Voor de democraten niet want dat is een pot nat volgens de meeste docu,s! Voor de Alex jones show? Slechte investering zou ik zeggen! Omdat het ,hot, is? Nee ook niet want de meeste docu,s worden dan wel op dvd uitgebracht maar worden vaak tegelijkertijd op internet vrijgegeven door de makers.
Er zijn altijd mensen die ergens geld aan verdienen maar in dit geval zou het wel heel scheef zijn als dat het doel hierachter was.
Oja, door Al-Quaida, wat opgezet is door de CIA . Das waar ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
9/11 was een operatie van boze Moslimpjes wat maximaal door de vingers werd gezien van de government.
-skippybal- zegt het.
Beat that bitch .
Ik heb het filmpje overleefd en ik heb helaas geen voorspelling daarin kunnen vinden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:18 schreef Lennart22 het volgende:
[..]
Alex Jones voorspelde ook 9/11 2maanden voor het gebeurde! Alex krijgt van mij dus het voordeel van de twijfel!
Alex Jones predicts 9/11:
http://www.youtube.com/watch?v=UGtOFudmHG8
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:54 schreef Lennart22 het volgende:
"In a world of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act." - George Orwell
op 0:50 : "We're aware of who the terrorists are, if you pull this. This (broadcast) can stop this sectarian Reichstag event."quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje overleefd en ik heb helaas geen voorspelling daarin kunnen vinden.
Neen, dat is de slechtste hypothese, gezien het feit dat er nog NOOIT een stalen/betonnen gebouw is ingestort na brand.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:24 schreef Darklight het volgende:
Er is ook een rapport van de FEMA die 9/11 heeft onderzocht, die konden geen oorzaak vinden voor het instorten van WTC7
De bijzonderheden over de branden in WTC-7 en hoe deze de instoring van het gebouw veroorzaakten, blijven op dit moment onduidelijk. Hoewel de hoeveelheid dieselolie in het pand een fikse potentiele energie bevat, heeft de beste hypothese slechts een lage mate van waarschijnlikheid
De beste hypothese is als gevolg van brand
Dat is toch geen voorspelling?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:24 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
op 0:50 : "We're aware of who the terrorists are, if you pull this. This (broadcast) can stop this sectarian Reichstag event."
Ben je nou echt zo dom? Vraag namens meer dan 150 natuurkundestudenten, 200 stewardessen en 300 koffiezetters.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:39 schreef Lennart22 het volgende:
Over foto,s gesproken:
[afbeelding] Zie je dat gat? Daar is een vliegtuig ingevlogen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |