abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52787181
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:45 schreef Lennart22 het volgende:

Ja, en andersom ook mensen die een missile hoorden en een veel kleiner vliegtuig zagen. Absoluut niet een Boeing. Er waren daar behoorlijk wat camera,s waarom worden die niet gewoon even vrijgegeven? Nee, een paar gare beeldjes waar niemand iets mee kan werden er wel vrijgegeven.
Beveiligings camera's staan in de regel gericht op deuren en toegangshekken. Niet op de lucht om te zien of een vliegtuig aanklopt....
pi_52787260
Ja natuurlijk komt er n nieuwe 9-11, of hij nou door Al Ciada, Mossad, CIA gepland wordt, gebeuren zal het, (in principe zijner al n paar geweest) denk wel dat het nog ff duurt want de noodzaak is er nog niet echt. Impeachement lijkt nog lang niet in zicht ondanks dit soort beschuldigingen en rechtzaken;
quote:
"This (9/11) was all planned. This was a government-ordered operation. Bush personally signed the order. He personally authorized the attacks. He is guilty of treason and mass murder." --Stanley Hilton
http://www.rense.com/general57/aale.htm
http://en.wikipedia.org/wiki/Stanley_Hilton

Ik denk dat de "war on terror" inmiddels voldoende mensen ten einde raad heeft gemaakt zodat 'n false flag op. ook niet echt nodig is... hooguit n btje helpen met het leveren van de suitcase nukes.
http://www.active-duty.com/BackPackNukes.htm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_52787338
Ja, maar het gaat ook niet echt om Calvobbes. Maar meer om die 500views die dit topic al heeft. Gegarandeerd dat het een aantal mensen op het juiste spoort heeft gezet! The truth will come out!!

Stukje van mijn site:

Niemand die waarschuwde!

Oh nee? Echt wel! Maar de meerderheid van de bevolking, en dan vooral de nederlanders, zijn massaal gehersenspoeld! Ze geloven in de goedheid van de ,voornamelijk oude, media en overheid. Het internet biedt wat dat betreft meer informatie en/of open informatie. In tegenstelling tot de oude media(krant,magazine) kan je op internet zelf op onderzoek uit. Het internet is voor overheden en geheime diensten moeilijker te handhaven dan de oude media. Het kan alleen door, massaal, desinformatie te verspreiden jou zoektocht naar de waarheid verstoren! En het zou naïf zijn om te denken dat ze dat niet zouden doen! Enkele sites die ik zelf als redelijk betrouwbaar acht staan aan de rechterkant vermeld onder 'LINKS'.

Het is natuurlijk aan jezelf om te beoordelen wat waar is en wat niet waar is. Daarom is het belangrijk dat nieuws zo objectief mogelijk gebracht wordt. Immers dan kan niemand je nog in de maling nemen! Of toch wel? Het gebeurd eigenlijk dagelijks dat er belangrijke feiten achtergehouden worden om zo de bevolking toch te kunnen manipuleren. Een leuk voorbeeldje is Michael Moore en zijn, controversiële(kuch), film Fahrenheit911. Door belangrijke feiten weg te laten in de film en juist weer in te spelen op Bush zijn domheid(domme acties) worden nieuwe meningen gevormd. Die nieuwe meningen zijn niet gebaseerd op leugens of verdraaingen. Door de belangrijkste feiten weg te houden kan wel de eindconclusie een leugen worden. Of de zoektocht eerder stoppen, immers je denkt dat je er ben!

"In a world of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act." - George Orwell
pi_52787479
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:54 schreef Lennart22 het volgende:
Ja, maar het gaat ook niet echt om Calvobbes.
Het gaat er niet om of jouw beweringen leugens zijn of feiten?
quote:
Maar meer om die 500views die dit topic al heeft.
Woei! Al 500 views. Nou dat is al heel wat...

Sorry dat ik je missie verstoor, maar de meeste mensen die dit topic lezen zullen toch echt niet ineens gaan denken dat 9/11 een complot was.

Het is wel grappig dat jij vind dat nieuws objectief gebracht moet worden terwijl je bij die CNN verslaggever alleen maar naar dat ene zinnetje wilt kijken en daar aan vasthoud....
pi_52787533
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 19:00 schreef calvobbes het volgende:

[..]

[..]

Sorry dat ik je missie verstoor, maar de meeste mensen die dit topic lezen zullen toch echt niet ineens gaan denken dat 9/11 een complot was.
Nee, die weten het al.
pi_52787557
9/11 was staged door overheden zelf.
Salvad0R zegt het.
Beat that bitch .
  woensdag 29 augustus 2007 @ 19:05:00 #57
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52787609
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 19:02 schreef Salvad0R het volgende:
9/11 was staged door overheden zelf.
Salvad0R zegt het.
Beat that bitch .
9/11 was een operatie van boze Moslimpjes wat maximaal door de vingers werd gezien van de government.
-skippybal- zegt het.
Beat that bitch .
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_52787613
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 19:00 schreef calvobbes het volgende:

[..]

[..]

Je verstoord mijn missie inderdaad een beetje Aan de andere kant is kritiek ook wel fijn natuurlijk. 500views is toch lekker? 542 inmiddels alweer Hmmmmm

Waar zie je mij liegen eigenlijk?
pi_52787724
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 19:05 schreef Lennart22 het volgende:

Waar zie je mij liegen eigenlijk?
Zeggen dat er geen vliegtuig in het Pentagon is gevlogen. Zeggen dat die CNN verslaggever heeft gezegd dat er geen vliegtuig in het Pentagon is gevlogen.
pi_52787819
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 19:09 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Zeggen dat er geen vliegtuig in het Pentagon is gevlogen. Zeggen dat die CNN verslaggever heeft gezegd dat er geen vliegtuig in het Pentagon is gevlogen.
Ik presenteer en speculeer! Kijk mijn post nog even na en zie dan overal staan: "Ik denk zelf....".

Ik zeg nergens dat iets vaststaat of dat het ,gewoon, zo is!
pi_52787892
Mijn dank is groot trouwens aan de Admins dat dit gewoon in POL mag blijven staan. SUPER TOP!
pi_52787906
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 19:13 schreef Lennart22 het volgende:

Ik zeg nergens dat iets vaststaat of dat het ,gewoon, zo is!
Aha.
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:47 schreef Lennart22 het volgende:

Ik ben geen expert maar ik kan het je toch wel een beetje vertellen! Dat vliegtuig knal in 1000stukken....die ramen boven dat gat zouden kapot moeten zijn. 2enorme vleugels met daaraan zware motoren van ieder 6 ton rammen zich in die muur....of ze blijven buiten liggen!

Er is zogoed als niks van het vliegtuig terug gevonden. Ook de lijken zijn nergens te bekennen. Plus dat er in het midden van dat "gat" ook nog een paal staat....dusja...
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:02 schreef Lennart22 het volgende:

Hoe de hell moet je dat zinnetje in een andere context plaatsen? Plus als je dan ook nog de foto erbij ziet lijkt het mij vrij duidelijk! Kom maar op met de rest van het filmpje! De verslaggever wil er ook niet meer over praten overigens.
Laten we het er dan op houden dan je niet openstaat voor een andere versie dan de versie die jij in je hoofd hebt....
pi_52788027
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 19:17 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Aha.
[..]

[..]

Laten we het er dan op houden dan je niet openstaat voor een andere versie dan de versie die jij in je hoofd hebt....
Ehmm ja, dat is ergens wel waar. Voorheen was dat meer maar na het zien van diverse docu,s en documenten is het voor 99% duidelijk voor mij.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 19:24:14 #64
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52788058
Er is ook een rapport van de FEMA die 9/11 heeft onderzocht, die konden geen oorzaak vinden voor het instorten van WTC7

De bijzonderheden over de branden in WTC-7 en hoe deze de instoring van het gebouw veroorzaakten, blijven op dit moment onduidelijk. Hoewel de hoeveelheid dieselolie in het pand een fikse potentiele energie bevat, heeft de beste hypothese slechts een lage mate van waarschijnlikheid

De beste hypothese is als gevolg van brand
pi_52788101
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 19:22 schreef Lennart22 het volgende:

[..]

Ehmm ja, dat is ergens wel waar. Voorheen was dat meer maar na het zien van diverse docu,s en documenten is het voor 99% duidelijk voor mij.
Ik neem aan docu's die een complot aan zouden tonen, daarvan zijn er 100'den. Je hebt wel het idee dat die die docu's objectief zijn en niet vol met propaganda zitten?
pi_52788522
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 19:26 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik neem aan docu's die een complot aan zouden tonen, daarvan zijn er 100'den. Je hebt wel het idee dat die die docu's objectief zijn en niet vol met propaganda zitten?
Propaganda voor wie? Voor de democraten niet want dat is een pot nat volgens de meeste docu,s! Voor de Alex jones show? Slechte investering zou ik zeggen! Omdat het ,hot, is? Nee ook niet want de meeste docu,s worden dan wel op dvd uitgebracht maar worden vaak tegelijkertijd op internet vrijgegeven door de makers.

Er zijn altijd mensen die ergens geld aan verdienen maar in dit geval zou het wel heel scheef zijn als dat het doel hierachter was.
pi_52789044
Kom zeg, kom dan eens met wat minder eenzijdige bronnen, dit topic hoort totaal niet POL thuis.
pi_52789113
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 19:43 schreef Lennart22 het volgende:

Propaganda voor wie? Voor de democraten niet want dat is een pot nat volgens de meeste docu,s! Voor de Alex jones show? Slechte investering zou ik zeggen! Omdat het ,hot, is? Nee ook niet want de meeste docu,s worden dan wel op dvd uitgebracht maar worden vaak tegelijkertijd op internet vrijgegeven door de makers.

Er zijn altijd mensen die ergens geld aan verdienen maar in dit geval zou het wel heel scheef zijn als dat het doel hierachter was.
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Vind je dat die docu's objectief zijn en geen propaganda bevatten?
Propaganda kan ook tegen iemand bedoeld zijn.
pi_52789495
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 19:05 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

9/11 was een operatie van boze Moslimpjes wat maximaal door de vingers werd gezien van de government.
-skippybal- zegt het.
Beat that bitch .
Oja, door Al-Quaida, wat opgezet is door de CIA . Das waar ook.
En btw. Skippybal. Ga weer eens nonsens posten ipv je met serieuze zaken bezig te houden.
Jouw credibility is al helemaal om van te janken .
pi_52789564
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:18 schreef Lennart22 het volgende:

[..]

Alex Jones voorspelde ook 9/11 2maanden voor het gebeurde! Alex krijgt van mij dus het voordeel van de twijfel!

Alex Jones predicts 9/11:
http://www.youtube.com/watch?v=UGtOFudmHG8
Ik heb het filmpje overleefd en ik heb helaas geen voorspelling daarin kunnen vinden.
pi_52789589
En natuurlijk, om het topic compleet te maken:
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 18:54 schreef Lennart22 het volgende:
"In a world of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act." - George Orwell
pi_52789689
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:20 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik heb het filmpje overleefd en ik heb helaas geen voorspelling daarin kunnen vinden.
op 0:50 : "We're aware of who the terrorists are, if you pull this. This (broadcast) can stop this sectarian Reichstag event."
pi_52789816
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 19:24 schreef Darklight het volgende:
Er is ook een rapport van de FEMA die 9/11 heeft onderzocht, die konden geen oorzaak vinden voor het instorten van WTC7

De bijzonderheden over de branden in WTC-7 en hoe deze de instoring van het gebouw veroorzaakten, blijven op dit moment onduidelijk. Hoewel de hoeveelheid dieselolie in het pand een fikse potentiele energie bevat, heeft de beste hypothese slechts een lage mate van waarschijnlikheid

De beste hypothese is als gevolg van brand
Neen, dat is de slechtste hypothese, gezien het feit dat er nog NOOIT een stalen/betonnen gebouw is ingestort na brand.

De beste hypothese is dat het controlled demolisht is. Zoals iedereen mèt hersens beseft.
pi_52789845
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 20:24 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

op 0:50 : "We're aware of who the terrorists are, if you pull this. This (broadcast) can stop this sectarian Reichstag event."
Dat is toch geen voorspelling?
pi_52789870
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:39 schreef Lennart22 het volgende:
Over foto,s gesproken:
[afbeelding] Zie je dat gat? Daar is een vliegtuig ingevlogen....
Ben je nou echt zo dom? Vraag namens meer dan 150 natuurkundestudenten, 200 stewardessen en 300 koffiezetters.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')