quote:
stinkt hier....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Met een superoriginele TT![]()
Wereldtopic!![]()
Matige TTquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Met een superoriginele TT![]()
Wereldtopic!![]()
quote:
quote:
boot?!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:56 schreef OA het volgende:
Ik ga er vandoor. De boot wacht nl niet....![]()
Die heeft toch vertragingquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:56 schreef OA het volgende:
Omdat schoonOA op vakantie is moet OA nu met de combinatie van fiets en Waterbus (= soort boot) naar het werk. Terug eerst boot en dan fietsenquote:
ooooh okee, vnadaarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat schoonOA op vakantie is moet OA nu met de combinatie van fiets en Waterbus (= soort boot) naar het werk. Terug eerst boot en dan fietsen![]()
Anyway. Daaaaaaaaaaaag dan maarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:56 schreef OA het volgende:
Wat ga je makenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:02 schreef Muck het volgende:
ik ga zo maar eens koken....
rosti met een kipschnitzeltje en een lekkere salade met ham en kaasquote:
de lambalquote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:03 schreef Muck het volgende:
[..]
rosti met een kipschnitzeltje en een lekkere salade met ham en kaas
Tof slotje Crossquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:05 schreef crossover het volgende:
Wat MPG zegt.
Wat is daar meequote:
die gaan zomaar naar kreta zonder mij, gaan zomaar weg, gewoon, mannenquote:
quote:
Rotvolk is hetquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:07 schreef Muck het volgende:
[..]
die gaan zomaar naar kreta zonder mij, gaan zomaar weg, gewoon, mannen
Mag datquote:
Tuig is hetquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:07 schreef Muck het volgende:
[..]
die gaan zomaar naar kreta zonder mij, gaan zomaar weg, gewoon, mannen
Succes dan maarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Ben nu bij m'n broer op zijn kamer. Dalijk even mijn boeken ophalen op de uni en daarna door die kamer checken.
altijdquote:
natuurlijk zijn er uitzonderingenquote:[..]
Tuig is het. Schorem
. Al zijn er uitzonderingen. Ik zou zoiets bijvoorbeeld NOOIT doen
Tofquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:13 schreef Muck het volgende:
[..]
altijd
[..]
natuurlijk zijn er uitzonderingen
Kookze lieverdquote:
Lennyquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
Niksquote:
ik wil gaan zwemmen, maar mijn badpak ligt nog bij mijn oudersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker zweten in de sportschool
Skinny dippin' !!!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ik wil gaan zwemmen, maar mijn badpak ligt nog bij mijn ouders
zullen ze blij mee zijn in het zwembadquote:
Ja ach je weet het nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:28 schreef Muck het volgende:
[..]
zullen ze blij mee zijn in het zwembad
Ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Anyway. Daaaaaaaaaaaag dan maar
Ben je er vanavond?
Wel dus...quote:
quote:
Oeh, ik ook zo, als het eten in de oven staat... moet er 45 minuten in!quote:
quote:
WKzquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:56 schreef Kuukske het volgende:
Kijk ze!
Goeie timing dusquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:57 schreef Kuukske het volgende:
Ah, mooi. Jullie wisselen elkaar af. Dan blijf ik niet alleen achter.
Jep. Hoe was het op school?quote:
zalmquiche is ook eruhg lekker Muck...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:18 schreef Muck het volgende:
tonijnquiche is okee
lang geleden dat ik dat gegeten heb zeg!
bad was weer heerlijk
Ernstig rustig, gezien het feit dat ik op woensdag geen vak heb, en een heleboel medestudenten met mij. Ik heb mezelf beziggehouden met zelfstudie en Fok!, in de bieb.quote:
Kaas en ham in een quichequote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:00 schreef Kuukske het volgende:
Ik had laatst iets met kaas en ham ofzo. In een quiche. Normaal vind ik dat niet zo lekker, maar die smaakte me best goed.
Héél nuttig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:01 schreef MPG het volgende:
Ernstig rustig, gezien het feit dat ik op woensdag geen vak heb, en een heleboel medestudenten met mij. Ik heb mezelf beziggehouden met zelfstudie en Fok!, in de bieb.
Zekersquote:
Ja ik heb allemaal leuke dingen gedaan. Ik hou van mijn werkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:04 schreef MPG het volgende:
Zekers. Heb jij nog fatsoenlijk kunnen werken vandaag? Voordat je met hoofdpijn naar huis ging dus?
Gelukkig maar. Ik hoop voor je dat je snel weer volledig hersteld bent, zodat je weer lekker aan de slag kan, en ook weer kan sportenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja ik heb allemaal leuke dingen gedaan. Ik hou van mijn werk.
Das waar. Enig idee hoe lang het nog kan gaan duren?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:18 schreef Kuukske het volgende:
Ja, dat hoop ik ook eM. Maar goed, dat zal tijd nodig hebben.
Pffff... Veel te lang in ieder gevalquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:22 schreef Kuukske het volgende:
Géén idee.
Ik geloof dat het nu 6 weken duurt. En nog een week of 4. Ik weet het echt niet.
Dat is zo. Rust zequote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:25 schreef Kuukske het volgende:
Mja. Inderdaad. Maar goed, niets aan te doen, behalve rusten. Wat ik nu ook ga doen.
quote:
quote:
Yeah yeah, ik heb vrij direct na het bericht gepostquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een heineken speakerkratje gewonnen op de weblog.
Win Heineken speakerkratjes: de uitslag
quote:
For real?! Win ik ook es wasquote:
Ik was onderweg naar huisquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:44 schreef Muck het volgende:
klein detail is dat jo0lz er helemaal niet is nu
quote:
Kwijlen van een kop koffie en een krantje?quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Kwijlen van een kop koffie en een krantje? [afbeelding]
Tegenwoordig hebben we internet.
Coviequote:
Hij heeft een speakerkratje van een "bier"merk gewonnenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:58 schreef covie het volgende:
Gefeliciteerd Joolz!! [afbeelding]![]()
![]()
alleen... gefeliciteerd waarmee?
Ik zit al 20 min. te F5-enquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:59 schreef covie het volgende:
oh ik zie dat er al 20 min niemand is hier![]()
En die post maakt een Covie-kwartetquote:
Mijn excuses -> een Covie-SEXtetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |