ahaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben Belle Perez fan. Al jaren.
En daarom is ze het tof dat ze als Vlaamse zijnde reclame maakt voor koffie drinken met buren.quote:
Oh jaaaaaa! Klopt! Daaarvan ken ik dat nummerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En daarom is ze het tof dat ze als Vlaamse zijnde reclame maakt voor koffie drinken met buren.
En jij bent niet trots op je uiterlijk? En een geinige foto moet kunnen natuurlijkquote:
Tineke's uiterlijk is formidabel, maar die foto is nou niet bepaald een van de beste die ze ooit gemaakt heeft.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En jij bent niet trots op je uiterlijk? En een geinige foto moet kunnen natuurlijk![]()
En de rest is al enorm slecht, kun je nagaan!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tineke's uiterlijk is formidabel, maar die foto is nou niet bepaald een van de beste die ze ooit gemaakt heeft.
Dat het niet goed zichtbaar is door de onderbelichting.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zég! (De vrouw in DaD wordt wakker) Wat is er mis met m'n uiterlijk op die foto, Alex?.
Oh.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat het niet goed zichtbaar is door de onderbelichting.
Mazzeltje? Of gewoon kwestie van connecties hebben...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Goh wat heb ik het luxe, daar heb ik niet eens aan gedaan en woon nu sinds 1 augustus in Groningen!![]()
Ah, nou dan hoop ik maar dat er niets ernstigs is!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het leeft nog! Maar is wel een paar mooie gaatjes rijker.De halve dag in het ziekenhuis gezeten van de ene naar de andere arts en nu hebben ze wat testjes gedaan waarvan ik binnenkort de uitslag krijg.
Jaja en dat allemaal voor een opgezwollen voet.
Ik moet er wel bij melden dat ik al wat medische probleempjes heb en dat ze daarom liever het zekere voor het onzekere nemen en zelfs voor zoiets al helemaal los gaan.![]()
Ik was met de autoquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:37 schreef ChipsZak. het volgende:Ik ben niet gespot op het AC?
Noujaa zeg. Gaan er binnekort nog meer mensen langs het AC fietsen? Hoe laat?
Ach dat valt toch wel mee?! Ik vind hem wel leuk, beetje zoals alex zei, onbelichtquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[afbeelding]
Niks mis, zei je?.
Dit is enger dan halfnaakt in S&G..
Best tip evah!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:48 schreef MaxMark het volgende:
Wel een goed idee. Als vrouwen lelijk op de foto staan, de schuld geven aan de omstandigheden
* MaxMark noteert.
hehe, maar neemt nog wel de tijd om te postenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:18 schreef Renesite het volgende:
Goedemorgen.
Verrrrrrrrrslapen....
*racet als een dolle door het huis heen
Doe er je voordeel mee!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:48 schreef MaxMark het volgende:
Wel een goed idee. Als vrouwen lelijk op de foto staan, de schuld geven aan de omstandigheden
* MaxMark noteert.
Dan heb je vast te veel kledingquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom er net achter dat ik afgelopen maandag een spijkerbroek heb gekocht die ik al heb.. Dus nu heb ik twee exact dezelfde Lee Avalon broeken, alleen is de nieuwe een maatje groter. (
. )
Dat valt dus juist heel erg mee, dat maakt het nog stommer. Maar de nieuwe zit wel een stuk lekkerder door die één maat grotere taillemaat.quote:
Dat is best positief. Een beetje vlees =quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat valt dus juist heel erg mee, dat maakt het nog stommer. Maar de nieuwe zit wel een stuk lekkerder door die één maat grotere taillemaat.. De tijd dat ik met gemak in een 26 kon is voorbij.
.
Whoi!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:33 schreef Crack_david het volgende:
Goedemorgen!
Vind ik ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:43 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is best positief. Een beetje vlees =.
Dat ligt eraan hoe je voorhandrem erbij hangtquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Net gerepareerde fiets opgehaald (achterwiel krom), kom ik erachter dat m'n achterhandrem er los bij hangt.. Is dat een probleem?
.
Die leeft nog, maar als je hard remt met alleen je voorste rem kun je toch zo over de kop gaan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:59 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je voorhandrem erbij hangt![]()
Dat gebeurt alleen in films, zo'n ding heeft geen 'instant-grip' ofzo. In de winter zou ik wel zorgen dat je achterrem het weer doet, want je wilt niet met je voorrem remmen op ijsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die leeft nog, maar als je hard remt met alleen je voorste rem kun je toch zo over de kop gaan?. En ik en een fiets is al niet een al te veilige combinatie.
maak dáár maar een foto van.. waarschijnlijk kun je hem zo weer vast zetten.. of je moet even terug fietsen naar de reparateur.. dat is de makkelijke oplossingquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Net gerepareerde fiets opgehaald (achterwiel krom), kom ik erachter dat m'n achterhandrem er los bij hangt.. Is dat een probleem?
.
Alweer?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wilde ik bijna alwéér foto's gaan posten..
Enjoy!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |