Ajaxiedquote:Op donderdag 20 december 2012 12:03 schreef Desiler het volgende:
Ik vind die Panenka meer iets zovan kijk mij nou ik ben zo goed.. Nee mag hem niet die Pelle, maar komt denk ook wel omdat ik Ajaxied ben
Stereotype ajacied. Komen alleen wanneer er iets te halen valt.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent Ajacied maar je kan het niet eens spellen. Apart.
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stereotype ajacied. Komen alleen wanneer er iets te halen valt.
Panenka's vind ik ook niks, je zet altijd iemand te kakken. Ofwel jezelf, ofwel de keeper.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:03 schreef Desiler het volgende:
Ik vind die Panenka meer iets zovan kijk mij nou ik ben zo goed.. Nee mag hem niet die Pelle, maar komt denk ook wel omdat ik Ajaxied ben
Parma heeft geld nodig, Pelle scoort bij de vleet, daar is voor meerdere miljoenen altijd een club voor te vindenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:20 schreef Aldo-MC het volgende:
Waar zou die heengaan volgend seizoen? Kan me niet voorstellen dat zo'n jongen niet makkelijk mee kan in het eerste van een matig team dat Parma heet
Onzin. Bergkamp zette de keepers met zijn magistrale (stift)doelpunten toch ook niet te kakken?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Panenka's vind ik ook niks, je zet altijd iemand te kakken. Ofwel jezelf, ofwel de keeper.
quote:Sekou Cissé heeft opnieuw last van zijn enkel. Hij trainde vandaag niet mee en zal de wedstrijd van zondag tegen FC Groningen waarschijnlijk moeten missen.
Toen het gebeurde liep je te schelden.quote:
Iedereen. Logisch.quote:Op zondag 23 december 2012 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen het gebeurde liep je te schelden.
Genieten, paar prachtige goals tussenquote:
Hans z'n Engelsquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:49 schreef Pascalus het volgende:
Pellè![]()
Hansie![]()
TV opnemen met een camera
Feyenoord schijnt momenteel in onderhandeling te zijn met Pellè (en dus er al uit met Parma lijkt mij).quote:Op donderdag 20 december 2012 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
onbetaalbaar voor Feyenoord inmiddels
het altijd betrouwbare soccernewsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Feyenoord schijnt momenteel in onderhandeling te zijn met Pellè (en dus er al uit met Parma lijkt mij).
Dus hoezo onbetaalbaar voor Feyenoord?
Nu hopen dat ze er samen uit gaan komen.
quote:Mochten Pellè en Feyenoord tot een akkoord komen, dan is de club nog wel verplicht om te praten met Parma. In juli 2011 tekende de aanvaller namelijk nog een meerjarig contract bij de Italiaanse formatie. Overigens zijn de aanstaande onderhandelingen nog niet bevestigd door Pellè of de club.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)ntract#ixzz2H0wn33p4
Maar is het niet verplicht eerst overeenstemming te bereiken met de verkopende club voordat je uberhaupt met een speler mag onderhandelen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:49 schreef Adames het volgende:
[..]
het altijd betrouwbare soccernews:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |