Pelle heeft al twee maanden vier gele kaarten, die vijfde zit er een keer aan te komen.quote:Op zondag 2 december 2012 01:28 schreef Caland het volgende:
Je moet weer een heel ander spelletje gaan spelen als hij ontbreekt. Team raakt steeds meer afgestemd op Pelle, dat was meer mijn punt. Overigens is het volgens mij geen blessuregevoelige jongen, dus hopelijk komt dat wel goed.
Alhoewel, Feyenoord kennende zal hij er binnenkort wel opeens uitliggen door een blessure aan een nog nooit eerder ontdekt botje.
quote:‘Wat een beest is die Pellè, die gozer is ijzersterk’
Graziano Pellè werd bij zijn binnenkomst in De Kuip, in augustus, door velen al direct afgeschreven. Misschien wel terecht, want in vier jaar bij AZ wekte hij zelden tot nooit de indruk over veel kwaliteiten te beschikken. Als huurling bij Feyenoord loopt het echter allemaal anders: Pellè is de doelpuntenmaker bij uitstek, kopt en schiet geregeld raak en neemt Feyenoord op sleeptouw.
Oud-spelers van de Rotterdammers spreken nu hun waardering uit voor wat de Italiaan flikt. Na zijn dubbelslag in De Kuip tegen RKC Waalwijk staat hij al op tien goals in elf wedstrijden. “Pellè deed werkelijk alles goed”, constateert John de Wolf in het Algemeen Dagblad. De robuuste oud-verdediger zag een zeer sterke Pellè aan het werk, zaterdagavond. “Hij is altijd aanspeelbaar, heeft zelden balverlies. Dit Feyenoord trekt zich volledig aan hem op.”
Oud-keeper Ed de Goeij spreekt ook zijn waardering uit voor de Zuid-Europeaan. De Goeij was zelf jarenlang keeper bij Feyenoord en vervult nu de functie van keeperstrainer bij RKC, dat Pellè niet wist af te stoppen. “Wat een beest is die Pellè. Die gozer is ijzersterk”, klinkt het lovend. De topscorer van Feyenoord gaat voor de winterstop op jacht naar meer goals tegen NAC, ADO Den Haag en FC Groningen. Ook is er nog een bekerduel met sc Heerenveen.
En die is gekomenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:45 schreef JLSB het volgende:
[..]
Het is volgens mij al vaker gezegd op dit forum, maar Luca Toni werd tot zijn 25ste ook overal uitgelachen. De tijd van Pelle komt nog wel...
vast wel als el het heeft uitgezondenquote:Op donderdag 20 december 2012 00:48 schreef Merkie het volgende:
Lekker hoor. Hij maakte ook nog eens een heel mooi doelpunt, is daar geen filmpje van?
quote:Op donderdag 20 december 2012 00:48 schreef Merkie het volgende:
Lekker hoor. Hij maakte ook nog eens een heel mooi doelpunt, is daar geen filmpje van?
Die kerel barst natuurlijk van het vertrouwen, geweldig om te zien.quote:
Je bent Ajacied maar je kan het niet eens spellen. Apart.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:03 schreef Desiler het volgende:
Ik vind die Panenka meer iets zovan kijk mij nou ik ben zo goed.. Nee mag hem niet die Pelle, maar komt denk ook wel omdat ik Ajaxied ben
onbetaalbaar voor Feyenoord inmiddelsquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |