abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 augustus 2007 @ 14:53:21 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_52781282
Of eigenlijk zijn broer Graziano, die bij AZ speelt maar daar in de eerste wedstrijden nou niet echt een flitsende indruk heeft achtergelaten. Terwijl ie zich wel in de kijker speelde bij het onder 21 kampioenschap.

Nou ja, hij zal wel ff de tijd nodig hebben om te aarden, zo ver weg van de pasta van la mamma.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_52781328
Waarom noemt een Italiaan zijn kind Piet?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 29 augustus 2007 @ 14:59:09 #3
3647 B.R.Oekhoest
pi_52781429
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 14:55 schreef mcyodogg het volgende:
Waarom noemt een Italiaan zijn kind Piet?
Wist je dat dan niet? Alle eerstgeborende zonen in Italiaanse families heten Piet, behalve Klaas want die heet Henk.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_52781473
Hij schoot zaterdag anders wel mooi in het zijnet.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:04:54 #5
3647 B.R.Oekhoest
pi_52781594
Het zijnet, daar heb je nogal veel aan.
pi_52781626
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 15:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het zijnet, daar heb je nogal veel aan.
T'is een begin.
pi_52782902
Hij weet het net iig wel te vinden!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 15:56:13 #8
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52782927
Beperkte voetballer.
pi_52783223
Het gaat allemaal nog flink te snel voor hem, ik denk dat hij veel tijd nodig heeft om zich aan te passen.
That's all folks!
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:34:25 #10
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_52783861
Ik vond hem op het WK onder 21 al matig. Hij heeft geen duidelijke kwaliteiten.. geen goede kopper, afmaker, passer, dribbelaar.. Ik weet het niet hoor..
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:39:03 #11
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52783957
Ik ben het helemaal met DatMeenJeNiet eens, ik vond 'm op het WK helemaal niet sterk spelen...
  woensdag 29 augustus 2007 @ 18:15:58 #12
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_52786452
Ik verwacht overigens meer van Berg, de nieuwe spits van Groningen. Die is in vele opzichten beter dan Piet Pelle...
pi_53202348
Morgen de eerste basisplaats schijnbaar voor de jonge Italiaan.
pi_53202613
Pellé wordt een miskoop, ondanks dat hij er wel tussen de 10 en 15 per jaar inschiet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 15 september 2007 @ 20:36:05 #15
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_53204014
ze hadden beter koevermans kunnen houden en pelle niet hoeven te kopen
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  zaterdag 15 september 2007 @ 23:35:29 #16
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_53208417
Pelle wordt (net als Dembele in zijn eerste seizoen) heel rustig gebracht. Je ziet dat hij barst van het talent als hij invalt. Fysiek ijzersterk en een meester in de kleine ruimte. Alleen geen echte goalgetter. Maar als je de verhalen mag geloven scoort hij op de training de ene wereldgoal na de andere.

Een beetje voorbarig om na 3 invalbeurten al te spreken van een miskoop. Denken jullie echt dat Louis en co zomaar 6 miljoen op tafel leggen voor een speler?
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_53208541
Op dat WK was hij ook niet geweldig hoor. Ja hij scoorde toevallig een panenka penalty.
pi_53208970
koef 14.gif
pi_53208974
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:35 schreef Devano het volgende:
Pelle wordt (net als Dembele in zijn eerste seizoen) heel rustig gebracht. Je ziet dat hij barst van het talent als hij invalt. Fysiek ijzersterk en een meester in de kleine ruimte. Alleen geen echte goalgetter. Maar als je de verhalen mag geloven scoort hij op de training de ene wereldgoal na de andere.

Een beetje voorbarig om na 3 invalbeurten al te spreken van een miskoop. Denken jullie echt dat Louis en co zomaar 6 miljoen op tafel leggen voor een speler?
Inderdaad. Sowieso lijkt het me sterk dat het normaal voor hem is om allerlei grote kansen te missen, zelfs als hij geen goalgetter is. Hij is gewoon nog een beetje ongelukkig in zijn spel, zoals zo veel spelers die nieuw zijn bij hun club. Van Gaal weet heus wel wat hij koopt, ook al lijkt het soms eerst niet zo veel. Ik kan me nog een Finidi George herinneren (of een Danny Koevermans).
pi_53212627
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 23:35 schreef Devano het volgende:
Het is een speler met verborgen gebreken. Als dat niet zou zo zou hij nu in Italie voetballen en niet in Alkmaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53415655
Voor hem gaan we de Coen Dillen Index niet uit de kast trekken hoor.
  maandag 24 september 2007 @ 19:53:05 #22
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_53440969
Hij gaat er geen 10 maken dit seizoen. Als hij toch een potje kon voetballen op niveau had een Serie A club hem wel gekocht.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  maandag 24 september 2007 @ 23:11:38 #23
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_53447328
Ik blijf erbij dat het een goede speler is. Zodra hij z'n eerste erin heeft liggen, en gewend is aan het niveau, dan zal hij vanzelf wel opbloeien.

I rest my case.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_53451052
Hij spreekt dramatisch Engels en NL's, zo kun je natuurlijk nooit slagen. Ik snap al die schatrijke domme voetballers nooit die niet meteen de hele dag hun cursussen taal nemen bij zo'n buitenlands avontuur. Die piemel is al 4 maanden hier, maar zelfs engels is hem te moeilijk. Ik sprak toen ik 10 was al beter engels. Zo iemand moet toch supergemotiveerd zijn om de hele dag de taal beter te spreken, neem die Steinsson, die sprak meteen al de eerste week NL'se beginselen.

Als je in een nieuw team komt en je kunt niet lachen of ouwehoeren met je collega's mis je al een hoop plezier, laat staan dat je voetbaltechnisch je in het team kan spelen door middel van goeie onderlinge communicatie. Dus die gast zit totaal niet lekker in zijn vel, en is een buitenbeentje, duurt nog wel een tijdje eer die zijn waarde gaat hebben. Iemand die te dom en lui is om een taal te leren, krijgt het moeilijk en raakt in een isolement.
pi_53454539
Ik denk dat ie over 2 seizoenen weer in Italie zit
pi_53454684
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:11 schreef sneekyfrank het volgende:
Ik denk dat ie over 2 seizoenen weer in Italie zit
En is dat positief of negatief?
  dinsdag 25 september 2007 @ 11:47:48 #27
3647 B.R.Oekhoest
pi_53455609
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 04:29 schreef Edenoniphobic het volgende:
Hij spreekt dramatisch Engels en NL's, zo kun je natuurlijk nooit slagen. Ik snap al die schatrijke domme voetballers nooit die niet meteen de hele dag hun cursussen taal nemen bij zo'n buitenlands avontuur. Die piemel is al 4 maanden hier, maar zelfs engels is hem te moeilijk. Ik sprak toen ik 10 was al beter engels. Zo iemand moet toch supergemotiveerd zijn om de hele dag de taal beter te spreken, neem die Steinsson, die sprak meteen al de eerste week NL'se beginselen.

Als je in een nieuw team komt en je kunt niet lachen of ouwehoeren met je collega's mis je al een hoop plezier, laat staan dat je voetbaltechnisch je in het team kan spelen door middel van goeie onderlinge communicatie. Dus die gast zit totaal niet lekker in zijn vel, en is een buitenbeentje, duurt nog wel een tijdje eer die zijn waarde gaat hebben. Iemand die te dom en lui is om een taal te leren, krijgt het moeilijk en raakt in een isolement.
Italianen zijn in de regel inderdaad verre van talenwonders. Maar of dat nou luiheid is of dat het aan het nivo van de middelbare school ligt?
pi_53455674
Volgens mij is hij ook niet een van de slimsten. maar dan nog, veel taalles nemen moet gebeuren natuurlijk. Voor je carriere van groot belang.
That's all folks!
pi_53457955
quote:
Op maandag 24 september 2007 19:53 schreef stefmans het volgende:
Hij gaat er geen 10 maken dit seizoen. Als hij toch een potje kon voetballen op niveau had een Serie A club hem wel gekocht.
Als je zo redeneert speelt er nooit een speler bij een club die eigenlijk te laag voor hem is.
  dinsdag 25 september 2007 @ 16:47:08 #30
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_53463319
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:18 schreef DonnyBB het volgende:

[..]

Als je zo redeneert speelt er nooit een speler bij een club die eigenlijk te laag voor hem is.
Nee maar Italianen slagen meestal niet in het buitenland natuurlijk zijn er uitzonderingen maar ze blijven liever in Italië
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_53463891
Wat een gelul of ie goed nederlands of engels spreekt. Heb je wel eens een interview met Suarez gezien??!?!

I rest my case...

Hij (Pellè) heeft net 1 wedstrijd in de basis gestaan tegen Ajax en daar tegen niet gescoord.
Waar lullen we nou over?

De andere 3 wedstrijden die werden genoemd mocht ie iedere keer invallen het laatste kwartier, dus laten we over een 10 wedstrijden eens verder kijken...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53465072
Suarez hoeft voetaltechnisch lang niet zo veel geleerd te worden, Grunn heeft hem aardig klaargestoomd in 't Nl'se voetbal, i.t.t. Pelle die eerst nog alle ins en outs van van Gaal's AZ onder de knie moet krijgen. En AZ speelt ook nog het moeilijkste voetbal, zelfs elke NL'se speler die allang in NL speelt moet altijd een half jaar minimaal wennen aan alles zegt men. Laat staan iemand die de taal niet spreekt en uit Italie komt. Cultuurshock.

Kost al een hoop tijd. En volgens mij spreekt Suarez wel Spaans, ten Cate ook, net zoals veel spelers bij Ajax, dus hij kan zich enigzins onderhouden. En 't karakter van Suarez lijkt veel makkelijker, een beetje een allesmansvriend op de training met zijn eeuwige smile.

Ik heb best vertrouwen in Pelle qua voetbalkwaliteiten, heb het idee dat van Gaal van hem een 4-3-3 aanspeelpunt wil maken voor straks. Zijn nieuwe Petterson. Maar dat zal nog wel tijd kosten. En tijd heeft AZ eigenljk niet. Alves komt toch wel, al verwacht ik een clash met Ajax om hem omdat ook Huntelaar zeker vertrekt na dit jaar, van Geel zal ook bezig zijn. Recordbedragen in de winterstop dus.
pi_53529314
quote:
Het zit AZ voorlopig allemaal niet mee. De ploeg kent een teleurstellende seizoenstart, en heeft tevens te kampen met een flinke lijst aan geblesseerden. Nadat eerder Ari da Silva al wegviel uit de voorhoede, moest vanavond ook Graziano Pellè voortijdig het veld verlaten.
Klik hier!
De Italiaanse aanvaller moest al na amper een kwartier voetballen in de bekerontmoeting met Cambuur Leeuwarden afscheid nemen van het strijdtoneel. De precieze aard en ernst van de kwetsuur zal bij nader onderzoek aan het licht komen.

Het is te hopen voor AZ-coach Louis van Gaal dat Pellè er volgende week weer bij kan zijn in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Paços de Ferreira. Dat het Europese treffen voor Ari te vroeg zal komen stond namelijk al langer vast.
Het loopt nog niet zo lekker met z'n Gazelle
pi_53535069
quote:
Op donderdag 27 september 2007 22:06 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Het loopt nog niet zo lekker met z'n Gazelle
Last van een lekker band
  vrijdag 28 september 2007 @ 11:32:44 #35
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_53539510
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 20:36 schreef DANILXL het volgende:
ze hadden beter koevermans kunnen houden en pelle niet hoeven te kopen
Bel dan maar met Dirk voor al uw klachten.
pi_54629402
Hoe gaat het met ons vriend?
Al klaar om verhuurd te worden aan Treviso of Albinoleffe?
pi_54629416
De nieuwe Bogarde.

Met zn diamanten oorbelletjes.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 15 november 2007 @ 17:13:13 #38
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_54629831
goede aankoop tot nu toe een echte pinch-hitter zonder scorend vermogen
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_54631189
Ik vond hem op het EK-21 echt een soort Zlatan, maar tis nu helemaal niets, helaas.
  donderdag 15 november 2007 @ 18:31:24 #40
3647 B.R.Oekhoest
pi_54631447
quote:
Op donderdag 15 november 2007 18:17 schreef Tommeke het volgende:
Ik vond hem op het EK-21 echt een soort Zlatan, maar tis nu helemaal niets, helaas.
Daar deed hij mij ook aan denken, maar hij zal wel zo'n geval zijn dat zich moeilijk in Nederland kan aanpassen.
pi_54631895
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:13 schreef DANILXL het volgende:
goede aankoop tot nu toe een echte pinch-hitter zonder scorend vermogen
Daar loopt er in Amsterdam ook één van rond, en dat is een held .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54631986
quote:
Op donderdag 15 november 2007 18:53 schreef RayMania het volgende:

[..]

Daar loopt er in Amsterdam ook één van rond, en dat is een held .
Ja hallo, een Tank vergelijken met een fiets.
pi_54633369
Het domme is dat hij wel scoort bij Jong-AZ.
En op trainingen ook (getuige) maar de wedstrijden die hij heeft laten zien waren niet voldoende.
Tis wel jammer, want het is een lange en technische spits.

Ik zag hem zaterdag nog in Bergen, en dacht meteen jammer gast...erg jammer!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 november 2007 @ 22:59:34 #44
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_54638186
Hij is jong en heeft misschien wat meer tijd nodig
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_54639452
quote:
Op donderdag 15 november 2007 22:59 schreef borisz het volgende:
Hij is jong en heeft misschien wat meer tijd nodig
Ik vind hem te beperkt en een wanhopige aankoop van az. 6 mln voor een pinchhitter die in zijn leven amper scoort
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_54639612
quote:
Op donderdag 15 november 2007 19:58 schreef fuckbuddy het volgende:
Het domme is dat hij wel scoort bij Jong-AZ.
En op trainingen ook (getuige) maar de wedstrijden die hij heeft laten zien waren niet voldoende.
Tis wel jammer, want het is een lange en technische spits.

Ik zag hem zaterdag nog in Bergen, en dacht meteen jammer gast...erg jammer!
Ach, was met Zlatan eerst ook zo. Die kon het ook alleen maar op trainingen, kwam later wel goed
  vrijdag 16 november 2007 @ 00:23:23 #47
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54640080
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:52 schreef sjimz het volgende:
Hoe gaat het met ons vriend?
Al klaar om verhuurd te worden aan Treviso of Albinoleffe?
Alsof Pelle met Ruopolo kan concureren. !
pi_54640384
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 00:23 schreef pfaf het volgende:

[..]

Alsof Pelle met Ruopolo kan concureren. !
Daar kan hij misschien wel als pinch-hitter voldoen!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 16 november 2007 @ 02:23:37 #49
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54641538
quote:
Op donderdag 15 november 2007 18:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Daar deed hij mij ook aan denken, maar hij zal wel zo'n geval zijn dat zich moeilijk in Nederland kan aanpassen.
hij viel me afgelopen zomer in het stadion maar bar tegen meer en soort slechte versie van Zlatan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54644941
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 02:23 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hij viel me afgelopen zomer in het stadion maar bar tegen meer en soort slechte versie van Zlatan
Ja maar toen ze tegen Zlatan zeiden dat ze elke zondagmiddag ook training hadden, maar dan tegen een ander team en met meer toeschouwers deed ie het ook beter, dit moeten ze Pietje Pelle ook vertelle
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')