Wist je dat dan niet? Alle eerstgeborende zonen in Italiaanse families heten Piet, behalve Klaas want die heet Henk.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:55 schreef mcyodogg het volgende:
Waarom noemt een Italiaan zijn kind Piet?
T'is een begin.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het zijnet, daar heb je nogal veel aan.
Inderdaad. Sowieso lijkt het me sterk dat het normaal voor hem is om allerlei grote kansen te missen, zelfs als hij geen goalgetter is. Hij is gewoon nog een beetje ongelukkig in zijn spel, zoals zo veel spelers die nieuw zijn bij hun club. Van Gaal weet heus wel wat hij koopt, ook al lijkt het soms eerst niet zo veel. Ik kan me nog een Finidi George herinneren (of een Danny Koevermans).quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:35 schreef Devano het volgende:
Pelle wordt (net als Dembele in zijn eerste seizoen) heel rustig gebracht. Je ziet dat hij barst van het talent als hij invalt. Fysiek ijzersterk en een meester in de kleine ruimte. Alleen geen echte goalgetter. Maar als je de verhalen mag geloven scoort hij op de training de ene wereldgoal na de andere.
Een beetje voorbarig om na 3 invalbeurten al te spreken van een miskoop. Denken jullie echt dat Louis en co zomaar 6 miljoen op tafel leggen voor een speler?
Het is een speler met verborgen gebreken. Als dat niet zou zo zou hij nu in Italie voetballen en niet in Alkmaarquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:35 schreef Devano het volgende:
Een beetje voorbarig om na 3 invalbeurten al te spreken van een miskoop. Denken jullie echt dat Louis en co zomaar 6 miljoen op tafel leggen voor een speler?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |