Nou zeg.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:32 schreef GateWayX het volgende:
Beter had je over je tenen gereden...
JAquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
Koop er één voor je arme moedertje, luie vakantieganger.
Dat heeft hij gedaan, daar ben jij uit voortgekomen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:40 schreef Zuenn het volgende:
[..]
JA![]()
Ik heb ook nog een vader.
Die mag ook wel eens een fuck doen![]()
Ik ben geadopteerd , want ik ben idd een mexicaanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:45 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Dat heeft hij gedaan, daar ben jij uit voortgekomen.
Het is echt een goed oud ding.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:59 schreef kless het volgende:
Als die goed onderhouden is. maait het prima en redelijk licht. Ja het is wel werk maar heel goed te doen als je een normale conditie hebt.
Als het een of ander roestig ding is wat stroef loopt.......
maar als er 5 weken ongemaait staat zou ik e rtoch eerst even met de sijs of bosmaaier door heen gaan (die zijn te huur)
HEUL WELquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:09 schreef Grasmaaier. het volgende:
Er is niets mis met een goed oude gebruikte Grasmaaier!
Ga je mond spoelen vlegel! Je opa had je nu al lang al een pak rammel gegeven met zo'n grote mond !quote:
elke week netjes maaien dan kan je die frustraties daar mooi in uiten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:05 schreef Zuenn het volgende:
[..]
Het is echt een goed oud ding.
Hard doorbeuken en dan kom je erdoorheen![]()
Maar ik ben al helemaal bijgekomen hoor.
Frustraties blijven alleen![]()
of deze:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:35 schreef Snakey het volgende:
Overtuig je moeder deze te kopen.
[afbeelding]
Cool, kun je de lucht maaien....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
of deze:
http://www.youtube.com/watch?v=fbbkdF5sOF0
medeklinkersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:37 schreef Gluckskafer het volgende:
GrasZo ouderwets jong vuilak. Je hebt toch geen koeien in je tuin lopen ofzo.
Wat denk je van de boel dicht te gooien met tegels of klinkers.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:37 schreef Gluckskafer het volgende:
GrasZo ouderwets jong vuilak. Je hebt toch geen koeien in je tuin lopen ofzo.
Wat denk je van de boel dicht te gooien met tegels of klinkers.
Ik had hem ook nog op een hoge maaihoogte jaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:29 schreef RealZeus het volgende:
Een ouderwetsche handgrasmaaier.Wij hadden vroeger zo'n vaalblauwe Husqvarna. Als ik gras zou hebben zou ik het met zo'n ding maaien. Nostalgie ten top.
En TS? Misschien moet je de messen eens laten slijpen en de goede maaihoogte instellen, dat wil wel eens helpen.
Nee ik ben gewoon niet domquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:47 schreef Rave_NL het volgende:
http://www.nu.nl/news/120(...)_bij_grasmaaien.html
TS moet leren relativeren![]()
Vogeltjes neer maaien?quote:
Whahaha dat klinkt wel heel droogquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:25 schreef Cypress_Hill het volgende:
Je moet gewoon zo'n grasmaaier kopen die het zelf doet. Grasveldje afzetten met soort van draad ofzo en het maaiertje aanzetten terwijl jij toekijkt en een biertje pakt.
ja, dan kan je lekker harkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:55 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Vogeltjes neer maaien?![]()
![]()
@TS, vraag deze voor je verjaardag. [afbeelding]
Of beter gezegd.......welk tuintje?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:27 schreef Meddo het volgende:
is dit niet wat TS?
[afbeelding]
je tuintje binnen 1 minuut klaar![]()
Nee dan overrijd ik mijn hele familiequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:27 schreef Meddo het volgende:
is dit niet wat TS?
[afbeelding]
mooi team werk, is dit ook in meddo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:27 schreef Meddo het volgende:
is dit niet wat TS?
[afbeelding]
past niet in de tuin van tsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:27 schreef Meddo het volgende:
is dit niet wat TS?
[afbeelding]
Whaha idd , die zijn goed op mekaar ingespeeldquote:Op zondag 2 september 2007 17:23 schreef Wutangtony het volgende:
[..]
mooi team werk, is dit ook in meddo?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:15 schreef U96 het volgende:
volgens mij zagen ze het nut niet zo in van grasmaaien
Ik dacht al, hoe komt dit nou weer tussen mijn active topiks?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Welke debiel schopt een 2 jaar oud topic omhoog?
TS is al 580 dagen niet ingelogd geweest.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:27 schreef Meddo het volgende:
is dit niet wat TS?
[ afbeelding ]
Een weekje of vijf, denk ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |