Geretourneerd naar : Weiterstadt. DE.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:04 schreef Ash het volgende:
Nou m'n xbox is ook gearriveerd in Duitsland!
Gaat lekker snel zo!![]()
Hopelijk heb ik hem ook snel terug...![]()
![]()
klik voor vergroting:
[[url=http://img2.putfile.com/thumb/8/24113013211.jpg]afbeelding][/URL]
Wel apart dat er bovenin bij STATUS staat: Teruggezonden naar verzender.
Je zou toch denken dat ik de verzender ben.![]()
Zuma Delux en Small arms voor mijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:25 schreef kepler het volgende:
Vier arcadegames voor de helft van de prijs dit weekend
Small Arms: 400 Microsoft Points (normaal 800 Microsoft Points)
[afbeelding]
Zuma Deluxe: 400 Microsoft Points (normaal 800 Microsoft Points)
[afbeelding]
Gauntlet: 200 Microsoft Points (normaal 400 Microsoft Points)
[afbeelding]
Dig Dug: 200 Microsoft Points (normaal 400 Microsoft Points)
[afbeelding]
Zolang die maar niet zo snel uitspeelt als Bioshock... Die game was erg kort ondanks het goede verhaal..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Mmarsu ff een potje knallen?
Screens van Mass Effect zien er weer zalig uit![]()
Heb je de factsheet van Mass Effect ook doorgenomen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Zolang die maar niet zo snel uitspeelt als Bioshock... Die game was erg kort ondanks het goede verhaal..
Ik vond de demo best tof, beetje simpelle versie van Smash Brothersquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:46 schreef kepler het volgende:
Small Arms zit ik een beetje over te twijfelenGeen idee of die echt leuk is, eerst maar eens de demo proberen
Speel Bioshock eens op hard en probeer zoveel mogelijk te zoeken.. ik heb er flink lang over gedaan om het eindfilmpje te mogen aanschouwenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Zolang die maar niet zo snel uitspeelt als Bioshock... Die game was erg kort ondanks het goede verhaal..
Ik denk dat ik small arms eens ga demo-en en dan misschien kopenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zuma Delux en Small arms voor mij
Net zo goed als die van Two Worldsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je de factsheet van Mass Effect ook doorgenomen?![]()
Dat eerste heb ik gedaan, dat tweede doe ik misschien nog wel voor alternative ending.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik vond de demo best tof, beetje simpelle versie van Smash Brothers
[..]
Speel Bioshock eens op hard en probeer zoveel mogelijk te zoeken.. ik heb er flink lang over gedaan om het eindfilmpje te mogen aanschouwen
Ehm bij mij zijn ze gewoon 800..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:25 schreef kepler het volgende:
Vier arcadegames voor de helft van de prijs dit weekend
Small Arms: 400 Microsoft Points (normaal 800 Microsoft Points)
[afbeelding]
Zuma Deluxe: 400 Microsoft Points (normaal 800 Microsoft Points)
[afbeelding]
Gauntlet: 200 Microsoft Points (normaal 400 Microsoft Points)
[afbeelding]
Dig Dug: 200 Microsoft Points (normaal 400 Microsoft Points)
[afbeelding]
Het is dan ook nog geen weekend.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ehm bij mij zijn ze gewoon 800..![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:55 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ehm bij mij zijn ze gewoon 800..![]()
![]()
Het is vandaag pas donderdagquote:Beginnend op zondag om middernacht (00.00u.) en lopend tot maandagnacht (23.59u.)
Is dat zo?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:24 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij zijn er sowieso vandaag een paar kleine probleempjes met Live.
nog zo'n geweldig spelquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:48 schreef kepler het volgende:
Verken het heelal in vijf Mass Effect screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Of ze bannen die Acounts mischien om die US beta fraude te voorkomenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:24 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij zijn er sowieso vandaag een paar kleine probleempjes met Live.
Ik zou het morgen nog eens proberen.
Hetgene wat in mijn gedachte spookte ja...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Of ze bannen die Acounts mischien om die US beta fraude te voorkomen
Ik kan er wel op nu. Ben wat trailers en demo's aan het downloaden van de US marketplacequote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hey kan jij je US account op?
Serieus?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kan er wel op nu. Ben wat trailers en demo's aan het downloaden van de US marketplace
Nee serieus nu is die bezig met de Timeshift demo.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Serieus?
Of loop je uit je nek te lullen...
WTF is er zo gek aan trailers en demo'squote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Serieus?
Of loop je uit je nek te lullen...
Edit: Trailers en demo's...yeah right AQuila![]()
![]()
quote:Today, Microsoft Game Studios and BioWare Corp. announced that the highly anticipated action role-playing game (RPG) “Mass Effect” will ship to retailers throughout North America on November 20th, 2007.
The recipient of more than 50 awards, including the 2007 Game Critics Awards for “Best Console Game” and “Best RPG” at the Electronic Entertainment Expo last month in Los Angeles, “Mass Effect” is poised to become the must-play RPG of 2007. So now all we can do is wait patiently especially as this news means we won't be hearing any more slippage rumours etc.
Dat krijg je er van! Als je je mede gamers uit hun Two Worlds droom helptquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgens mij hebben die lijers me account geschorst![]()
![]()
Die kleine meisjes moeten we worden gedood hoe dan ookquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:26 schreef NX het volgende:
Ik moet dit even kwijt...
Sinds de 24ste ben ik de gelukkige eigenaar van Bioshock en wat voor een geweldige spel is dit wel niet!![]()
De graphichs, geweldig! Het verhaal, origineel en geweldig! "Big Daddy", top!![]()
Je raakt er gewoonweg emotioneel aan vastgekelderd! Vooral als je een van de big daddies heb afgeknalt en je red zo'n klein meisje, superb (krijg er elke keer kippenvel van)!![]()
Zo, nu ga ik verder spelen
JAAAAAA!!!! Ik kan de beta nu gewoon vanaf mijn NL account spelenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgens mij hebben die lijers me account geschorst![]()
![]()
Ja, moet je alleen wel accesoires ervoor kopen, kost volgens mij een eurotje of 60.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:50 schreef Badabingea het volgende:
Kun je via draadloos internet op je Xbox360?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hier is het:
http://zuiderpark-compute(...)2/products_id/244322
Hmm.. Nu nog wachten op de full game...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb de Call of Duty 4 beta inmiddels zo'n 5 uren gespeeld. En ja hoor, we hebben hier te maken met dé MP titel van 2007. Halo 3: eat your heart out.
of we wachten met een game GOTY te noemen totdat we het ook hebben kunnen spelen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:19 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil vast Fall Out 3 als GOTY 2008 neerzetten. Tering wat zijn alle gamesite's enthousiast over dit spel.
![]()
De eerst volgende pauper PS3 game gaan we samen hypen ok? Om het goed te maken. Pauper 360 games zijn er namelijk niet, alleen games met features.quote:
Op frontpage:quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:07 schreef kepler het volgende:
[..]
of we wachten met een game GOTY te noemen totdat we het ook hebben kunnen spelen?
quote:Op 21-08-2007 @ 21:32 schreef kepler:
[...]
voor 25 euro meer kan je de beste game van de eeuw spelen
De features van Two Worlds zijn inderdaad bijzonder hoogstaand te noemen ja....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:12 schreef existenz het volgende:
[..]
Pauper 360 games zijn er namelijk niet, alleen games met features.![]()
Ik vind het zielig om ze te doden, ik red ze de hele tijd alquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die kleine meisjes moeten we worden gedood hoe dan ook![]()
betaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Op frontpage:
[..]
![]()
No shit sherlock![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |