Kijk zo ziet het er al stukken beter uitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Cell-Shading is altijd iets apart, ik ga even een filmpje voor je opzoeken.
Alstu meneer Demon
PM me je GTquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:09 schreef Hansol het volgende:
Vanochtend me COD4 beta key binnen YEA
grappig 2 dagen terug ingeschreven
dit weekend lkkr pew pew!
mensen die ook hebben , add @ friendslist beetje NLers samen knallen!
Lijkt me erg tofquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:47 schreef Wessiej het volgende:
Dead Island
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Vrijdag Stuntman, heb hem al, erg leuke game, je kan hem dus al in de winkel vinden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:33 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nix meer te spelen op de 360Waneer komt er weer iets leuks uit?
Hij zal wel terugkomen nadat ik komende maandag weer aan school moet beginnen en de vakantie voorbij is..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hmm, dan zal ie dus wel alweer onderweg zijn naar je, mazzelaar !
edit : even meer posts lezen voor je antwoord Bateman....
Blue Dragon niets voor je?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:33 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nix meer te spelen op de 360Waneer komt er weer iets leuks uit?
je vergeet eternal sonata , shame on youquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Je hebt prachtig ontworpen chell-shading graphics die de term ''chell-shading'' showcasen zoals Okami, Windwaker en Dragon Quest VIII. En je hebt spellen waarvan het chell-shading techniek om van te huilen is. Weinig gepolished, maar enorme kartels. Dat laatste geldt dus voor The Simpsons
Ja goed, maar de de tekenfilmserie ziet er nu ook niet echt fantastisch uit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:57 schreef Cyberia18 het volgende:
En je hebt spellen waarvan het chell-shading techniek om van te huilen is. Weinig gepolished, maar enorme kartels. Dat laatste geldt dus voor The Simpsons
Heb je al in mijn lijstquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:05 schreef MMaRsu het volgende:
Cyberia wat is je GT? Kan ik je lekker afknallen
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je vergeet eternal sonata , shame on you
www.charlieoscardelta.com, maak een account aan en hou je mail dagelijks in de gaten. 1e ronde is in ieder geval afgelopen voor de Amerikanen, 2e ronde zal weer snel volgen. Europa moet echter officieel tot halverwege september wachten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:15 schreef ach het volgende:
Kan je je nog inschrijven voor die beta?
ik heb nooit tennis games gespeeld op mario tennis na op de n64quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Top Spin![]()
Deel 1 is nog altijd met afstand mijn favo tennisgameDeel 2 viel me persoonlijk zwaar tegen mede dankzij de zeer langdradige carreer mode
![]()
Maar ik heb wel weer zin in een tennisgame
Heb Virtua Tennis 3 nog altijd aan me voorbij laten gaan.
Duidelijk, VT3 > Top Spin nml.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Top Spin![]()
Deel 1 is nog altijd met afstand mijn favo tennisgameHeb Virtua Tennis 3 nog altijd aan me voorbij laten gaan.
Dat zal misschien zo zijn, maar de gameplay van Top Spin ligt mij veel meer. Had de demo van VT 3 gespeeld en het was in mijn ogen iets te realistisch. Dat ellendige geduik waar ik maar niet aan kon wennenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Duidelijk, VT3 > Top Spin nml.
Dit moet je me uitleggen. Dit is een grandioze zin. De een is beter omdat de ander beter is.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
VT 3: in mijn ogen iets te realistisch
Top Spin: het voelt allemaal net wat natuurlijker aan.
Het was wat brak geformuleerd inderdaad. Maar Top Spin voelt natuurlijker aan in de zin van controls. Niet dat ik m'n button onnodig lang moet indrukken bij een krachtige forehand. Bij Top Spin loop ik altijd met het idee dat hetgene wat ik doe ook daadwerkelijk vertaald wordt met wat ik in gedachte heb. Het is een deel wat automatisch wordt opgevangen door de AI en wat van jouw kant komt. De animaties is ook een aspect wat hieraan bijdraagt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:38 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dit moet je me uitleggen. Dit is een grandioze zin. De een is beter omdat de ander beter is.
Verder VT > TS sinds deel 1.
Ja, ben gewoon een beetje lusteloos, eind van de vakantie is in zicht eigenlijk geen shit te doen gehad en moet eigenlijk nieuwe impulsen hebben om mijn leven weer wat zinvoller te maken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:43 schreef KaiN het volgende:
Ja als je geen 15 minuten lopen voor een spel over hebt boeit het je blijkbaar ook niet zo.
Ik vind Dead Rising echt een vet spel. Genoeg uren om van te genieten en zeker die 30 euro waard die het spel nog kost.
So get off your lazy ass!
Hij komt hier gewoon 14 september uitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:00 schreef warchaser44 het volgende:
ik zit ook in de beta :p
maar ik heb geen amerikaans account volges mij
en geen gold
i'm so pooor
welke site verkoopt trouwes importgames ? ik wil skate in september al niet in oktober
Dan heb je er niks aan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:00 schreef warchaser44 het volgende:
ik zit ook in de beta :p
en geen gold
Ik was er niet toen mijn xbox opgehaald werd, dus als ik MS zou bellen krijg ik een nieuwe code voor de retour denk je?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
zo de xbox is op vakantie naar duitsland
vriendelijk gast van UPS trouwens.. zegt ie nog doodleuk, heb er 7 weken 1tje opgehaald, en vandaag pas terug kunnen brengen..
Was smorgens ook al aan de deur geweest, maar ja ik dacht tussen 3 en 7..
Krijg van MS een nieuwe retour code (voor tracking)
nou, bioshock ligt hier nu maar te liggen, blue dragon wacht ik nog ff mee, en ja skate daar twijfel ik nog over..
btw zou ik een maand live als vergoeding krijgen, als het lang duurt? niet dat boeit.
maar ja, ben dadelijk misschien wel een maand van me live kwijt..
en nu maar weer achter me ps2![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:43 schreef Catch_me het volgende:
Heb ook de CoD4 beta. Ze mogen van mij iig van dat mes een apart wapen zoals je pistool maken, het is echt te easy om midden in een gevecht even op de melee knop te drukken en binnen 0.0001 sec je knife uit je broekzak te trekken om vervolgens je vijand doormidden te snijden, de chainsaw in GoW is er niks bij
Ben erachter dat headshots 9 vd 10 keer ook maar puur random en luck zijn, de ene keer pop je 3 headies achterelkaar terwijl je niet eens op z'n hoofd schoot, en de andere keer mik je op iemands hoofd en mag het niet baten![]()
Nou ik vroeg over hoe gaat het in ze werk als ie terug komt, krijg ik dan een nieuwe code van UPS of van MS?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:38 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik was er niet toen mijn xbox opgehaald werd, dus als ik MS zou bellen krijg ik een nieuwe code voor de retour denk je?
Hou je smoel en ga je volgende mediocre game hypenquote:
Ik weet niet welkequote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hou je smoel en ga je volgende mediocre game hypen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |