In een interview met IGN werd aangegeven dat het o.a. episodic content zou worden om de tijd tussen Mass Effect en Mass Effect 2 te overbruggen. Deze episodic content zou niet noodzakelijk zijn, maar zou wel het verhaal verder uitdiepen (vergelijkbaar met 'Revelations' dus).quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:23 schreef AQuila360 het volgende:
In een interview met Mass Effect is bekend gemaakt dat de game na de release downloadable content zal krijgen. Onduidelijk is wat voor content dat zal zijn, maar je kunt denken aan nieuwe submissies, nieuwe wapens en nieuwe mogelijkheden om je personages te maken.
Insidegamer.nl
Ik koop eigenlijk nooit extra content omdat ik dat geldklopperij vind en vaak ook omdat ik een spel al lang weer verkocht heb voordat er content is![]()
Maar voor Mass Effect wil ik wel een uitzondering maken.![]()
@ Scarface: Goed idee van je ben benieuwd![]()
Die muur van 10 manquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:50 schreef Gamedemon het volgende:
Pro evo 2008
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat hebben ze dus express gedaan om aan te tonen dat je zelf kunt bepalen hoeveel man je in de muur wilt hebben.quote:
Is een maand uitgesteld naar oktober. Ja ja hoe zou dat nou komen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:59 schreef AQuila360 het volgende:
Vergeten we BlackSite niet? De demo staat al sinds lange tijd op marketplace maar het volledige spel komt er volgens mij ook al snel aan!
Snap ik maar t lijkt belachelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat hebben ze dus express gedaan om aan te tonen dat je zelf kunt bepalen hoeveel man je in de muur wilt hebben.
Blijf het maar een opmerkelijke zet vindenHet schrikt mensen juist eerder af zou je zeggen
WTFquote:Welcome to the Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer BETA!
Congratulations on being selected to participate in the public multiplayerBETA for Call of Duty 4: Modern Warfare.
Your Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer BETA Token is:
To download the Call of Duty 4: Modern Warfare Multiplayer BETA pleasefollow the following steps:
1) Turn on your Xbox 360 entertainment console.
2) Go to the MARKETPLACE Blade.
3) Select Redeem Code from the available menu.
4) Enter the Token found above in the available field.
5) Select Download Now.
Josti frosti ben hem nu aan het downloadenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 05:35 schreef MMaRsu het volgende:
[Xbox 360 #256] En we wachten met smart op CoD 4 beta!
Jij wel ja
Dat beloofde ze bij KOTOR toen der tijd ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:23 schreef AQuila360 het volgende:
In een interview met Mass Effect is bekend gemaakt dat de game na de release downloadable content zal krijgen. Onduidelijk is wat voor content dat zal zijn, maar je kunt denken aan nieuwe submissies, nieuwe wapens en nieuwe mogelijkheden om je personages te maken.
Insidegamer.nl
Ik koop eigenlijk nooit extra content omdat ik dat geldklopperij vind en vaak ook omdat ik een spel al lang weer verkocht heb voordat er content is![]()
Maar voor Mass Effect wil ik wel een uitzondering maken.![]()
@ Scarface: Goed idee van je ben benieuwd![]()
Lijkt me vetquote:Op donderdag 30 augustus 2007 04:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb zojuist de beta gespeeld en ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh wat is hij gruwelijk vet zeg![]()
![]()
![]()
Zal hem morgen maar weer verder spelen en m'n eerste impressie volgt dan wel. Enkele dingen die me in de korte tijd al opvielen is dat het spel zo smoooooooooooooth verloopt, de graphics echt schitterend zijn en je nu veel meer tactisch inzicht moet hebben. Dus niet als een dolle dwaas het slagveld op gaan rennen, maar tussen de smalle gangen enorm op je hoede zijn. Voor de rest zullen je prestaties worden beloond in de vorm XP points waarmee je kunt up levelen. Denk aan nog betere wapens en conditionele aspecten voor je character. De gespeelde maps zijn tot dusver ook erg gebalanceerd moet ik zeggen. In ieder geval niet zo groot als in Call of Duty 3 want toen leek het gewoon alsof je Battlefield zat te spelen. Nee gewoon lekker compact en perfect van grootte.
Maar goed nu maar eens mijn nest in en morgen gauw verder spelen![]()
![]()
![]()
En ja niemand zal nu niet op mijn reactie reageren vermoed ik![]()
Cyberia WTF??quote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me vetIk wacht nog eventjes geduldig op de europese BETA
Zal je geen spijt van krijgen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:40 schreef kepler het volgende:
Ik ga hem morgen ofzo toch maar halen denk ik
Denk dat het nu wat makkelijker is om die content heen en weer te schuiven.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 07:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat beloofde ze bij KOTOR toen der tijd ook.
Wat bleek? de Amerikanen kregen een ruimte station waar je dingetjes kon kopen en de content is nooit hier naar toe gekomen.
Dat wel ja maar goed maar even afwachten dan. Vind het meestal zonde om extra content te kopen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:50 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Denk dat het nu wat makkelijker is om die content heen en weer te schuiven.
Met name omdat ze geloof ik nu wel door hebben dat we toch een deel van de wereld zijn, zo'n deel wat ook geld op levert.
hier komen ze vandaag tussen 3 en 7 uur..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:04 schreef Filay het volgende:
UPS zou vandaag dat pakket komen halen...
1x raden!
Ze zijn niet geweest.
De retour-zending heeft toch een ander tracking nummer ?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:18 schreef nicomart het volgende:
zo.. gister mijn xbox laten ophalen door UPS en hij was diezelfde avond al ergens in Duitsland. Vanochtend om 7 uur was hij bij het reparatiecentrum daar en 3 uur na aankomst staat het pakket al weer op versturen.
Zullen ze er wel iets aan gedaan hebben? Of zullen ze m gewoon retour gezonden hebben?
Misschien gewoon een nieuwe gepakt en hoppa? Of ff snel een nieuwe dvd speler erin gezet hebben?
Zijn toch dingen die ik me afvraag. Krijg je er een briefje met uitleg bij of niet?
nee dat weet ik... Maar zoveel verdien ik niet bij dat baantjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zal je geen spijt van krijgen.
Dat zou wat zijn, track je je xbox op de heen weg, is die code ineens niet meer goed..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De retour-zending heeft toch een ander tracking nummer ?
Dus het lijkt me heel sterk dat je 360 alweer retour is naar jou.
en dat tracking nummer krijg je via de mail?? of hoe gaat dat in ze werk?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:11 schreef Rossdale het volgende:
Van MS terug naar jou is een ander trackingnummer. Eigenlijk zoals dat met elk pakketje gaat zeg maar.
Als hij op verzenden staat hebben ze hem misschien zonder aan te nemen retour afzender gedaan ofzo?
Volgens mij is het ook hetzelfde nummer. Bovendien had ik mijn xbox ook binnen twee dagen gerepareerd en wel terug (ok het was een andere, maar dat boeide mij niet).quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik verwacht de mijne ergens eind september.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:12 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook hetzelfde nummer. Bovendien had ik mijn xbox ook binnen twee dagen gerepareerd en wel terug (ok het was een andere, maar dat boeide mij niet).
Dus het kan wel snel!
Ineens staat de UPS voor je deur met een pakketje...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en dat tracking nummer krijg je via de mail?? of hoe gaat dat in ze werk?
Sorry vergeten te melden, ook geen FPS.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Call Of Juarez misschien?
haha oke sorry..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:46 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Sorry vergeten te melden, ook geen FPS.
Ik zit te denken aan Dead rising, maar volgens bij is dat zo'n hersenloze beat them up game. Waarbij je alleen op de knopjes moet rammen.
Dead Rising, Crackdown, FlatOutquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:23 schreef Henk-B het volgende:
Jongens ik verveel me rot, noem eens een spel wat ik kan halen behalve Bioshock.
Ik heb al GoW, PES6, RSV, Forza ,Guitar hero en Saint row
Viva pinataquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:46 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Sorry vergeten te melden, ook geen FPS.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:13 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Cyberia WTF??
Leg uit leg uit?![]()
Edit:
Ow.. amerikaanse beta.. Had het al gelezen.. verrekte smiecht dat je der bent..![]()
Blue Dragon?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:23 schreef Henk-B het volgende:
Jongens ik verveel me rot, noem eens een spel wat ik kan halen behalve Bioshock.
Oblivion!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:23 schreef Henk-B het volgende:
Lijkt me toch niet dat het dan een ander tracking nummer zou zijn? Dan neem ik aan dat ik daar toch wel van op de hoogte wordt gesteld.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
quote:Een pas getrouwd koppel vliegt namelijk naar een eiland om de huwelijksreis te gaan vieren maar door onbekende redenen stort het vliegtuig neer op een onbekend eiland. Al snel wordt duidelijk dat het gehele eiland is geinfecteerd met een zombieplaag.
Aan jou de taak om je vrouw te vinden, die bij de crash plotseling is verdwenen. Volgens Techland krijgt het woord 'dead' een gehele nieuwe betekenis in Dead Island. 'Face the nightmare and fight for survival', aldus Techland. Naast een spannend verhaal kent de game ook een aantal interessante gameplay features.
Zo kun je alles uit je omgeving gebruiken als een wapen en zullen jouw keuzes invloed hebben op het gehele verhaal en de omgeving. Ook kent de game een uniek combat-systeem waardoor elk gevecht een spannende en unieke ervaring wordt. Dead Island is volgens Techland een mix van intense actie en enge horror omgevingen gehuld in een spannend horror verhaal. De nieuwe screenshots van de game vind je hieronder.
Wollah?quote:Strangehold Releasedata is verplaatst van 21 september naar 5 september, tof
Playstation 2 screens?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:44 schreef Wessiej het volgende:
Strangehold Releasedata is verplaatst van 21 september naar 5 september, tof!
The Simpsons
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cell-Shading is altijd iets apart, ik ga even een filmpje voor je opzoeken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Playstation 2 screens?
De screens zijn lelijk iig, mischien dat het er in beweging WEL goed uitziet
Anders verkoop je FlatOut toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:01 schreef kepler het volgende:
nee dat weet ik... Maar zoveel verdien ik niet bij dat baantje
Woei! Zombiesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:47 schreef Wessiej het volgende:
Dead Island
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
Hmm, dan zal ie dus wel alweer onderweg zijn naar je, mazzelaar !quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet dat het dan een ander tracking nummer zou zijn? Dan neem ik aan dat ik daar toch wel van op de hoogte wordt gesteld.
Hieronder een afbeelding van de tracking resultaten. Mijn pakket is dus welgeteld 3 uur en 18 minuten daar in het reparatiecentrum geweest, voordat de status is veranderd in "RETOUR NAAR AFZENDER"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |