Die was er alquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:17 schreef Rossdale het volgende:
Hmm en waar de topictitel natuurlijk 257 moet zijnGamedemon?
![]()
Standaard Tomb Raider kloon.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:13 schreef Rossdale het volgende:
Wat denken we eigenlijk van WET?
[afbeelding]
http://www.gametrailers.com/player/23755.html
Hij lijkt mij heel erg....... flauw worden.
ja want jij hebt het toegegevenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:08 schreef AQuila360 het volgende:
Jammer want deze TT is de beste ooit!
Excuse me?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wat doe jij hier ?
Scheer je wegBorderlands wordt de shit
Fallout 3 ook
Je mag blijven als je maar niet Two Worlds gaat hypen! Dat is verboden!quote:
Two Worlds?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je mag blijven als je maar niet Two Worlds gaat hypen! Dat is verboden!
Alleen maar beter dat je het niet kentquote:
quote:Woensdag 29 augustus 2007 - Het stadje Silent Hill is niet echt een geschikte plek om op vakantie te gaan. Het spookt er al sinds jaren en er lopen allerlei vreemde wezens rond. Met Silent Hill 5 komt de populaire horror-serie voor het eerst naar de next-gen consoles, en dat schept natuurlijk nieuwe mogelijkheden.
Dat de game in ieder geval minstens net zo luguber wordt als haar voorgangers kun je zien aan de onderstaande beelden.
QFT.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:21 schreef Megalomaniac het volgende:
Hopelijk is m'n lawaaierige witte speeldoos gefixed over een maand kan ik weer genieten...
Live to dream.
Omdat je daarvoor gekozen hebt bij het Game over scherm..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:56 schreef NX het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Dead Rising helemaal opnieuw begint?
Heb vandaag spel ontvangen, een aantal uur gespeeld, wel opgeslagen en toen ging ik dood, nu start ik het weer maar begint het helemaal opniuew... waarom?
Bedankt alvast!
quote:Two Worlds Review: 4 out of 10 One of the Worst 360 Experiences
Gamealmighty.com - "It's an embarrassment, a misfire in every respect. A game that thought it could compete with the big boys and ends up being one of the worst experiences you'll find on the 360. Maybe it’s not Pimp My Ride bad, but pretty damn close."
Harstikke bedankt voor je uitleg...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Omdat je daarvoor gekozen hebt bij het Game over scherm..
Je kan namelijk opnieuw beginnen en je Stats meenemen als je wilt.
Waarschijnlijk heb je verkeerd geklikt op dat moment en inplaats van Load game, Start new game with stats genomen.
Ik had 1 of andere kerel..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:10 schreef Ash het volgende:
Zo Xbox is net door UPS opgehaald.
Aardige gozer, ik deed de deur open en hij zei ik kom jouw xbox ophalen!.
Hmmm aardige MS medewerkster, Denise,
aardie UPS medewerker....volgens mij is er een complot tegen me aan de gang! Dit gaat allemaal iets te makkelijk!![]()
![]()
Als je gesaved hebt wel,....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:40 schreef NX het volgende:
[..]
Harstikke bedankt voor je uitleg...
Maar als ik de game opnieuw start, moet dat dan ergens staan "Load Game"?
dat laatste!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:52 schreef Klonk het volgende:
hoe gaat het eigenlijk als de xbox terugkomt van vakantie in Duitsland, stuurt MS dan een mailtje ofzo of staat UPS zonder aankondiging voor de deur ?
Ze doen een briefje in je brievenbus dat ze zijn langs geweest, daarna kun je ze bellen voor een nieuwe afspraak, of bellen dat je 'm komt ophalen bij het depot.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:58 schreef Klonk het volgende:
doet UPS eigenlijk ook aan een tweede keer langskomen anders kan ik een uur rijden
ze komen dan de volgende dag op het zelfde tijdstip weer langs!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:58 schreef Klonk het volgende:
doet UPS eigenlijk ook aan een tweede keer langskomen anders kan ik een uur rijden
quote:Burnout Paradise uitgesteld naar 2008
Helaas wat minder goed nieuws vandaag. EA heeft namelijk te kennen gegeven dat Burnout Paradise de eerder geplande release niet meer gaat halen. In plaats daarvan zal de game pas begin 2008 uit gaan komen op de Xbox 360 en Playstation 3. De game stond eerder gepland voor een release dit najaar.
Volgens EA zit de game wel in de laatste maanden van de ontwikkeling, maar EA wil de game graag helemaal perfect maken en daarom geeft het de ontwikkelaar Criterion wat extra tijd. Wanneer we Burnout Paradise nu precies kunnen verwachten is nog even afwachten.
quote:NFS: ProStreet racet op 1 november naar de winkels
Electronic Arts heeft vandaag bekend gemaakt dat het nieuwste deel in de Need for Speed franchise, ProStreet, op 1 november verkrijgbaar zal zijn in de Europese winkels. Dit is één dag later dan Amerika, waar de game op 31 oktober uit moet gaan komen. Een demo zal waarschijnlijk nog voor die tijd uit gaan komen.
Need for Speed: ProStreet zal uit gaan komen op de Xbox 360, Playstation 3, Playstation 2, PC, Nintendo Wii en Nintendo DS. In tegenstelling tot de afgelopen vier delen zal de game nu meer naar de realistische kant gaan, mede door een compleet nieuwe physics en graphics engine.
quote:Video interview over Call of Duty 4
Call of Duty 4: Modern Warfare is immens populair. Elke dag is er wel weer wat nieuws te zien van deze titel. Mocht je toch geen idee hebben waar deze game om draait, er is een video interview waarin Hank Keirsey alles uitlegt over deze shooter. Keirsey is Military Advisor en zorgt ervoor dat alles wat je ziet en hoort in Modern Warfare, zo dicht mogelijk bij de realiteit komt.
Military Authenticity Interview HD
ik had hem besteld, perongelijk geannuleert. Nu is hij weg. kan hem dus niet opnieuw bestellenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:48 schreef Katseviool het volgende:
Wat is trouwens jullie status bij degene die bij Bol.com het Halo en Live! pakket hebben besteld?
Ik heb er zelf momenteel wordt verwerkt staan
mja de mijne gaat morgen de deur uit, niet dat ik hem vlug terug verwacht.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:56 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
dat laatste!
gelukkig zit het distributiecentrum van UPS 2 min van mij vandaan in Best... dus kon ik hem gewoon ophalen tot 22.00!!!![]()
Dit ziet er echt goed uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:49 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze liep beterquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:18 schreef Scarface2004 het volgende:
Waarom nou weer hier verder, dat andere topic was er toch echt eerder.
quote:
Bedankt voor je reactie en tips, ik heb het al gevonden, bij start game staat er nu wel continue, in het eerste instantie niet, vreemd maar probleem is nu opgelost...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je gesaved hebt wel,....volg gewoon de opties die je ziet als je sterft,.....
Zelf vond ik het concept erg cool,.... elke keer als ik dood ging begon ik gewoon overnieuw,... zelfs na een paar dagen,... bij level 15 ben ik echt pas begonnen met serieus gamen. Alles gaat dan iets fijner in het spel,..... Sowieso zal je het spel diverse malen moeten spelen, wil je alles zien er eruit halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |