Het was erg lekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanavond eten we nasi goreng met kipsate
Hoewel ik denk dat ik t zelf ook wel zou kunnenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
maak je al die eetsels zelf?wat een spannende kokert ben jij, zie altijd zulke leuke dingen voorbijkomen![]()
Samen surfen naar een website, romantischquote:Op zaterdag 1 september 2007 09:33 schreef Isegrim het volgende:
Zometeen een boterham met pindakaas en een flesje citroenwater. Vanavond weet ik nog niet, want we gaan naar http://heerlijkrotterdam.nl
quote:Op zaterdag 1 september 2007 09:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Samen surfen naar een website, romantisch
waar waar waar?quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
waar waar waar?
Wij ook
Omdat ik denk dat we voor het menu gaan, neem ik niet alleen mijn fototoestelletje, ook maar een opschrijfboekje mee
Dat viel dus nogal tegen.quote:
Bij "De Bourgondier" in Bergen op Zoom.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
waar waar waar?
Wij ook
Omdat ik denk dat we voor het menu gaan, neem ik niet alleen mijn fototoestelletje, ook maar een opschrijfboekje mee
Was wel een klein beetje te verwachten... jammer.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:46 schreef Isegrim het volgende:
Dat viel dus nogal tegen.Het was VEEL te druk en er liep een hoop walgelijk pretentieus volk rond. We hebben wel Herman den Blijker gespot. Na één gerechtje (van De Pijp) zijn we vertrokken en hebben we ons geïnstalleerd bij http://www.lulu-rotterdam.nl/ . Daar hebben we lekker gegeten en genoten van de topbediening.
Mmmm, veel vissigs dusquote:Op zondag 2 september 2007 00:52 schreef DarkElf het volgende:
Bij "De Bourgondier" in Bergen op Zoom.
Vooraf een heerlijk vispalet met oa. paling, gerookte zalm, garnalen, gamba's , krabsalade en tonijnsalade...
Hoofdgerecht gamba's in knoflook en prut
and a lot of dry white wine![]()
En, last but not least. erg fijn gezelschap
En jullie?
Yep ik ben dol op vis.quote:Op zondag 2 september 2007 00:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mmmm, veel vissigs dus
Zie ons topiekje
Dat heb ik nu. Lekker visquote:Op zondag 2 september 2007 00:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Yep ik ben dol op vis.
Ook vlees hoor maar soms heb ik een visbui
Een mozarellabui vandaag?quote:Op zondag 2 september 2007 11:05 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Als ontbijt had ik:
* volkorenboterham
* blue band goede start
* honing
* milk&fruit sinaasappel
De rest van de dag:
Lunch:
* foccacia ui/mozzarella van AH
* knoflookboter
Diner:
* pizza mozzarella (lidl)
Ja? In andere steden is het heel anders opgezet en daardoor een stuk leuker...quote:Op zondag 2 september 2007 00:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was wel een klein beetje te verwachten...
quote:Lulu ziet er goed uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |