ik ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:04 schreef golfer het volgende:
Lekker bento-boxje.
OT: ik ga een bamisoepje als lunch nuttigen.
Dat toch niet handig... heb je eerst alles zorgvuldig gescheiden en er netjes ingedaan... doe je hem dicht, heb je een enorme bende...quote:
Oh... dat klinkt zeker niet verkeerd!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:18 schreef DarkElf het volgende:
en voor later op de avond bij de borrel ga ik gevulde komkommer maken,
komkommer ontdoen van zaadlijsten en dan vullen met een prutje van tonijn, kappertjes, rode paprika, mayo, beetje yoghurt, zout, peper en dille.
Besloten om toch maar te koken: roerbakgroenten, kipfilet en cajun-aardappeltjesquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:01 schreef SeaOfLove het volgende:
Koffie![]()
Vanaaf allebei geen zin om te koken, dus chinees halen ws
Heej beeb...jij hierquote:
Stoomaardappeltjes heb ik uiteindelijk vervangen door tagliatelle, anders werd het teveel.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:07 schreef golfer het volgende:
Straks: Kabeljauwhaasjes (denk dat ik ze gewoon ga bakken in bloem) met paddenstoelenmix voor in de oven en stoomaardappeltjes.
lasagne was lekkerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:18 schreef DarkElf het volgende:
vanavond een restje eigengemaakte lasagne wat we ingevroren hadden.
en voor later op de avond bij de borrel ga ik gevulde komkommer maken,
komkommer ontdoen van zaadlijsten en dan vullen met een prutje van tonijn, kappertjes, rode paprika, mayo, beetje yoghurt, zout, peper en dille.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:09 schreef Patries86 het volgende:
Koud biertje
Vanavond kipkroketjes gegeten en patatjes en groentes(wortel,bloemkool) en stukje pizza
Als toetje caramel ijs en vanille
Ach liefje, ik kon er ook niks van (nog niet trouwensquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ja gaat wel
Ik wens soms dat ik een vriendin had die wel kon koken, of tenminste de drive en talent had om het te leren.
Maar dat is aan de andere kant ook weer zo stom om te zeggen
Wat lekker. Jij weet wel wat goed eten is!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:04 schreef DarkElf het volgende:
cornflakes met yoghurt en een glas water.
straks wortel-sinaasappelsoep maken
Venkel?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:48 schreef Bluezz het volgende:
Koffie verkeerd en water
Vanavond die stoomaardjes, maar wat zal ik daar nou eens bij doen.
Inspiratieloos
roerbakgroentequote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:48 schreef Bluezz het volgende:
Koffie verkeerd en water
Vanavond die stoomaardjes, maar wat zal ik daar nou eens bij doen.
Inspiratieloos
in de wok met een sausjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijk!! Hoe zou jij dat klaarmaken?
Met witte wijn en knoflook in de ovenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijk!! Hoe zou jij dat klaarmaken?
Ik hoop het, het is een experiment.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat lekker. Jij weet wel wat goed eten is!
ah mijn remedie tegen ziek worden: drie keer per dag een glas met echinaeforce druppels (30 ofzo) en twee paracetamolletjes nemen... dan jaag je alles er zo uitquote:Ik ga zo eens even een supradyn bruistablet nemen, want volgens mij ben ik ziek aan het worden (ja, ik weet dat dat naief is, laat me maar)
Ontbijt overgeslagen vandaag![]()
Hier had ik even overheen gelezen. Vertel me alles!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
voor later heb ik nog een stuk pizza dat ik gisteren niet op kon, ik zeg het niet vaak maar dat was bijna een goddelijke pizza
Ik zag het ja!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:37 schreef Stereotomy het volgende:![]()
Zorg wel voor een voldoende grote pot. Die van mij was net niet groot genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |