Wat lekker. Jij weet wel wat goed eten is!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:04 schreef DarkElf het volgende:
cornflakes met yoghurt en een glas water.
straks wortel-sinaasappelsoep maken
Venkel?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:48 schreef Bluezz het volgende:
Koffie verkeerd en water
Vanavond die stoomaardjes, maar wat zal ik daar nou eens bij doen.
Inspiratieloos
roerbakgroentequote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:48 schreef Bluezz het volgende:
Koffie verkeerd en water
Vanavond die stoomaardjes, maar wat zal ik daar nou eens bij doen.
Inspiratieloos
in de wok met een sausjequote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijk!! Hoe zou jij dat klaarmaken?
Met witte wijn en knoflook in de ovenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijk!! Hoe zou jij dat klaarmaken?
Ik hoop het, het is een experiment.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat lekker. Jij weet wel wat goed eten is!
ah mijn remedie tegen ziek worden: drie keer per dag een glas met echinaeforce druppels (30 ofzo) en twee paracetamolletjes nemen... dan jaag je alles er zo uitquote:Ik ga zo eens even een supradyn bruistablet nemen, want volgens mij ben ik ziek aan het worden (ja, ik weet dat dat naief is, laat me maar)
Ontbijt overgeslagen vandaag![]()
Hier had ik even overheen gelezen. Vertel me alles!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
voor later heb ik nog een stuk pizza dat ik gisteren niet op kon, ik zeg het niet vaak maar dat was bijna een goddelijke pizza
Ik zag het ja!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:37 schreef Stereotomy het volgende:![]()
Zorg wel voor een voldoende grote pot. Die van mij was net niet groot genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |