quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:38 schreef vinnieboy het volgende:
Ga lekker fietsen
nee, ik heb gratis ov van de overheidquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:38 schreef vinnieboy het volgende:
Ga lekker fietsen
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:40 schreef Maartel het volgende:
Ga strippenkaarten dealen op je plaatselijke bushalte![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:40 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
nee, ik heb gratis ov van de overheid![]()
gratis en nog klagenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:40 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
nee, ik heb gratis ov van de overheid![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:42 schreef Maartel het volgende:
[..]
Gratis reizen en dan klagen over betalende medepassagiers
![]()
En terecht! gekut altijd van die trage breinlozen....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:42 schreef Maartel het volgende:
[..]
Gratis reizen en dan klagen over betalende medepassagiers
![]()
Ohja, inderdaad dat soort mensen ook nogquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Ach, dat soort mensen kopen dan een strippenkaart, proppen hem ergens diep in een tas ofzo en gaan hem pas zoeken op het moment dat ze al binnen staan.
Afknallen, je staat op die bus te wachten kneus! Alle tijd om van te voren te zoeken!
HeatWave is mijn mannetjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En terecht! gekut altijd van die trage breinlozen....
Wat een kromme redenering, íedereen betaalt belasting (hoogstwaarschijnlijk nog meer dan jij ook) en het gros van de Nederlanders heeft geen recht op gratis OV.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:45 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
HeatWave is mijn mannetjeInderdaad, ik betaal zelf die belastingcenten, dus uiteindelijk betaal ik tóch m'n eigen OV!
We kunnen nu wel offtopic gaan, maar feit is gewoon dat mensen hun bewijs op tijd moeten pakken!!!! En van tevoren in de winkel kopen!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat een kromme redenering, íedereen betaalt belasting (hoogstwaarschijnlijk nog meer dan jij ook) en het gros van de Nederlanders heeft geen recht op gratis OV.
Klopt, maar studenten zijn cool.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:47 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat een kromme redenering, íedereen betaalt belasting (hoogstwaarschijnlijk nog meer dan jij ook) en het gros van de Nederlanders heeft geen recht op gratis OV.
Ik niet en ik stoor me er net zo erg aan. En fietsen, goed plan als je onder een kanaal door moet waar alleen een tunnel onderdoor loopt waar je niet mag fietsenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:50 schreef ElYefe het volgende:
Je reist notabene gratis, stel je niet aan of koop een fiets. Luiwammes
Ja maar bejaarden zijn altijd langzaam...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:50 schreef heiden6 het volgende:
Echt irrirant ja. Meestal zijn het bejaarden, trouwens. Helemaal erg is als ze urenlang gaan zoeken naar een paar verloren stuivers.![]()
Informeer eens rustig in de bus van Nemesish3dquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:55 schreef Tism het volgende:
Hoe duur is zo'n strippenkaartje tegenwoordig in de bus?![]()
Misschien is een auto een ideequote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet en ik stoor me er net zo erg aan. En fietsen, goed plan als je onder een kanaal door moet waar alleen een tunnel onderdoor loopt waar je niet mag fietsen.
Dan koop je 2 fietsen en een rubberbootjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet en ik stoor me er net zo erg aan. En fietsen, goed plan als je onder een kanaal door moet waar alleen een tunnel onderdoor loopt waar je niet mag fietsen.
Moet je dan eens strippenkaart kopen als je bijna nooit met de bus gaat?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:49 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
We kunnen nu wel offtopic gaan, maar feit is gewoon dat mensen hun bewijs op tijd moeten pakken!!!! En van tevoren in de winkel kopen!
gaat sneller en is goedkoperquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:08 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Moet je dan eens strippenkaart kopen als je bijna nooit met de bus gaat?
Ik zie juist opvallend veel negers in de bus een kaartje kopenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:50 schreef heiden6 het volgende:
Echt irrirant ja. Meestal zijn het bejaarden, trouwens.
jij bent hier de pauper want je gebruikt de bus regelmatig!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:38 schreef Nemesish3d het volgende:
Flikker op, koop lekker in de supermarkt of bij de sigarenboer je strippenkaarteeuwig en altijd die kaartjes kopen in de bus, duurt allemaal ontiegelijk lang, want dan heeft de chauffeur soms ook weer geen wisselgeld
![]()
Klacht: ik ben te laat
Advies: alle paupers die hun kaartjes in de bus kopen: KOOP VAN TEVOREN JE KAARTJES, dan doe je de mensch een ontzettend groot plezier! Egoïsten!
is duurder en je zit met meer strippen in je maag!quote:
http://www.marktplaats.nl(...)nkaart%253Bosi%253A2quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
is duurder en je zit met meer strippen in je maag!
in verhouding is het goedkoper maar dat zei je niet
wat een trieste mensenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:22 schreef danos het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)nkaart%253Bosi%253A2
Die hebben gewoon geen geld voor een hele strippenkaart.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik zie juist opvallend veel negers in de bus een kaartje kopen
Dan kunnen ze gewoon niet budgetteren en plannen, want per strip zijn losse kaartjes veel duurderquote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die hebben gewoon geen geld voor een hele strippenkaart.
Tja... wat zal ik zeggen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dan kunnen ze gewoon niet budgetteren en plannen, want per strip zijn losse kaartjes veel duurder
Misschien is een bus eerder nemen een optie.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:01 schreef danos het volgende:
het is idd frustrerend als je 4 haltes voor het station je trein nog makkelijk kan halen, maar doordat er een paar van die pensionado's met winkelwagentjes uren doen over het zoeken van de kaartjes je weer keihard je trein mist. Jonge moeders die alleen zijn met hun winkelwagen en kind, zijn ook altijd een garantie voor vertragingen. Ik stapte op een gegeven moment maar een paar haltes eerder uit en zette het op een sprintje, ipv dat ik me zit te verbijten tov werkloze/gepensioneerde mongolen.
Neem een bus eerder, luie pauper.quote:[b]Op woensdag 29 augustus 2007 12:38 schreef Klacht: ik ben te laat
Helemaal mee eens hoor.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:50 schreef ruud.nl het volgende:
Je denkt toch niet dat ik een strippenkaart ga kopen voor die paar keer dat ik per jaar met de bus ga hè?![]()
stel je voor, bus X rijdt iedere half uur precies om half en heel. De trein vertrekt ook ieder half uur om .07 en .37. Normaal gesproken (70% van de gevallen) doet Bus X er een half uur over en haal je de trein. Maar dankzij bejaarden en andere zonderlingen duurt het vaak te lang en doet je bus er 5 minuten langer over. Kortom met je tong op je schoenen zie je nog net de laatste wagon het spoor uitrijden. Natuurlijk geen probleem, een peukje en een satekroket verder komt de volgende trein alweer aanrijden, maar maak dit iedere dag mee en de satekroketten komen je neus uit, je krijgt last van overgewicht en de kans op longkanker neemt drastisch toe, allemaal dankzij....juist!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Misschien is een bus eerder nemen een optie.
Nee. Deze reactie zie ik vaak in KLB-topics over het OV, maar dat maakt dus echt geen reet uit. Als je de bus eerder pakt, en je hebt weer hetzelfde tafereel, dan moet je nog steeds wachten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Misschien is een bus eerder nemen een optie.
Als ik 4 strippen in een jaar gebruik is het al veelquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:06 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Als ik 4 strippen in een jaar gebruik is het al veel
Ik gebruik alleen de bus als ik niet met met de auto of fiets kan en het lopend te ver is.
De bus is is voor luie paupers![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:37 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Neem een bus eerder, luie pauper.
Oh nee... 4km ga ik ook niet wandelen hoor, ofwel de bus ofwel de auto als ik geen fiets bij de hand heb.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:12 schreef ImTheBase het volgende:
Maar toen ik op de middelbare school zat, zag ik gewoon dat er mensen voor 4(!!) kilometer maar al de bus pakten.![]()
De laatste keer dat ik naar school kon per voet was op de basisschool. Iedereen heeft btw een fiets en 4km is echt niks per fiets.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:14 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Oh nee... 4km ga ik ook niet wandelen hoor, ofwel de bus ofwel de auto als ik geen fiets bij de hand heb.
Nooit geweten dat ik een fiets heb.quote:
maar je hebt hem niet overal bij jequote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:20 schreef alors het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik naar school kon per voet was op de basisschool. Iedereen heeft btw een fiets en 4km is echt niks per fiets.
Dan kom je toch gewoon elke dag wat te laat en zeg je elke dag dat je bus vertraging had, als je volgens de regeling er op tijd kan zijn en je komt toch te laat toe, dan valt een school daar wss niet over.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:11 schreef Nemesish3d het volgende:
Nee, ik weiger mezelf een uur op school te gaan vervelen, laat staan dat ik dat iedere dag moet doen.
jij plakt ook altijd gewoon 44 cent in munten op enveloppen als je incidenteel eens een kaartje verstuurd?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:25 schreef Gluckskafer het volgende:
Waarom zou iemand die bij zeldzaamheid eens met de bus gaat, eerst voor veel geld een complete strippenkaart moeten kopen, om met de bus mee te kunnen, terwijl ie bijv. maar 2 of 3 strippen nodig heeft.
Maar mischien gaat die persoon wel met die bus mee, om vervolgens naar een winkel te gaan om er 1 te kunnen kopen
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:12 schreef EggsTC het volgende:
Ja daar erger ik me ook altijd aan. Laat OF de mensen voor OF koop een strippenkaart van te voren. Want er is niks irritanter als wachten op iemand die weer de moeite niet wilde nemen om een strippenkaart te kopen. Dan wacht je ook maar lekker totdat abonnement of strippenkaart houders zijn geweest hoor
Joh, waar koop je die?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:35 schreef Frankvbr het volgende:
2 euro neergooien. Retourkaartje voor de hele dag.. Kutstrippenkaarten heb je toch niks aan.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:12 schreef EggsTC het volgende:
Ja daar erger ik me ook altijd aan. Laat OF de mensen voor OF koop een strippenkaart van te voren.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:35 schreef Frankvbr het volgende:
2 euro neergooien. Retourkaartje voor de hele dag.. Kutstrippenkaarten heb je toch niks aan.
hier in Nijmegen in elke bus, maar is maar net wat de busmaatschappij van je regio voor een acties heeft natuurlijk...quote:
joh ik dacht dat ik de enige was, ik was ook altijd eerst af voordat ik ga kokenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
ik zorg als ik naar de supermarkt ga ook altijd van tevoren al voor eten, dan hoeven de mensen achter me niet te wachten
![]()
Dat doe ik ook ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:28 schreef danos het volgende:
[..]
joh ik dacht dat ik de enige was, ik was ook altijd eerst af voordat ik ga koken![]()
dat doe ik ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:28 schreef danos het volgende:
[..]
joh ik dacht dat ik de enige was, ik was ook altijd eerst af voordat ik ga koken![]()
ben je bang dat de bus wegrijd ofzo?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:12 schreef EggsTC het volgende:
Ja daar erger ik me ook altijd aan. Laat OF de mensen voor OF koop een strippenkaart van te voren. Want er is niks irritanter als wachten op iemand die weer de moeite niet wilde nemen om een strippenkaart te kopen. Dan wacht je ook maar lekker totdat abonnement of strippenkaart houders zijn geweest hoor
Tja, dat heb je aan jezelf te denken als je in een gat blijft wonen..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:11 schreef Nemesish3d het volgende:
inderdaad, fiets is niet te doen. Je kent nederland en het o zo betrouwbare KNMI... Het zal niet de eerste keer zijn dat ik 15km moet fietsen in de regen... en dan ook nog 15km terug.
En de opmerking "een bus eerder nemen" is ook zoooooooo 1960! Mijn bus gaat OM HET UUR, okay? Nee, ik weiger mezelf een uur op school te gaan vervelen, laat staan dat ik dat iedere dag moet doen. Als die mokkels nou gewoon zorgen dat de buschauffeur hen snel kan afhandelen... dan zijn ze sociaal bezig.
En die crappy mensen die nooit met de bus gaan en dus met opmerkingen als bovenstaand komen: stik!
voor dat soort mensen beuk ik altijd een appel in de verwarming, de regulars ruiken dat niet meer en weten op welke plaatsen dit gebeurt, maar als er weer eens zo'n cashbetalende hond de bus in komt, is dat stiekem genietenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
of zich gaan aanpassen aan de busmensen... het is verdomme al erg genoeg dat we die enkele keer met de bus gaan.. gadverdamme... OV
Jammer dat de OV-jaarkaart een sigaar uit eigen doos is. En jammer genoeg snap jij dat niet.quote:
Een bustripje naar de hemel.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:00 schreef 8D het volgende:
Hier in arnhem zijn gewoon 'Dalkaartjes', voor 1 euro de bus in zonder gezeik met zones(wel binnen Arnhem), stap je over, moet je nieuw kaartje halen, simpel, snel, en vaak goedkoper dan strippen (ook al koop je die in de winkels. ). En oudjes.. zucht die hebben een aparte buslijn nodig eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |