Oh nee... 4km ga ik ook niet wandelen hoor, ofwel de bus ofwel de auto als ik geen fiets bij de hand heb.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:12 schreef ImTheBase het volgende:
Maar toen ik op de middelbare school zat, zag ik gewoon dat er mensen voor 4(!!) kilometer maar al de bus pakten.![]()
De laatste keer dat ik naar school kon per voet was op de basisschool. Iedereen heeft btw een fiets en 4km is echt niks per fiets.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:14 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Oh nee... 4km ga ik ook niet wandelen hoor, ofwel de bus ofwel de auto als ik geen fiets bij de hand heb.
Nooit geweten dat ik een fiets heb.quote:
maar je hebt hem niet overal bij jequote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:20 schreef alors het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik naar school kon per voet was op de basisschool. Iedereen heeft btw een fiets en 4km is echt niks per fiets.
Dan kom je toch gewoon elke dag wat te laat en zeg je elke dag dat je bus vertraging had, als je volgens de regeling er op tijd kan zijn en je komt toch te laat toe, dan valt een school daar wss niet over.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:11 schreef Nemesish3d het volgende:
Nee, ik weiger mezelf een uur op school te gaan vervelen, laat staan dat ik dat iedere dag moet doen.
jij plakt ook altijd gewoon 44 cent in munten op enveloppen als je incidenteel eens een kaartje verstuurd?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:25 schreef Gluckskafer het volgende:
Waarom zou iemand die bij zeldzaamheid eens met de bus gaat, eerst voor veel geld een complete strippenkaart moeten kopen, om met de bus mee te kunnen, terwijl ie bijv. maar 2 of 3 strippen nodig heeft.
Maar mischien gaat die persoon wel met die bus mee, om vervolgens naar een winkel te gaan om er 1 te kunnen kopen
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:12 schreef EggsTC het volgende:
Ja daar erger ik me ook altijd aan. Laat OF de mensen voor OF koop een strippenkaart van te voren. Want er is niks irritanter als wachten op iemand die weer de moeite niet wilde nemen om een strippenkaart te kopen. Dan wacht je ook maar lekker totdat abonnement of strippenkaart houders zijn geweest hoor
Joh, waar koop je die?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:35 schreef Frankvbr het volgende:
2 euro neergooien. Retourkaartje voor de hele dag.. Kutstrippenkaarten heb je toch niks aan.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:12 schreef EggsTC het volgende:
Ja daar erger ik me ook altijd aan. Laat OF de mensen voor OF koop een strippenkaart van te voren.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:35 schreef Frankvbr het volgende:
2 euro neergooien. Retourkaartje voor de hele dag.. Kutstrippenkaarten heb je toch niks aan.
hier in Nijmegen in elke bus, maar is maar net wat de busmaatschappij van je regio voor een acties heeft natuurlijk...quote:
joh ik dacht dat ik de enige was, ik was ook altijd eerst af voordat ik ga kokenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:38 schreef Maartel het volgende:
[..]
ik zorg als ik naar de supermarkt ga ook altijd van tevoren al voor eten, dan hoeven de mensen achter me niet te wachten
![]()
Dat doe ik ook ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:28 schreef danos het volgende:
[..]
joh ik dacht dat ik de enige was, ik was ook altijd eerst af voordat ik ga koken![]()
dat doe ik ookquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:28 schreef danos het volgende:
[..]
joh ik dacht dat ik de enige was, ik was ook altijd eerst af voordat ik ga koken![]()
ben je bang dat de bus wegrijd ofzo?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:12 schreef EggsTC het volgende:
Ja daar erger ik me ook altijd aan. Laat OF de mensen voor OF koop een strippenkaart van te voren. Want er is niks irritanter als wachten op iemand die weer de moeite niet wilde nemen om een strippenkaart te kopen. Dan wacht je ook maar lekker totdat abonnement of strippenkaart houders zijn geweest hoor
Tja, dat heb je aan jezelf te denken als je in een gat blijft wonen..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:11 schreef Nemesish3d het volgende:
inderdaad, fiets is niet te doen. Je kent nederland en het o zo betrouwbare KNMI... Het zal niet de eerste keer zijn dat ik 15km moet fietsen in de regen... en dan ook nog 15km terug.
En de opmerking "een bus eerder nemen" is ook zoooooooo 1960! Mijn bus gaat OM HET UUR, okay? Nee, ik weiger mezelf een uur op school te gaan vervelen, laat staan dat ik dat iedere dag moet doen. Als die mokkels nou gewoon zorgen dat de buschauffeur hen snel kan afhandelen... dan zijn ze sociaal bezig.
En die crappy mensen die nooit met de bus gaan en dus met opmerkingen als bovenstaand komen: stik!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |