Waarom heeft die voor parkeersensorenquote:Op zondag 2 november 2008 10:42 schreef rena het volgende:
[..]
In het zwart is hij zo onwijs mooi
![]()
Wij hebben hem in Gris Shark of zo iets, toch een stuk minder pittig qua uitstraling.
http://img443.imageshack.(...)otphotosoff30cw9.jpg Deze kleur, ook met exact die velgen, die dan wel weer fantastisch zijn![]()
Omdat auto's tegenwoordig niet meer zodaning rechthoeking zijn dat je het einde van je motorkap voor je ziet? Zit o.a. ook op een Audi A6, wat erg handig is als een parkeerplek wat aan de krappe kant is en je je slagschip toch in wilt parkeren.quote:Op zondag 2 november 2008 13:59 schreef invine het volgende:
[..]
Waarom heeft die voor parkeersensoren
quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:34 schreef Bluezz het volgende:
Gisteren opgehaald, de 308mét panoramadak!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi ding! Ik ga zelf, voor mijn eerste auto dan, voor een 306 XSiquote:Op zondag 2 november 2008 19:57 schreef Vonkenboer het volgende:
[ afbeelding ]
Ouwe foto
Peugeot 106 rijder meld zich![]()
Ik heb een (zoals iemand het mij ooit verteld heeft) vrij zeldzame 106 XSI 1.4 LE MANS met een vermogen van 69 kW.
Auto is ooit door iemand ingevoerd vanuit Duitsland (bouwjaar 95) eerste toelating in Nederland in 2002.
Ik zelf heb hem sinds 2005 in bezit en heb er bijna 250.000 km opstaan
Ik ben zelf hiker en rijd af en toe best grote auto's maar ik ben dan verplicht deze achteruit in te parkeren, wat, als je het mij vraagt, ook veel makkelijker is en uiteindelijk fijner is mocht je weg willen rijden.quote:Op zondag 2 november 2008 17:02 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Omdat auto's tegenwoordig niet meer zodaning rechthoeking zijn dat je het einde van je motorkap voor je ziet? Zit o.a. ook op een Audi A6, wat erg handig is als een parkeerplek wat aan de krappe kant is en je je slagschip toch in wilt parkeren.
Dat is een plaatje van het internet gejat, jostiquote:Op zondag 2 november 2008 13:59 schreef invine het volgende:
[..]
Waarom heeft die voor parkeersensoren
Dan gaat hij ook zo'n enig geluid maken hequote:Op zondag 2 november 2008 17:34 schreef Bluezz het volgende:
Nog even vanmiddag het panoramadak op de foto gezet. Let op de lampjes, die geven aan welke gordels niet vast zitten
[ afbeelding ]
Wen je wel aan hoorquote:Op maandag 3 november 2008 15:09 schreef rena het volgende:
[..]
Dan gaat hij ook zo'n enig geluid maken he![]()
Soms wil je gewoon even heel snel naar de supermarkt rijden en dan gaat hij ook al gillen.
Al moet ik eerlijk toegeven dat hij niet zo heel strak in de lak meer is als dat hij op de foto oogt, ook hebben de velgen her en der wat stoeprandschadequote:Op maandag 3 november 2008 11:32 schreef Maranelloot het volgende:
Zeker een mooi ding! Zo'n 106 XSI Le Mans is, samen met de Rallye uiteraard, zeker de mooiste uitvoering voor een fase 1 106! De Le Mans uitvoeringen zijn inderdaad ook erg zeldzaam, wees er maar zuinig op. Zeker zo met de originele wielen gewoon een plaatje!
Uhh, volgens mij heb je mijn verhaal niet helemaal begrepen.quote:Op maandag 3 november 2008 11:49 schreef invine het volgende:
[..]
Ik ben zelf hiker en rijd af en toe best grote auto's maar ik ben dan verplicht deze achteruit in te parkeren, wat, als je het mij vraagt, ook veel makkelijker is en uiteindelijk fijner is mocht je weg willen rijden.
Bedoel je een 106 Xsi'tje? Heb mijn tweede 106 XSi le mans gisteren verkocht, hij was echt bijna doodquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:33 schreef Lausteen het volgende:
Er staat een 106 Le Mans op MP
Zouden ze m ruilen voor een 309?
Ja dezelfde als hierbovenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:52 schreef kokos het volgende:
[..]
Bedoel je een 106 Xsi'tje? Heb mijn tweede 106 XSi le mans gisteren verkocht, hij was echt bijna dood.
Ik heb in 3 jaar tijd al drie van deze autotjes verbruikt. Waarvan er twee van zijn overleden en eentje doorverkocht heb aan een goede vriend, maar die gaat hem verneuken met kuipstoeltjes, velgjes en racestuurquote:Op maandag 3 november 2008 22:24 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Al moet ik eerlijk toegeven dat hij niet zo heel strak in de lak meer is als dat hij op de foto oogt, ook hebben de velgen her en der wat stoeprandschadeMaar ach het blijft een auto van 15 jaar oud met een respectabel aantal km op de klok
Ver loopt en trekt als de brandweer (motorisch 100%), hij heeft ook geen roest op de bekende plaatsen![]()
Kan iemand achterhalen hoeveel van dit type peugeotjes er eigenlijk nog in Nederland rijden ? Ben daar wel erg nieuwsgierig na !
Is het niet een kromme schijf, of iets met de remblokken?quote:Op zondag 30 november 2008 15:02 schreef sandertjuh het volgende:
e situaties.
Het geluid blijft als ik het gas loslaat of de koppeling intrap of gas geef.
Wanneer het geluid er is en ik rem dan gaat het weg.
*enige wat ik eigenlijk kan bedenken zijn de aandrijfassen
Remschijven en blokken hadden we ook naar gekeken, niks mis mee.quote:Op zondag 30 november 2008 15:13 schreef Jalu het volgende:
[..]
Is het niet een kromme schijf, of iets met de remblokken?
Ik gok op een van je homokineten, dus idd min of meer je aandrijfas. Als je een beetje handig bent kun je die zelf wel vervangen door een asje van de sloop.quote:Op zondag 30 november 2008 15:02 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb het volgende met mijn 106
Sinds een tijdje is er laten we zeggen 80% van de tijd een tik aanwezig die vanuit de onderkant lijkt te komen.
Het gaat mee op de snelheid van de auto en het geluid is echt een tik-tik-tik-tik-tik
Het maakt niet uit of je door bochten gaat of rechtuit, het gebeurd in beide situaties.
Het geluid blijft als ik het gas loslaat of de koppeling intrap of gas geef.
Wanneer het geluid er is en ik rem dan gaat het weg.
Nu is de auto vanochtend op de brug geweest en is er naar gekeken maar er viel niks te vinden wat dat geluid zou kunnen veroorzaken.
Misschien iemand hier een idee?
Gaat om een 106 1.1i uit 1993
*enige wat ik eigenlijk kan bedenken zijn de aandrijfassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |