Heb ik ook wel eens. Is heel normaal.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:13 schreef Chav het volgende:
Ahhhh, lekkage in mn auto! Voelde opeens een paar druppel op mn been!
Me tooquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:53 schreef Londemanmp het volgende:
Hier nog een 106 member, een blauwe sport uit 2001 met witte 205 gti speedline velgen en booskijkers, armsteun en booskijkers.
de peugeot heb ik nu bijna een jaar, heb hem standaard gekocht maar aangezien ik ook nog een oude 106 had kon ik veel overzetten.
km stand momenteel : 27.xxx![]()
( ja en dit klopt, toen ik de auto kocht heb ik alles laten checken en NAP erbij )
is alleen erg erg erg vies. zal een foto dumpen als die weer schoon is.
Als je één cd aan het luisteren bent, dan moet je met je rollertje "doorrollen" (rollertje aan je stuur, waar je ook zenders mee kan wisselen) en dan ga je naar een andere cdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:00 schreef Roycoooooo het volgende:
Peugeot rijders! Heb ff een vraag en ik hoop dat jullie t mij kunnen vertellen. Ik heb een RT4 systeem in mijn Peugeot 207. Nu heb ik 2 cd's op de harde schijf vd jukebox gezet maar ik weet niet hoe ik moet switchen van de ene naar de andere cd. Iemand die weet hoe t moet?
Beroerd, dat werkt bij mij nietquote:Op dinsdag 17 februari 2009 15:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je één cd aan het luisteren bent, dan moet je met je rollertje "doorrollen" (rollertje aan je stuur, waar je ook zenders mee kan wisselen) en dan ga je naar een andere cd
Ik vind wel dat je erg lang moet wachten hoorquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Beroerd, dat werkt bij mij niet! Dacht al dat die t was maar dan doet ie helemaal niks, als ik t probeer voor de radiozenders pakt ie m wel.....
Als ik via de jukebox luister kan ik wel gewoon naar een ander lied gaan maar niet naar een andere cd die op de jukebox staat! Maar ff een ritje naar de dealer maken!
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je erg lang moet wachten hoor
Een andere optie is dat je hem kan selecteren - dacht ik!
Op je radio zit een knopje "list" en volgens mij staan daar je albums ook - heb je een mp3 cd er in zitten, dan kan je hier ook je nummers selecteren.
Same herequote:Op donderdag 19 februari 2009 16:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Peugeot 206 GTI rijder meld zich. Heb hem sinds December in mijn bezit.
Toch aardig voor een student dacht ik zo.
Haha geen dank.quote:Op woensdag 18 februari 2009 08:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
!
Klopt, stond ook in t boekje maar toen ik keek zag ik alleen de liedjes van één cd. Kijk vanmiddag wel ff als ik terug rij naar huis, bedankt voor je hulp!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |