Dat was mcDavidquote:Op zondag 2 september 2007 20:54 schreef Stofje het volgende:
Welke rekel sprak mij vrijdag in de vroege avond/ late middag aan met "Heuj! Stofje!"? Mijnreal life
vrienden noemen me zo niet, dus het moet haast wel zo'n deuzige van FOK! zijn!
Ik dacht 'm al te herkennen aan z'n blonde lokkenquote:Op maandag 3 september 2007 09:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat was mcDavid. Vergezeld van ondergetekende, Kuukske en nog een Fok!ker. Van die 'deuzige' dus
.
Zulks een eer, nietwaar?quote:Op maandag 3 september 2007 10:29 schreef Stofje het volgende:
Ik dacht 'm al te herkennen aan z'n blonde lokken. Ik wist dat het geen NAC'er was, het moest wel een FOK!-deuzige zijn. Maar het waren dus vier FOK!-deuzigen!
.
Fijn hè?quote:Op maandag 3 september 2007 11:44 schreef veldmuis het volgende:
Wat is het forum traag, zeg.
Hoe was je eerste schooldag?quote:Op maandag 3 september 2007 11:56 schreef veldmuis het volgende:
Nou!
Je kunt een Wii winnen op Fok!Games.quote:Op maandag 3 september 2007 17:39 schreef fransbreda het volgende:
Wat is hier gaande...
Moet je dit een week volhouden voor een Wii?quote:Op maandag 3 september 2007 16:41 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben benieuwd of ik dit een week ga volhouden.
Ja van 3 t/m 9 september. Anders lees je de prijsvraag evenquote:Op maandag 3 september 2007 18:07 schreef tha_rizzo het volgende:
Moet je dit een week volhouden voor een Wii?
Heilige crap, dan moet ik alvast veel asperientjes inslaan
Jaquote:Op maandag 3 september 2007 18:11 schreef Kuukske het volgende:
Je hebt toch wel een reactie geplaatst in het nieuwsitem bij Games heh Rizz?
VALSSPELERTquote:Op maandag 3 september 2007 18:14 schreef Treinkopper het volgende:
Zo.
Geen idee.quote:Op zondag 2 september 2007 20:54 schreef Stofje het volgende:
Welke rekel sprak mij vrijdag in de vroege avond/ late middag aan met "Heuj! Stofje!"? Mijnreal life
Ik weet het!quote:Op zondag 2 september 2007 20:54 schreef Stofje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |