Spammert!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:08 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Post nummero 30.000 is voor jullie..
Haaiquote:
Iemand moet de beste zijnquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:15 schreef mcDavid het volgende:
Waarom gaat dit topic als enige nóg sneller dan het Delft-topic?
de neef?????quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:46 schreef fransbreda het volgende:
Morgenavond geeft de neef van spekkiemonster een feestje, gaat er iemand heen?
Het is familie in ieder gevalquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:44 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
de neef?????
whahaha .....![]()
Is wel leuk feesie trouwens ...
"de neef" wordt 35 !!!
Groningen gaat nog sneller!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:15 schreef mcDavid het volgende:
Kuuk is uiteindelijk die-hard toch meegegaanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:18 schreef Clauw het volgende:
Ik heb de vrachtwagen van RW al zien staan bij de Mezz, veel plezier kuuk & jdude
en dat kaartje raak je heus wel kwijt
RIPquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:28 schreef veldmuis het volgende:
Tot zover de zomer. Mogguh. Hoewast bij die Limbo's? En leeft Kuuk nog?
Dat ga je vanavond beleven.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:15 schreef mcDavid het volgende:
Jij hebt geen bier aangeraakt gisteren?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:15 schreef Kuukske het volgende:
Het is best een goede morgen. Ik stond binnen 3 tellen naast mijn bed vanmorgen.
Dat is juist kut! Laatste vakantiedag. RIP.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:38 schreef Asics het volgende:
Het is best een goede morgen. Het is bijna weekend.
Neen. Ik ga alleen maar naar bed dit weekend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:30 schreef bassieVL het volgende:
Gaan er nog mensen naar smaakvol breda dit weekend?
Je bent naar RH geweest en je hebt maar 1 druppel naar je toe gekregen? Was het publiek ziek ofzo?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:47 schreef Kuukske het volgende:
Nope. Geen druppel. Op een enkele druppel na die me werd toegeworpen, maar die belandde niet in mijn mond.
Haha, echt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:27 schreef JDude het volgende:
Die speciaal voor de gelegenheid tot de 'Rode Kerk' is omgedoopt.
Nee, we stonden op het balkon.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:28 schreef Frazz het volgende:
Je bent naar RH geweest en je hebt maar 1 druppel naar je toe gekregen? Was het publiek ziek ofzo?
Wat goedquote:
en daarna een terraske als het een bietje weer is!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:06 schreef Ritchie het volgende:
Morgen weer naar Breda, eerst naar de Pij, daarna naar NAC o/
Hans Teeuwen, wat een held, wat een heldquote:Gelovigen schijnen het monopolie op de waarheid te hebben.
EN DAT ZEG JE IN EEN TOPIC OVER EEN STAD DIE MIDDEN IN HET ALTIJD KATHOLIEKE BRABANT LIGT?!!??!?!?!WTFBBQ!!!112quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hans Teeuwen, wat een held, wat een held.
Kuukeleekuuuu!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:38 schreef Asics het volgende:
wauw! - en wie heeft het meest geen leven?
Ja, dank je.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:39 schreef Spekkiemonster het volgende:
Kuukeleekuuuu!!
Alhoewel ze wel gezakt is een plaatsje, dus misschien toch iet wat leven sinds de verhuizig![]()
Que?quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:38 schreef Spekkiemonster het volgende:
iemand nog bij de spinola geweest gisteren?
(Wakiyan (erwin) is gewoon een maatje/vriend/kennis)
ja ... was nog erg slaperig geloof ik!!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:59 schreef Superheld het volgende:
[..]
Que?
Daar moest 'ie vorige week toch, gister was ie in de Bea![]()
Was wel tof, niet superdruk.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:46 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
ja ... was nog erg slaperig geloof ik!!!
was b-day party in beatrix idd
dat vind ik meestal de betere avondjesquote:
OK! hoe was dat?quote:
haaienquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:39 schreef Kuukske het volgende:
Hoi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |