dat doet ze toch iets verkeerds....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ja ik ben een man... daarom begin ik niet eens aan die troep...
Maar mijn moeder heeft het eens gebruikt en het werkte echt niet...![]()
ohja, want als een man wasmiddel gebruikt, dan werkt het nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
daarom de nadruk op MAN....![]()
Of Hans Klokquote:
Face the facts....mannen kunnen nou eenmaal niet de was doen, veels te ingewikkled enzo...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, want als een man wasmiddel gebruikt, dan werkt het niet
Ik moet m'n eigen kleren wel wassen, helemaal vanaf nu![]()
Kutwerk.
dat doet ie vaker hequote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:12 schreef Frutsel het volgende:
LOL
Buzzer zit nog in het oude topic te posten
meestal zijn het de vrouwen die niet met apparaten kunnen omgaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Face the facts....mannen kunnen nou eenmaal niet de was doen, veels te ingewikkled enzo...![]()
Stel je niet aan. Ik heb alleen in Italie eens een keer de boel flink verneukt. Er lag wasmiddel dat ik niet kende....verkeerde gokquote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Face the facts....mannen kunnen nou eenmaal niet de was doen, veels te ingewikkled enzo...![]()
Klopt, ik gooide laatst een fles over een groep relmarokkanen...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar vanish is een hoax, dat werkt gewoon niet
ik post gewoon door slotjes heen terwijl jwe hier pas op pagina 2 waren....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:13 schreef Pheno het volgende:
Postopkrikkers zijn het!
dat is net zo bullshit als dat mennen de was niet kunen doen......quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat doet ie vaker he
[..]
meestal zijn het de vrouwen die niet met apparaten kunnen omgaan.
Zo moeilijk is een wasmachine niet hoor.
En zo is het.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:14 schreef eer-ik het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:15 schreef Frutsel het volgende:![]()
Mogguh Covie
- Niet zeiken over de TT hij was net blanco, zonder OP
Joolz![]()
![]()
Schijnt wel vaker voor te komen bij 'blauwen'quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik post gewoon door slotjes heen terwijl jwe hier pas op pagina 2 waren....
ook goedemorgen Buzz....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik post gewoon door slotjes heen terwijl jwe hier pas op pagina 2 waren....
Ja.....quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schijnt wel vaker voor te komen bij 'blauwen'![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:14 schreef covie het volgende:
Mogguh Allemaal!! LAATSTE WERKDAG!!!!!!!!!!!!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
lelijke TT![]()
Ik heb het nog nooit gebruikt. Ik heb voor ***vlekken een reiswasmiddel dat alles opruimtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |