liefst zonder poep in m'n broek.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:30 schreef jna het volgende:
Al maakt Smicer een eigen goal, het maakt mij geen flikker uit hoe we doorgaan ALS we maar doorgaan
anders moet ik weer aan de antipsychoticaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:30 schreef jna het volgende:
Al maakt Smicer een eigen goal, het maakt mij geen flikker uit hoe we doorgaan ALS we maar doorgaan
Oost-Europeanen zijn meestal behoorlijk luidruchtig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:30 schreef F1Bas het volgende:
PSV is niet echt het hol van de leeuw, daar is het altijd zo stil.
met carnaval jaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Oost-Europeanen zijn meestal behoorlijk luidruchtig.
Ga nou 'ns zuipen, pannekoek!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:39 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Oost-Europeanen zijn meestal behoorlijk luidruchtig.
Ik zit al aan biertje 2. Dalijk weer de stad in. Beetje raar weer. De ene keer erg warm en dan weer ineens bewolkt en koud. Ben ook snotverkouden. Ik geloof dat we nog wat vodka in de vriezer hebben staan. Dat helpt denk ik wel. Zo goed?quote:
Klinkt al beter.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik zit al aan biertje 2. Dalijk weer de stad in. Beetje raar weer. De ene keer erg warm en dan weer ineens bewolkt en koud. Ben ook snotverkouden. Ik geloof dat we nog wat vodka in de vriezer hebben staan. Dat helpt denk ik wel. Zo goed?
Wees maar niets bang. Ik verwacht ergens tussen 07:00 en 09:00 m'n bedje in te rollen. Tijd zat nog om helemaal straallamladderzatbezopen te raken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klinkt al beter.![]()
Je gaat toch niet in Praag zitten internetten, je moet een beetje aan je promillage denken!
Zit nog veel teveel bloed in je alcohol!
jorienvdherik / Dirk_Kuyt... Ik dacht dat die al gebanned warenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:20 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
Waar ik me met name aan erger bij ajacieden is de hoogmoed vóór de val.
Aan de andere kant vind ik het ook wel vermakelijk. Net als vorig jaar. Ze halen het wel even makkelijk werd er gezegd, in plaats van respect te hebben voor de tegenstander.
Maar goed, we zullen zien vanavond
quote:'Arsenal trekt aan Urby Emanuelson' Geplaatst op 28-08-2007 07:05 door Robin de Vries - Bron: The People
Image: uploads/emanuelson, urby [closeup].jpgDe Engelse krant The People meldt dat Arsenal een serieuse poging wil gaan doen om Ajax-speler Urby Emanuelson naar London te halen. De vraagprijs voor Emanuelson is volgens de krant zo een 7,5 miljoen euro.
Het lijkt echter onwaarschijnlijk dat Ajax Emanuelson die ook op het middenveld uit de voet kan laat gaan, Technisch directeur Martin van Geel heeft immers laten weten dat er niemand meer vertrekt. Ook voor het geld hoeft Ajax het niet te doen de club incaseerde deze zomer ruim 50 miljoen euro.
ze instrueren me via msnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:53 schreef Luco het volgende:
[..]
jorienvdherik / Dirk_Kuyt... Ik dacht dat die al gebanned waren??
En het is gelulquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:07 schreef Nashje het volgende:
Bericht van gister kun je toch wel van verwachten dat die hier al is gepost.
Heeft Aad de Mos de kampioenschaal nog steeds thuis?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:22 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Gelukkig maakte Kluivert nog die ene goal!
Als ie dat niet had gedaan dan waren jullie nu kampioen geweest
TIEN! TIEN! TIEN! TIEN! TIEN!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:47 schreef ub40_bboy het volgende:
AJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXXXXXXX!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, echt jammer dat hij niet weer een vrije rol krijgt op rechts.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:47 schreef ub40_bboy het volgende:
AJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXXXXXXX!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is linksquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja, echt jammer dat hij niet weer een vrije rol krijgt op rechts.
Als het aan mij had gelegen:
Stekelenburg
VD Wiel - Stam - Vermaelen - Urby
Gabri - Heitinga
Kennedy
Rommedahl, Huntelaar, Suarez
Colinquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:45 schreef toma het volgende:
vermoedelijke opstelling
------------Stekelenburg--------------
Colin----Stam---Vermaelen---Emanuelson
---Gabri----Suarez----Heitinga---
---Kennedy---Huntelaar---Rommedahl---
ja, hopen dat ik dan al thuis benquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:14 schreef Scorpie het volgende:
Nou bij mij begint het nu ook te kriebelen. Kwart voor negen aftrap neem ik aan?
Ik heb er ook zin in, maar je zal zien dat net vanavond ik gebeld word tijdens m'n stand by.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
God wat duurde een werkdag lang vandaag.............
Wel leuk, hele zooi zenuwachtige collega's.
Idd was 2 weken geleden ook.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:30 schreef DouweEgbert het volgende:
Ik dacht toch echt dat de aftrap om 20.30 was.
Oh nee, ik weet het zeker.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:33 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Idd was 2 weken geleden ook.
Pff de nerveusheid begint nu, kutzooi!
Ajax moet zal winnen![]()
![]()
Standaard gedrukt formulier met de 11 spelers van HtC ziet er zo uit:quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
Standaard gedrukt formulier met de 11 spelers van HtC ziet er zo uit:
--------------
Colin---- --- ---
--- ---- ---- ---
--- --- --- ---
hoelaat is de aftrap dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:30 schreef DouweEgbert het volgende:
Ik dacht toch echt dat de aftrap om 20.30 was.
Oh nee, ik weet het zeker.
Misschien is het een list van ten Cate om slavia op het verkeerde been te zettenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:03 schreef venomsnake het volgende:
wtf, Suarez weer op 10![]()
Ach, misschien pakt het ook wel goed uit.
Ik zou hem een vrije rol op links hebben gegeven.
Of nog beter, 4-4-2 samen met Huntelaar in de spits.
Sneaky Henkie.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:05 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien is het een list van ten Cate om slavia op het verkeerde been te zetten![]()
Hahaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
Standaard gedrukt formulier met de 11 spelers van HtC ziet er zo uit:
--------------
Colin---- --- ---
--- ---- ---- ---
--- --- --- ---
Suarez moet zich blijkbaar gaan vastlopen in de drukte in het centumquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:03 schreef venomsnake het volgende:
Gewoon de tram nemen danquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Suarez moet zich blijkbaar gaan vastlopen in de drukte in het centum
Het is niet echt 10, het is gewoon een vrije rol achter Huntelaar. Hij kan naar links, hij kan naar rechts en kan doen wat hij wil. Helaas moet Ten Cate kiezen voor Rommedahl op links, gezien Luque niet speelgerechtigd is.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:03 schreef venomsnake het volgende:
zo dus:quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:03 schreef venomsnake het volgende:
Dan gaat Ajax dus een soort van 424 spelen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:27 schreef Chivu het volgende:
[..]
Het is niet echt 10, het is gewoon een vrije rol achter Huntelaar. Hij kan naar links, hij kan naar rechts en kan doen wat hij wil. Helaas moet Ten Cate kiezen voor Rommedahl op links, gezien Luque niet speelgerechtigd is.
Haha ik bedoelde links, my badquote:
quote:Ajax neemt het vanavond in de Champions League-wedstrijd tegen Slavia Praag op zonder Dennis Rommedahl (zie foto), maar met Laurent Delorge. De Belg, die afgelopen seizoen overstapte van ADO Den Haag naar Ajax, speelt vanaf het middenveld. Door deze wisseling speelt Luis Suárez vanaf de linkerkant.
Volledige opstelling is als volgt:
Stekelenburg; Colin, Stam, Vermaelen, Emanuelson; Gabri, Heitinga, Delorge; Kennedy, Huntelaar, Suárez
Ja, Rommedahl en Bakircioglu in een wat teruggetrokken rol. In feite is het niet veel anders dan 4-3-3 met de punt naar voren, want ook Sneijder was geen meeverdedigend wonder en de buitenspelers in dat geval al helemaal niet. Nu zal er toch wat meeverdedigen worden verwacht van Rommedahl (straks Luque) en met name Bakircioglu. Die moeten zegmaar het verdedigende werk wat Sneijder deed met zijn 2'en klaren.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan gaat Ajax dus een soort van 424 spelen.
Wel een beetje link imo, Suarez wil nog wel eens balverlies lijden, en die gasten uit Praag kunnen aardig counteren.
Tsjongejonge, zit ik voor jan lul een lap tekst te tikken.quote:
hehe gelukkig wel jahquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:03 schreef DouweEgbert het volgende:
Zoals ik gisteren al zei, HtC geeft zijn opstelling niet prijs. Suarez start gewoon op links.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:06 schreef DouweEgbert het volgende:
Al ligt mijn vruw in de bank zichzelf te bevredigen met haar vibo, ik kijk gewoon voetbal.
En verzoek haar vriendelijk om boven verder te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Ik vond het wel een interessant stukje heur.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:03 schreef Chivu het volgende:
[..]
Tsjongejonge, zit ik voor jan lul een lap tekst te tikken.
Same here... Word gek hier! Laat het maar beginnen!quote:
Voor de Tvquote:
Direct verkopen voor 7,5 miljoenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
Urby mag wel eens paar weken op de bank
Zondag waren we ook beter..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:56 schreef WEST het volgende:
ach zondag stonden we ook met 0-1 achter hoeveel werd het toen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |