We kunnen je het niet vertellen want je moet het boek eerst uitlezenquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ben nu bezig met dit boek, maar ik snap even iets niet.
Graag alleen over dit stuk antwoorden, ik heb alleen daar nog en heb het boek dus niet uitgelezen
quote:Op zondag 9 september 2007 12:23 schreef Schanulleke het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tegenwoordig bekend als Tha_Duck
Ik vind Halfbloed Prins dezelfde tekenstijl als deze cover hebben.quote:Op maandag 10 september 2007 10:54 schreef Wouser het volgende:
[..]
Nah serieus niet... alle andere kaften lijken meer schilderachtig dit lijkt gewoon echt 3d achtig
Ik heb nog steeds fundamentele problemen met dat stuk. Ik kan het probleemloos uitleggen, maar het klopt volgens mij gewoon niet met eerdere versies van de spreuk.quote:Op maandag 10 september 2007 11:36 schreef kyraaa het volgende:
[..]
We kunnen je het niet vertellen want je moet het boek eerst uitlezen![]()
Als ik het je nu zou uitleggen, verpest ik alles voor je![]()
Dus eerst uitlezen, en als het nog steeds je vraag is, dan ga ik het je wel uitleggen.![]()
p.s. tis idd een lastig stukje, maar ik heb het boek nu al zon 4 keer gelezen en aan het eind word het je pas echt duidelijk!
SPOILER: bevat spoilers over het eind van het boek!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op maandag 10 september 2007 11:43 schreef thaduck het volgende:
[..]is dit niet een hele dikke spoiler voor schannulleke????!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, misschien even een waarschuwing erbij zetten! Maar ja, dat risico loopt Schanulleke natuurlijk in dit topic...quote:Op maandag 10 september 2007 16:16 schreef poon het volgende:
[..]
is dit niet een hele dikke spoiler voor schannulleke????!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.
Dat is niet mijn probleem, ik zet het netjes tussen spoilers. Dan moet ze maar niet lezen en reageren. Helaas.quote:Op maandag 10 september 2007 16:16 schreef poon het volgende:
[..]
is dit niet een hele dikke spoiler voor schannulleke????!!!
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:41 schreef Foeske het volgende:
[..]
*eens is![]()
Overigens vond ik de dood van Fred verreweg het schokkendst...
Doordat Harry geen PUISTEN (engelse benaming even vergeten) heeft gehaald zou er in principe nog een boek kunnen komen voor het jaar na Voldemort en dat ze dan hun Hogwarts afmaken. Ik hoop dat Rowling zich nog een keer laat verleiden...quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:33 schreef poon het volgende:
WEL!!!:(
Dat zou ik ook wel leuk vinden ja, maar volgens mij heb ik ergens in één van de interviews die zij na de release van boek 8 heeft gegeven gelezen dat ze die NEWTS (?) wel toegekend gekregen hebben of iets dergelijks. Ze heeft in ieder geval wel precies in haar hoofd zitten hoe de levens van de hoofdpersonen zijn verlopen en voor zover ik heb begrepen zijn ze nooit meer terug naar Hogwarts gegaan. Helaas...quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:18 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Doordat Harry geen PUISTEN (engelse benaming even vergeten) heeft gehaald zou er in principe nog een boek kunnen komen voor het jaar na Voldemort en dat ze dan hun Hogwarts afmaken. Ik hoop dat Rowling zich nog een keer laat verleiden...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:18 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Doordat Harry geen PUISTEN (engelse benaming even vergeten) heeft gehaald zou er in principe nog een boek kunnen komen voor het jaar na Voldemort en dat ze dan hun Hogwarts afmaken. Ik hoop dat Rowling zich nog een keer laat verleiden...
Ze heeft gezegd dat Harry en Hermelien nog wel teruggaan naar Hogwarts om hun NEWTS te halen, en in die tijd gaat Ron bij George in de winkel werken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:25 schreef Foeske het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel leuk vinden ja, maar volgens mij heb ik ergens in één van de interviews die zij na de release van boek 8 heeft gegeven gelezen dat ze die NEWTS (?) wel toegekend gekregen hebben of iets dergelijks. Ze heeft in ieder geval wel precies in haar hoofd zitten hoe de levens van de hoofdpersonen zijn verlopen en voor zover ik heb begrepen zijn ze nooit meer terug naar Hogwarts gegaan. Helaas...
hoezoquote:Op donderdag 20 september 2007 16:13 schreef Zhenar het volgende:
Dat SLIJMBAL en PUISTEN is zó Donald Duck. En alleen de DD kan er mee wegkomen![]()
![]()
Ja, maar dat zijn dieren.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hoezoNEWTS en OWL's zijn ook afkortingen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |