Ik wist wel dat het woord niet klopte...quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Encyclopedie.
Daar wordt de val van de toren uitgebeeld, dus het thema zit er wel degelijk in.quote:Op zondag 2 september 2007 19:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Allemaal magische objecten/beesten, alleen bij zes zie je een trap en wat vonkjes (overigens vind ik dat wel de mooiste cover)).
Even opgezocht, het woordenboek vertaald het als hinde. Een ree is volgens mij algemeen een hertensoort.quote:Op zondag 2 september 2007 19:19 schreef zoeperzazke het volgende:
Een doe is een ree, als ik me niet vergis.
quote:Op zondag 2 september 2007 21:24 schreef Schanulleke het volgende:
Grappig trouwens, ik wist helemaal niets van de betekenis van de term deaTHly hallows, dat heeft wel bijgedragen aan de suspense, de Nederlandse titel is wat dat betreft wel een beetje een give-away.
Ja, ze plonzen het water in voordat de draak gaat landen.quote:Op maandag 3 september 2007 14:48 schreef MeneerTim het volgende:
Een betere kwaliteit:
[afbeelding]
Waar zit ik hier naar te kijken? Een draak die iets in het water laat plonsen? Die draak zal inderdaad afkomstig zijn van Goudgrijp maar wordt er ergens in het boek geplonst?
Krijg nogal een LotR gevoel van die cover....quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:33 schreef supkaa het volgende:
[..]
De cover op zich is erg mooi maar die hand met t zwaard past er absoluut niet bij
Dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 5 september 2007 11:55 schreef Schanulleke het volgende:
Mwoah, het zwaard is toch bepaald niet onbelangrijk te noemen dus ik kan me er wel in vinden. Alleen vind ik het fotorealistische uberhaupt niet zo goed passen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag alleen over dit stuk antwoorden, ik heb alleen daar nog en heb het boek dus niet uitgelezen❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ben nu bezig met dit boek, maar ik snap even iets niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag alleen over dit stuk antwoorden, ik heb alleen daar nog en heb het boek dus niet uitgelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what you make it.
Alle boeken hebben deze stijl hoor..quote:Op zondag 9 september 2007 22:26 schreef Wouser het volgende:
De kaft is echt zo oerlelijk als maar kan zijn... Lijkt net beetje 3D achtig ofzo totaal iets anders als de vorige boeken. En de draak ziets gewoon niet uitben echt teleurgesteld de kaft zoals die van de halfbloedprins is echt top...
maar die draak is immers ook niet om aan te zien, die heeft heel wat jaren onder de grond gezetenquote:Op zondag 9 september 2007 22:26 schreef Wouser het volgende:
De kaft is echt zo oerlelijk als maar kan zijn... Lijkt net beetje 3D achtig ofzo totaal iets anders als de vorige boeken. En de draak ziets gewoon niet uitben echt teleurgesteld de kaft zoals die van de halfbloedprins is echt top...
Nah serieus niet... alle andere kaften lijken meer schilderachtig dit lijkt gewoon echt 3d achtigquote:Op maandag 10 september 2007 00:08 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Alle boeken hebben deze stijl hoor..
Ik vind hem juist heel erg passen bij de rest, ben er wel tevreden over..![]()
Hoe lang ben je bezig geweest met deze verklaringquote:Op maandag 10 september 2007 08:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar die draak is immers ook niet om aan te zien, die heeft heel wat jaren onder de grond gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |