Met 1000 x excuses voor de vertraging (de ene storing na de ander hier en veel telefoon etc. blablabla...)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:04 schreef RoofingBurner het volgende:
Liesbeth List?
En op Vlieland staat niet de Brandaris...quote:Liesbeth List staat algemeen bekend als de dochter van de Vuurtorenwachter van Vlieland.
Die idd, Flitspaal +1quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:28 schreef Flitspaal het volgende:
Andre van Duijn
Deceit +1quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:32 schreef Deceit het volgende:
van Klaveren
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:32 schreef RoofingBurner het volgende:
Alweer, Bep van Klaveren. Ook beschreven in een boek van Jules Deelder.
Alaksa = grootstequote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:36 schreef Deceit het volgende:
Wat is de grootste staat van de Verenigde Staten..
En wat is de kleinste staat?
Dat is inderdaad zijn volledige naam (inclusief bijnaam)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:47 schreef Deceit het volgende:
Michael Edwards, eddie the eagle
Edit : sorry, ik ben er niet met mijn gedachten bijquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:49 schreef Uzzi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zijn volledige naam (inclusief bijnaam)
Deceit +1
Tussenstand deel 981
Maringo 2
Cobra4 1
RoofingBurner 2
Areatheas 4
Adjeuj 1
MadMaster 3
Daanno86 1
Deceit 3
ScottTracy 1
hhhpsycho 1
FormerlyKnownAs 1
Torio 1
Flitspaal 1
Uzzi 1
Monica Seles neergestoken op het tournooi van Hamburg in 1993quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:51 schreef Deceit het volgende:
Günther Parche....
Wat heeft deze man gedaan?
jij was niequote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:54 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
huh? er stond eerst FKA?
Mijn schuld, ik had bij mijn puntentelling eerst de verkeerde naam gezet. Sorry FormerlyKnownAs, maar Deceit was volledig. Bij jou ontbrak de achternaamquote:
Er heeft wel FKA gestaan. Vandaar alle onduidelijkheid.quote:
Hij heeft het in een direkt volgende post wel verklaard, maar daarna in z'n eerste post jouw naam veranderd in die van Deceit...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:59 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Uzzi had eerst de punt aan mij gegeven en het daarna veranderd in Deceit!
So What? Slaat nergens op...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:58 schreef Uzzi het volgende:
[..]
Mijn schuld, ik had bij mijn puntentelling eerst de verkeerde naam gezet. Sorry FormerlyKnownAs, maar Deceit was volledig. Bij jou ontbrak de achternaam![]()
Als je kijkt naar mijn puntentelling, had ik Deceit gequote als zijnd het juiste antwoord. Ik had echter de verkeerde naam copy/paste gedaan. Nogmaals mijn excuses, maar het punt was wel degelijk voor Deceitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:59 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Uzzi had eerst de punt aan mij gegeven en het daarna veranderd in Deceit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |