Omdat op Blof na alles goed is, zie ik door de vingers dat je er meer hebt gegokt dan ik vroeg. Maar in het vervolg niet meer doen aub.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:57 schreef Aereatheas het volgende:
Jim en Jamai , Ali B , Marco Borsato, Jan Smit, Trijntje O., Guus Meeuwis, Ilse DeLange, Edsilia R en Ruth Jacott, George Baker Selection, Marianne Weber, Frans Bouwer, Rowen Heze, Blof, Veldhuis en Kemper
Haha ik had Jim en Jamai al, dacht niet aan Hind, Di-rect was er ook dacht ik nu, die komen dit weekend hier optreden...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:04 schreef Deceit het volgende:
Je mist de beste van het stel.. Hind (L)
Zeker MM +1quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:05 schreef MadMaster het volgende:
555?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:09 schreef MadMaster het volgende:
Toen ik zo'n 17 was (heeeeeeellang geleden) opende ik mijn eerste girorekening, dat was toen 5557848.
Ik heb toen een T-Shirt laten maken met als opschrift 'Eén voor mezelf' met dat gironummer er onder (parodie op 'Eén voor Afrika', de aktie die toen onder giro 555 liep).
Nooit een cent gestort overigens...![]()
Niet zo toevallig, want onder die naam heb ik die afbeelding opgezocht...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:16 schreef hhhpsycho het volgende:
goedenmiddag een ieder.
zijn het toevallig madam jeanetjes
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:23 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Scoville
Torio+1quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:45 schreef Torio het volgende:
engeland, ijsland
50% goed of fout, wat je wilt...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:58 schreef hhhpsycho het volgende:
brandaris en jan wolkers
Met 1000 x excuses voor de vertraging (de ene storing na de ander hier en veel telefoon etc. blablabla...)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:04 schreef RoofingBurner het volgende:
Liesbeth List?
En op Vlieland staat niet de Brandaris...quote:Liesbeth List staat algemeen bekend als de dochter van de Vuurtorenwachter van Vlieland.
Die idd, Flitspaal +1quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:28 schreef Flitspaal het volgende:
Andre van Duijn
Deceit +1quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:32 schreef Deceit het volgende:
van Klaveren
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:32 schreef RoofingBurner het volgende:
Alweer, Bep van Klaveren. Ook beschreven in een boek van Jules Deelder.
Alaksa = grootstequote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:36 schreef Deceit het volgende:
Wat is de grootste staat van de Verenigde Staten..
En wat is de kleinste staat?
Dat is inderdaad zijn volledige naam (inclusief bijnaam)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:47 schreef Deceit het volgende:
Michael Edwards, eddie the eagle
Edit : sorry, ik ben er niet met mijn gedachten bijquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:49 schreef Uzzi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zijn volledige naam (inclusief bijnaam)
Deceit +1
Tussenstand deel 981
Maringo 2
Cobra4 1
RoofingBurner 2
Areatheas 4
Adjeuj 1
MadMaster 3
Daanno86 1
Deceit 3
ScottTracy 1
hhhpsycho 1
FormerlyKnownAs 1
Torio 1
Flitspaal 1
Uzzi 1
Monica Seles neergestoken op het tournooi van Hamburg in 1993quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:51 schreef Deceit het volgende:
Günther Parche....
Wat heeft deze man gedaan?
jij was niequote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:54 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
huh? er stond eerst FKA?
Mijn schuld, ik had bij mijn puntentelling eerst de verkeerde naam gezet. Sorry FormerlyKnownAs, maar Deceit was volledig. Bij jou ontbrak de achternaamquote:
Er heeft wel FKA gestaan. Vandaar alle onduidelijkheid.quote:
Hij heeft het in een direkt volgende post wel verklaard, maar daarna in z'n eerste post jouw naam veranderd in die van Deceit...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:59 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Uzzi had eerst de punt aan mij gegeven en het daarna veranderd in Deceit!
So What? Slaat nergens op...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:58 schreef Uzzi het volgende:
[..]
Mijn schuld, ik had bij mijn puntentelling eerst de verkeerde naam gezet. Sorry FormerlyKnownAs, maar Deceit was volledig. Bij jou ontbrak de achternaam![]()
Als je kijkt naar mijn puntentelling, had ik Deceit gequote als zijnd het juiste antwoord. Ik had echter de verkeerde naam copy/paste gedaan. Nogmaals mijn excuses, maar het punt was wel degelijk voor Deceitquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:59 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Uzzi had eerst de punt aan mij gegeven en het daarna veranderd in Deceit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |