Dank je wel je was me net voor wycciequote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:25 schreef wyccie het volgende:
Ik zal het voor je vertalen, MM:
Yes! Mijn eerste punt, haha.
Je moet zelfsquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:28 schreef poppetje46 het volgende:
Moet ik nu een vraag doen ??
Niet goed madmasterquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:32 schreef MadMaster het volgende:
K3 viert K3rst?
Ja, AKQ is geen kinderspelletje...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:32 schreef poppetje46 het volgende:
is wel moeilijk hoor zomaar en vraag verzinnen
Ha ha zouden ze wel willen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik zag net wel dat Adje en Leontien Borsato er in meespelen...
Nee ook niet goedquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De sneeuwman en K3 gaan sneeuwballen gooien?
quote:Leontine Borsato, vrouw van Marco en vanaf deze maand ook te zien in de nieuwe Nederlandse dramareeks Voetbalvrouwen, gaat een belangrijke rol vertolken in de nieuwe film van Kabouter Plop. De 39-jarige zal in ’'een kille, bazige eigenaresse van een restaurant spelen. De makers van de Plopfilms doen geregeld een beroep op Nederlandse sterren voor een gastrol. Zo was ooit Frans Bauer van de partij, net als Nicolette Van Dam, bekend van de jongerensoap Zoop op Nickelodeon. Eind maart starten de opnames van de nieuwe Plop film, die in de herfst verschijnt.
Nou Grpoppetje, deel dan maar een punt uit en werk de stand maar eventjes bij alsjeblieftquote:
Its-Jojo-4you +1quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zijneerst verdiende dubbeltje met schoenenpoetsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |